zam_zap
2007-02-03, 17:07
Jag valde att göra mitt projektarbete om grepp och ska under slutet av nästa vecka göra en liten redovisning på det jag har gjort hittils, vilket har varit att följa KTA. Jag skulle vilja ha lite synpunkter utav er andra som också gjort det. Skulle uppskatta om någon svarade på frågorna.
1. Hade du vana utav grippers innan du testade på programmet?
2. Använde du den hårdhet som det stod i programemt?
Jag gjorde det inte, tycker att det är för stort hopp mellan #1, #2 och #3
3. Vad tyckte du om tumträningen?
4. Tycker du att du blev mycket starkare efter att du följt hela programmet?
5.Tyckte du att KTA uppfyllde de förväntningar som du hade?
6. Hur klarade din hud av påfrestningarna?
Själv så struntade jag i handvården. Körde på tills det gjorde för ont pga skinnbitar som lossnat från mitten utav handen eller att det brännde alldeles för mycket vid översta fingerleden. Tog då det lite lungt ett par dagar.
Övrigt
Sen om du har något annat du vill kommerntera så varsågod. Skriv gärna vad du tyckte om programmet i sin helhet.
Sen om du kunde ge en liten kommentar på de punkter som finns med i början. Tog bort någon punkt som är lite mer självklar.
2 You must bewilling to do a program most would think would be crazy
3 You must be willing to accept that you will NOT be at "full strength" all the time before the start of a workout. You must get over this psychological barrier!
4 You must have the next gripper up. That is, if you want to close the 3, you need a 4 or an Elite.
5 You must be following the program to the letter.
7 You must have an high pain tolerance and dedication and disipline to follow the program.
8. If you are someone who needs plastic covers on your grippers, then this program is not for you.
9 You must remove all psychological barriers to "what's normal".
1. Hade du vana utav grippers innan du testade på programmet?
2. Använde du den hårdhet som det stod i programemt?
Jag gjorde det inte, tycker att det är för stort hopp mellan #1, #2 och #3
3. Vad tyckte du om tumträningen?
4. Tycker du att du blev mycket starkare efter att du följt hela programmet?
5.Tyckte du att KTA uppfyllde de förväntningar som du hade?
6. Hur klarade din hud av påfrestningarna?
Själv så struntade jag i handvården. Körde på tills det gjorde för ont pga skinnbitar som lossnat från mitten utav handen eller att det brännde alldeles för mycket vid översta fingerleden. Tog då det lite lungt ett par dagar.
Övrigt
Sen om du har något annat du vill kommerntera så varsågod. Skriv gärna vad du tyckte om programmet i sin helhet.
Sen om du kunde ge en liten kommentar på de punkter som finns med i början. Tog bort någon punkt som är lite mer självklar.
2 You must bewilling to do a program most would think would be crazy
3 You must be willing to accept that you will NOT be at "full strength" all the time before the start of a workout. You must get over this psychological barrier!
4 You must have the next gripper up. That is, if you want to close the 3, you need a 4 or an Elite.
5 You must be following the program to the letter.
7 You must have an high pain tolerance and dedication and disipline to follow the program.
8. If you are someone who needs plastic covers on your grippers, then this program is not for you.
9 You must remove all psychological barriers to "what's normal".