Visa fullständig version : Fest med klädtema.
Jag skall på fest med klädtema, temat är kinky vs makt.
Temat skall alltså vara så sexigt som möjligt och slå an på vad folk tycker är sexigt.
Jag vet redan nu att en del av mina kompisar kommer bruka sig av alla möjliga sorters uniformer både kommunistiska, nazistiska och annat(man kan köpa allt möjligt i Talinn*rolleyes* ) Även latex med gasmask kommer säkerligen dyka upp. Vissa kommer komma dit endast iklädda minimala läderkalsingar och hundkoppel ledda av tjejer med bunnyutstyrsel. Jaja nu var ju inte syftet att berätta om hur utspejsade våra fester brukar bli utan frågan gäller min egen utstyrsel.
Kan man anse det sexigt med arbetarkläder? Passar grova svarta snygga arbetarbyxor, arbetarkängor och uppriven vvs t-shirt in på en sådan fest eller skall jag försöka med något annat? Till saken hör väl även att inte alla kommer komma i latex och fisknät det blir väl även en del med vanligare klädsel som tex kostym och liknande. Jag kom att tänka på arbetskläderna eftersom jag vet att min flickvän blir helt galen när jag har dem på mig så jag vet iaf en som tycker det är väldigt sexigt.:em: .
Nå vad anser ni?:)
Shakemynuts
2007-02-03, 03:32
Ja, kör på det. Sjuksköterskorna vissla varje gång jag stod o rev husväggar i bar överkropp förr förra sommaren.
Och många trevliga blickar fick man under rörmokartiden.
Vet att många tycker det är sexigt med den typen av kläder.
bump, fler åsikter välkomnas.
Jag tycker du ska gå som sjuksköterska. Eller pilot, i stil Dave Grohl med i Learn To Fly videon.
Jag tycker du ska gå som sjuksköterska. Eller pilot, i stil Dave Grohl med i Learn To Fly videon.
Sjuksköterskor i Sverige har osexiga kläder, särskilt på killar. Pilot kanske vore något men jag tror inte jag kan få tag i pilotutstyrsel och även om så skulle den nog förlora lite glans om man tänker på de andra uniformerna.
Toga är grymt. Du har ju kroppshyddan för att bära upp det i alla fall :)
Lätt fixat med ett lakan bara :D
Sen får du, enligt gamla traditioner, inte ha något under.
backflash
2007-02-03, 17:10
snickarkläder, ring i örat, ta även med en kundvagn
alternativt, märkeskläder, och en hund
Sjuksköterskor i Sverige har osexiga kläder, särskilt på killar. Pilot kanske vore något men jag tror inte jag kan få tag i pilotutstyrsel och även om så skulle den nog förlora lite glans om man tänker på de andra uniformerna.
Du ska givetivis inte ha den manliga varianten av sjuksköterskedräkten. Och den behöver inte vara svensk, eller på något sätt autentisk. Kolla in närmaste sex-shop för inspiration.
Toga är grymt. Du har ju kroppshyddan för att bära upp det i alla fall :)
Lätt fixat med ett lakan bara :D
Sen får du, enligt gamla traditioner, inte ha något under.
Det roliga med en toga är att man bär den med ena handen dessutom. Kan bli roligt med en öl i ena handen, jag är bara rädd att glömma bort det där med att man måste hålla upp togan. Kan lätt bli så att det blir lite mer kinky än vad jag hade tänkt.:D
snickarkläder, ring i örat, ta även med en kundvagn
alternativt, märkeskläder, och en hund
Chicuahuha antar jag? Kanske tar med mig en nakenråtta istället, jag ser ändå ingen skillnad.:D
Hjelp Krampus kommer döda mig och äta upp mitt kylskåp nu.
Du ska givetivis inte ha den manliga varianten av sjuksköterskedräkten. Och den behöver inte vara svensk, eller på något sätt autentisk. Kolla in närmaste sex-shop för inspiration.
Jo vi har ju faktiskt en sådan i staden (Lustgården). Dock utklädning mest för tjejer. Varför skall de få ha allt det roliga, de flesta vill ju ändå inte ha dem. Bättre då att vi killar får lite mer sexiga utklädnader.
De har iaf äntligen köpt in sexiga killunderkläder.Så som sista utväg blir det något sådant.:naughty:
Jag vet att jag är tjatig, men skippa togan. Den är kraftigt associerad med studentikost trams och är en väldigt chalmersk grej. Ser jag en orange toga på en fest idag skulle jag nog gå bärsärkagång. Ett svårt trauma det där vet ni.
Sexiga kläder är väl allt uniformerat som brandman eller polis. Fast sexigast av allt måste ju ändå kronofogde vara. Så skaffa en slipover från Kappahl ska du se att damerna kommer falla platt på marken framför dig.
SWETiger
2007-02-03, 17:21
Batman, läder och latex i överflöd. :thumbup:
http://www.wondercostumes.com/images/products/RU15533350.jpg
Nätverkstekniker är ju fruktansvärt hett. Khakis, hawaii-skjorta, sandaler och headset. Få tjejer kan motstå det kan jag tro.
Gå som SysAdmin i kvarteret skatan.
Jag vet att jag är tjatig, men skippa togan. Den är kraftigt associerad med studentikost trams och är en väldigt chalmersk grej. Ser jag en orange toga på en fest idag skulle jag nog gå bärsärkagång. Ett svårt trauma det där vet ni.
Sexiga kläder är väl allt uniformerat som brandman eller polis. Fast sexigast av allt måste ju ändå kronofogde vara. Så skaffa en slipover från Kappahl ska du se att damerna kommer falla platt på marken framför dig.
Jag har en släkting som är kronofogde, skall fråga han vad de har på sig på jobbet. Jag hatade dock sakrätten och har dyrt och heligt svärt på att aldrig någonsin bli kronofogde så jag vet inte=/
Nätverkstekniker är ju fruktansvärt hett. Khakis, hawaii-skjorta, sandaler och headset. Få tjejer kan motstå det kan jag tro.
Har inte tillräckligt med hår för en hästsvans tyvärr.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.