handdator

Visa fullständig version : Jäklar vilken service!

Stoltz
2007-02-01, 19:36
Nä, detta är inte en av de där klagande trådarna på kunderna i videobutiken som brukade komma upp medan jag jobbade ;)

Natten till i förrgår beställde jag lite grejer från Fairing. Idag runt 12:00 dök ett brev upp i lådan och berättade att allt jag beställt var redo att hämtas.

Knappt två dagar sen jag beställde så kom det, långt bättre service än något annat ställe jag beställt från tidigare.

Keep up the great work! :thumbup:

(Nästa gång måste jag dock ha en bil, jäklar vad otympligt det var att bära det hem igen :D)

Achryl
2007-02-01, 19:37
Nä, detta är inte en av de där klagande trådarna på kunderna i videobutiken som brukade komma upp medan jag jobbade ;)

Natten till i förrgår beställde jag lite grejer från Fairing. Idag runt 12:00 dök ett brev upp i lådan och berättade att allt jag beställt var redo att hämtas.

Knappt två dagar sen jag beställde så kom det, långt bättre service än något annat ställe jag beställt från tidigare.

Keep up the great work! :thumbup:

(Nästa gång måste jag dock ha en bil, jäklar vad otympligt det var att bära det hem igen :D)

JAHA? Hur många påsar kreatin fick du med för att säga det här?

=)

Stoltz
2007-02-02, 00:49
JAHA? Hur många påsar kreatin fick du med för att säga det här?

=)

Min vikt i kreatin :D
Och ett förbannat bra forum på det :thumbup:

Kwon
2007-02-02, 00:50
Medhåll! Fairing e grymt snabb! Precis som det skall vara.

David86
2007-02-02, 21:45
Beställde en gång en hårddisk från dustinhome efter vid kl 17:00, nästa dag fanns paketet på min lokala post vid 12 tiden. Då skickades paketet från stockholm till en liten håla i mitten av skåne :)

Gratis frakt var det dessutom ;)

Kurash
2007-02-02, 22:01
Gjorde också en beställning från Kolo nu i veckan som kom typ 2 dagar senare. Har dock inte hämtat den än.

shut teh face
2007-02-02, 22:03
Jag beställde en dator ifrån komplett i måndags och igår var den framme.

Den vart monterad, testkörd och fraktat till deras hämtbutik i sthlm från gbg.

http://smilies.sofrayt.com/%5E/j0/type.gif

BigForre
2007-02-02, 22:09
Beställt från kolozzeum fyra gånger nu tror jag, fått varorna två dagar senare samtliga gånger. Sist var det ett litet hål i en av maltopåsarna dock *grr27*

Beställde en gång en hårddisk från dustinhome efter vid kl 17:00, nästa dag fanns paketet på min lokala post vid 12 tiden. Då skickades paketet från stockholm till en liten håla i mitten av skåne :)

Gratis frakt var det dessutom ;)

Dustin har även stått för det mest skadade till mig, drog en företagsbeställning till hemmet en söndag kväll vid 20-snåret. Döm om min förvåning när det stod en glad gubbe från posten med paketet vid lunch dagen efter.