Visa fullständig version : Var kan man köpa bellybacks?
Är inte bellyback ett utförande?
det är en grej där man fäster fötterna och ligger på så man kan göra tex hyperextension etc.
http://130.237.186.140/friskvard/sidor/webbilder/bellyback.jpg
det finns ju andra versioner av den som finns på alla gym i stort sett
Jag tror skaparen menade ryggresningsmaskin eller räck.
det finns ju andra versioner av den som finns på alla gym i stort sett
Men jag håller dock med trådskaparen om att just den versionen är fruktansvärt mycket skönare än alla de andra som jag testat hittills.
Får ändå inte plats ordentligt i de andra versionerna ;)
Men jag håller dock med trådskaparen om att just den versionen är fruktansvärt mycket skönare än alla de andra som jag testat hittills.
Får ändå inte plats ordentligt i de andra versionerna ;)
men är du FÖR lång så komme du ju för långt ut ändå eftersom väggen blir begränsningen i den versionen.
men är du FÖR lång så komme du ju för långt ut ändå eftersom väggen blir begränsningen i den versionen.
Oj, såg inte att den var fast i väggen, det var inte den jag menade. My bad.
De modeller jag har testat har även funkat för de som är över två meter långa, är ställningen för korta går det desstuom ganska enkelt att slänga in en kraftig regel närmast väggen så har man fått 20 cm extra att röra sig på.
Ontopic: Hör med firmor som säljer begagnade träningsmaskiner, många gym slänger ut sina gamla ställningar och i vissa fall går de inte direkt till skroten. Jag vet dock ingen tillverkare som saluför nya av den typen. I värsta fall kan vilken svetsfirma som helst göra en ställning efter dina ritningar.
www.almcareplan.se har kanske?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.