Visa fullständig version : Våldsamt filmkollage (UFC/MMA)
Här har ni ett otrevligt kollage där fighters får riktigt ont i ringen.
http://videos.m90.org/videos/amp_zhestokiy2.wmv (om den inte öppnas direkt, högerklicka och spara som..)
(postar denna eftersom det fortfarande är martial arts, och inte oreglerade slagsmål)
Heh den där godingen!
Självklart är Akira Shoji, Sakurabas dislocation och Shoguns arm med i klippet
Bra avslut och ett bevis på att vissa ryssar är cyborgs...
Jävlar, måste börja kolla på ufc. Slutet var ju värst;)
Jävlar, måste börja kolla på ufc. Slutet var ju värst;)
UFC? Det var inge UFC alls i klippet.
På slutet ser du Randleplex på Fedor.
Enya e inte Rejv
nasty sista klipp, tur att man inte får se resultatet
http://www.youtube.com/watch?v=dH3dHKTbne8
Resultatet var att Fedor inte ens brydde sig efter han landat utan gjorde en sub på Randle kort därefter och vann :)
UFC? Det var inge UFC alls i klippet.
På slutet ser du Randleplex på Fedor.
Enya e inte Rejv
Okej inte ufc då, är inte insatt. Vad tycker du man ska se på då, om man tyckte att detta var ball? :)
Okej inte ufc då, är inte insatt. Vad tycker du man ska se på då, om man tyckte att detta var ball? :)
Allt i videon Aprotte postade är från Pride.
Om du tyckte det du såg i videon var ball skall du se på Pride således MEN
Crocop har ju åkt te UFC nu, så nästa UFC i februari MÅSTE du se.
Shakemynuts
2007-01-31, 21:18
omg omg omg omg!
jag MÅSTE se avslutningen på sista klippet.
omg omg omg omg!
jag MÅSTE se avslutningen på sista klippet.
Du menar att du vill se Randleman VS Fedor-matchen?
Fedor vs Randleman
http://www.megaupload.com/?d=05ALDEDF
http://www.megaupload.com/?d=30VOZWZ2
http://rapidshare.de/files/1493944/Emilianenko_Fedor_x_Kevin_Randleman.wmv.html
ekdiwcsvY_0
sjuka jävlar,,,sparka varandra i ansiktet...
Härligt:D Jo tänkte kolla på det nu när jag sett tråden som kotten postade.
Crocop är ju för grym :D
Shakemynuts
2007-01-31, 21:28
Var ju inte alls lika spännande match där ju. :D
Tack ändå! :)
Var ju inte alls lika spännande match där ju. :D
Tack ändå! :)
Självklart kan man dramatisera olika sekvenser från en match med slowmotion-effekter och musik. :)
Det blir mer spännande då.
Den highlight rullen är så sjukt snygg gjord med musiken och editeringen, krym!!
Samma klipp som i början av tråden, men med bättre ljudkvalité och man slipper ladda hem det.
oAJFFBpPMQ4
jontahontas
2007-01-31, 22:05
Resultatet var att Fedor inte ens brydde sig efter han landat utan gjorde en sub på Randle kort därefter och vann :)
Asså ärligt hur fan landade han? Jag har sett den fajten 3 miljoner gånger och det ser verkligen ut som om han landar illa. Men killen reagerar ju inte ens, det måste se värre ut än vad det är eller så är fedor = stålmannen.
Jonta
Hade han landat några millimeter/centimeter fel hade det säkerligen gått illa.
Vi är glada att Fedor klarade sig och kan fortsätta dominera.
Fedor fick smeknamnet "Russian Cyborg" av fansen efter denna match.
Hans officiella smeknamn är dock "The Last Emperor"
Shakemynuts
2007-01-31, 22:25
Självklart kan man dramatisera olika sekvenser från en match med slowmotion-effekter och musik. :)
Det blir mer spännande då.
Syftade nog mest på att med den vinkeln såg det ut som han skulle knäckas på mitten ungefär! :D Men jo, slowmotion-effekten gjorde nog sitt va och musiken förstärker effekten.
Men med den vinkeln som var i själva fajten, ja.. då reagerade man knappt på hur han landade.
ManuelIT
2007-01-31, 22:28
tack för länken, var jävligt välgjord video, fick rysningar:hbang:
angående fedors landning så spelar det inte roll hur många gånger man ser på det vare sig det e i slow motion eller inte, ser fan helt otroligt ut varje gång ändå
förresten, nån som kan låten som spelas?
Ska man tillåta sånahär "sporter" kan man väll lika gärna tillåta pistolfighter på avspärrat område? 100% idioti är detta, ingen skicklighet, ingen stil, inget alls! Störta starkaske och trögaste vinner helt enkelt. Så fånigt. Misslyckade boxare tycker jag detta verkar som..
Jo tjena.. :smash: *screwy*
Shakemynuts
2007-01-31, 22:58
Ska man tillåta sånahär "sporter" kan man väll lika gärna tillåta pistolfighter på avspärrat område? 100% idioti är detta, ingen skicklighet, ingen stil, inget alls! Störta starkaske och trögaste vinner helt enkelt. Så fånigt. Misslyckade boxare tycker jag detta verkar som..
lol
:D
Lillstrumpa
2007-01-31, 23:04
Oj, killen med koll. Jag föreslår att du läser på lite innan du droppar inlägg som det jag just quotade. :smash:
Kwon:\> Vad hände med smeknamnet "The Russian Experiment" då? Det måste ju vara det klart coolaste. :hbang:
jontahontas
2007-01-31, 23:07
Jonta
Hade han landat några millimeter/centimeter fel hade det säkerligen gått illa.
Vi är glada att Fedor klarade sig och kan fortsätta dominera.
Fedor fick smeknamnet "Russian Cyborg" av fansen efter denna match.
Hans officiella smeknamn är dock "The Last Emperor"
Om du inte misstycker så kommer jag att blunda för din förklaring och istället säga att Fedor=stålmannen. Han är trots allt en hjälte :)
Dumleman
2007-01-31, 23:12
Om du inte misstycker så kommer jag att blunda för din förklaring och istället säga att Fedor=stålmannen. Han är trots allt en hjälte :)
Amen!
http://img101.imageshack.us/img101/4962/fedorvsgodws5ih3.jpg
Tack för din input, du verkar sitta på ett helt berg av visdom i ämnet.
Vad är skillnaden mellan Pride och UFC?
Olika förbund och lite olika regler och ringar.
förresten, nån som kan låten som spelas?
Rob Dougan - Furious Angels
Olika förbund och lite olika regler och ringar.
Men Pride har bättre fighters?
Är väl ganska olika, både UFC och Pride har många bra fighters.
Division 1 och juniorerna? :D
Olika organisationer, olika regler, olika fighters.
Pride har ring, UFC har åttakantig bur.
Tigerkotten
2007-01-31, 23:52
Kan säga det jag kommer på just nu.
Vanliga matcher i UFC är 5x5x5min Titelmatcher är 5x5x5x5x5
Pride är det 10x5m vanliga och 10x5x5 i titelmatcher?
Skillnad på regler, UFC får du armbåga folk.
I Pride beror det på om de kör i Japan eller USA som de börjat göra på senaste.
I Japan kör de stomps, sockers kicks liggande motståndare, samt att de får knäa folk som ligger ner i skallen. I USA så försvinner allt det
I PRIDE kör de i en "boxningsring" i UFC är det en bur som är formad som ett oktagon.
Vinnarn utses om det nu går till beslut där ringdomarna ska säga vem de tycker ska vinna olika till. I Pride så bestämmer domaren vem som gjort best ifrån sig under hela matchen. Vet ej om det e skillnad när de kör i USA.
I UFC så ger domaren poäng efter varje rond(detta sägs i slutet enbart om det nu går till domslut) i samma stil som boxning. Så vanligast 10-9 ronder, 10-8 om ena varit dominerande. Kan även vara 10-10 ronder men detta är ovanligt.
I Pride så ger domarna varning som är 10% avdrag av lönen om någon inte är aktiv nog (vet ej om det är så i USA).
I Pride när de kör i Japan, så möter ibland en snubbe säg i tungvikten en person i viktklassen under om de kör en viss gala. Tror ej de kommer göra så i USA, då jag inte tror de får göra så.
UFC har sina galor i USA, men de ska utöka till andra länder som Kanada samt England, Pride har haft sina galor i Japan förutom den senaste som var i USA (var på nyår).
Ja det var lite skillnad :D
Det tar sig i UFC. De köper bra killar från Pride, men Pride är då bättre fortf. skulle jag säga.
UFC börjar dock få allt bättre fighters, se Februari. :D
Tigerkotten
2007-01-31, 23:54
Jag tycker att Pride enbart har en viktklass som är bättre och det är tungvikten. Men nu har de tappat crocop så där tappar de mycket med. Man får se hur bra han kommer göra ifrån sig i UFC.
Jag tycker att LHW UFC är bättre än Prides nu, jag räknar inte shogun som LHW.
kul att se "hammer" coleman och mark kerr, verkligt coola fighters med brottarbakrund, annat än nå halvmesigt karate haha kwon och gänget, har ni sett dokumentären med mark kerr, otroligt bra och lite tragisk dokumentär?
666white
2007-02-01, 10:59
Oj, det där fick min puls att öka, gym dax :D
Det där är filmer jag ska fixa hem.
Den där sporten borde dom fixa i sverige, så man kan se dom på tv3 live :cool:
Rob Dougan - Furious Angels
Hittar bara instrumentala :((
Någon som har låten MED sång??
Det är väl lite annorlunda på dopningskontroller på Pride mot UFC, där pride inte har några medans ufc har?
Hittar bara instrumentala :((
Någon som har låten MED sång??
Pm *whistle*
SJJ Johan
2007-02-02, 18:14
Oj, det där fick min puls att öka, gym dax :D
Det där är filmer jag ska fixa hem.
Den där sporten borde dom fixa i sverige, så man kan se dom på tv3 live :cool:
Dågot sådant kommer nog inte att ses i sverige på ett bra tag iom de nya bestämmelserna gällande tävlingar i kampsport. Nu för tiden måste man ha tillstånd för att få organisera tävlingar i kampsport. För att få tillstånd måste man kontakta en "expert kommitté" som ska avgöra om sporten är "säker" nog. Man måste betala en avgift, som kommittén själv kan bestämma värdet på, för att få säkerheten prövad. Sedan om man får godkännt så kan kommittén komma med förhållnings regler gällande säkerheten för deltagarna, som t ex hjälm som egentligen bara gör mer skada än nytta. denna kommitté består av okunniga besserwissers som inte har någon som helst koll på vad som är "säkert".
kul att se "hammer" coleman och mark kerr, verkligt coola fighters med brottarbakrund, annat än nå halvmesigt karate haha kwon och gänget, har ni sett dokumentären med mark kerr, otroligt bra och lite tragisk dokumentär?
Smashing Machine med Mark Kerr tittar jag på ofta, mer än Rickson dokumentären Choke faktiskt! :D
RösböJunior
2007-02-04, 19:01
schysst rulle, som visar att även de är "mänskliga" och får ont. otäckt slut dock, verkar som att ha en tränad nacke/hals är underskattat...
Inget illa menat men jag tkr det finns få fulare saker än en mörkhyad man... med "blonderat" hår som ser helt guldbrunt ut. pissfult ! haha.
en annan skön rulle:
http://www.youtube.com/watch?v=ANMVA8ImDwo
Shit så dum du är, störst starkast och trögast? Du vet verkligen inte va du pratar om.
Misslyckade boxare, hehe ok. Skicka in en boxare mot en MMA fighter så blir han nertagen på marken illa kvickt och slagen eller strypt medvetslös.
Det endå du är bra på är*bs* .
Den highlight rullen är så sjukt snygg gjord med musiken och editeringen, krym!!
Samma klipp som i början av tråden, men med bättre ljudkvalité och man slipper ladda hem det.
oAJFFBpPMQ4
I slutet, vilken match var det? och vad hände med honom?
Brutalt kast! :/
Edit: Var inget, stog tidigare.
Jola Bero
2007-02-04, 20:23
Fedor mot Randleman, ingenting hände med honom förutom att han vann matchen helt otroligt snyggt ungefär en minut efter det kastet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.