handdator

Visa fullständig version : Musik Direkt-tävlingarna

Scratch89
2007-01-28, 22:37
Godkväll. Var det någon här som var med eller kände någon som var med på Musik Direkt idag i Falköping? :)

Vi var med, vi kom dock inte vidare. De två grupper som gick vidare var en tjejgrupp som spelat ihop i sex år (grymt tajta och så hade de en saxofon med!) samt något konstigt metalband som jag tror jag hade tyckt varit bra om jag tyckt om metal.

Om ni inte var med i kvällens arrangemang, ska ni vara med eller har ni varit på några andra nyligen, eller för något år sedan?

Sheogorath
2007-01-28, 22:38
Min lillebror har kommit en bra bit med sitt band Bright Monday. Men inte utanför Skåne har jag för mig.

Scratch89
2007-01-28, 22:42
Min lillebror har kommit en bra bit med sitt band Bright Monday. Men inte utanför Skåne har jag för mig.

Jag har hört talas om dem, har han spelat nyligen? De pratade om att de varit i Skåne och dragit fram ett par band som ska spela vidare i Lund.

mela
2007-01-28, 22:43
Min kompis Cecilia Bierich var med...vettefan hur det gick

Sheogorath
2007-01-28, 22:44
Jag har hört talas om dem, har han spelat nyligen? De pratade om att de varit i Skåne och dragit fram ett par band som ska spela vidare i Lund.

Jepp, de spelade 2006. Deras musik finns på sådana där sidor där man har musik. Myspace och allt vad de heter.

Scratch89
2007-01-28, 22:44
Min kompis Cecilia Bierich var med...vettefan hur det gick

Spelar hon i ett band som heter People from Pascal? Isf gick de vidare, de var riktigt, riktigt bra.

mela
2007-01-28, 22:46
Spelar hon i ett band som heter People from Pascal? Isf gick de vidare, de var riktigt, riktigt bra.

eeeh.. trodde hon sjung själv *whistle* vettefan..kanske borde prata mer med henne