Visa fullständig version : Börja snacka med någon utan kompisar
AlexanderYeah
2007-01-23, 13:34
Om det var nån ni såg som satt själv hela tiden. Asså hela tiden. Vad ska man säga om man vill börja snacka med den? Kanske finns folk som gillar att sitta själva och rita eller skriva vet inte riktigt vad det är själv hela tiden?
Det beror väl på situationen?
Hej, vad ritar du?
AlexanderYeah
2007-01-23, 13:40
Haha kan nån ta bort texten under min bild?
Ja började snacka med en tjej i min klass som alltid satt själv, jag sa något i stil med att jag funderade på att börja läsa ryska...
Haha kan nån ta bort texten under min bild?Kan är en sak, vill en annan.
När ja gick i högstadiet minns ja att ja satt själv någon rast och skrev något. Då kom en tjej som gick ett år över mig, skitsöt och poppis och sånt fram och sa lite hotfullt.."Haru tio spänn eller?"...varav jag skakade på huvudet och hon sa..."Hjälp mig fixa det då, jag måste köpa godis"...så gick vi och lånade tio kronor av någon och gick och köpte godis, och idag är hon en av mina bästa vänner!
Kan ge fler exempel på hur en one-liner lett till vänskap...
Ge mig lite exempel på olika personer så kan jag dra några exempel vad jag brukar säga Alexander
Ge mig lite exempel på olika personer så kan jag dra några exempel vad jag brukar säga Alexander
Jag vet iofs inte om "Haaaa-IIIIIYAAAA!!!!!!!!!" följt av en roundkick kan kallas oneliner...?
:D
Jag vet iofs inte om "Haaaa-IIIIIYAAAA!!!!!!!!!" följt av en roundkick kan kallas oneliner...?
:D
Hahahaha tror du verkligen att jag är SÅÅÅ "One-dimensional" Pezen? :D
Jak har fler strängar på min lyra! :devil:
Du menar, Oh baby U got Azz :D
Det finns inga dåliga sätt, det finns bara mindre lämpliga situationer? :D
Neså.. jag är övertygad om att Kwonster är en smooth-talker av rang. Med en diego-mustasch av den kalibern så vore allt annat otänkbart.
AlexanderYeah - vad rör det sig om?
Ge Kwon lite mer info så han kan coacha dig rätt nu. :)
Om du nu vill börja prata med en ensam person på RIKTIGT, så ska du nog själv komma på vad du ska säga. Inte fråga nån annan. Läs situationen och agera efter det.
Neså.. jag är övertygad om att Kwonster är en smooth-talker av rang. Med en diego-mustasch av den kalibern så vore allt annat otänkbart.
Ahaha Diego-musche!
Kommer jag få leva med Zorro för the rest of my life nu här på Kolo Pez? :laugh:
Damn you! :D
<-- KWON --------------------- PEZ -->
http://img172.imageshack.us/img172/9034/thekingoffighters2002ks3kt.gif
Ahaha Diego-musche!
Kommer jag få leva med Zorro för the rest of my life nu här på Kolo Pez? :laugh:
Damn you! :D
<-- KWON --------------------- PEZ -->
http://img172.imageshack.us/img172/9034/thekingoffighters2002ks3kt.gif
Märk väl att det är "PEZ" som manligt exploderar här ovan.
Medans "KWON" kastar noter (?) och har latexdräkt. *whistle*
Diego-mustaschen och dess uppmärksammande ska ju såklart anses vara av positiv art. :D
Om det var nån ni såg som satt själv hela tiden. Asså hela tiden. Vad ska man säga om man vill börja snacka med den? Kanske finns folk som gillar att sitta själva och rita eller skriva vet inte riktigt vad det är själv hela tiden?
Känner ofta sympati med människor jag träffar ute som verkar vara väldigt ensama, jag går bara bort och frågar om jag får slå mig ner.
Gör mig på något vis ledsen att se...
Viktor_Balck
2007-01-23, 16:58
När ja gick i högstadiet minns ja att ja satt själv någon rast och skrev något. Då kom en tjej som gick ett år över mig, skitsöt och poppis och sånt fram och sa lite hotfullt.."Haru tio spänn eller?"...varav jag skakade på huvudet och hon sa..."Hjälp mig fixa det då, jag måste köpa godis"...så gick vi och lånade tio kronor av någon och gick och köpte godis, och idag är hon en av mina bästa vänner!
Kan ge fler exempel på hur en one-liner lett till vänskap...
Bad boys 4-life...
...
... ... ...
Well, vad skulle du säga om du ville gå fram och prata med en person du inte pratat med förut som verkar ha många kompisar? Skulle tro att du nog kan prata om precis samma saker med denna person.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.