handdator

Visa fullständig version : Återförsäljare av Aussiebum i Sverige

Genesis
2007-01-22, 00:45
Finns det någon?

http://www.aussiebum.com/content/items/182_Warratah/scent_warratah_i20.jpg

http://www.beachhousesitges.com/aussie_breathe/images/aussiebum.jpg

Pez
2007-01-22, 01:49
Jag har för mig att Coldsmith här på forumet var ute efter samma sak för en tid sen.. hör med honom.

Coldsmith
2007-01-22, 02:12
Ingen riktig återförsäljare så vitt jag förstår. qx.se har några produkter men jag köpte mina grejjer direkt från australien. Frakten var löjligt låg och med expresspaket så gick det supersnabbt.
Jag är nöjd med allt utom kalsongerna som höll fånigt dålig kvalitet. Noppar sig, tappar tryck osv. Och det i handtvätt dessutom!

Coldsmith
2007-01-22, 02:13
Men deras linnen och badbyxor har jag bara gott att säga om! Dom håller kanonkvalitet.

Genesis
2007-01-22, 16:26
Okey! Det låter mycket lovande. Fick du betala någon moms eller tull?

Coldsmith
2007-01-22, 17:18
Okey! Det låter mycket lovande. Fick du betala någon moms eller tull?

japp, räkna med ett 25%igt påslag. Det brukar bli något sådant. Drygt men sånt är livet.
Blir hursomhelst billigare än köpa i svensk affär, om man nu inte bara ska ha en kalsong typ.

Får man vara nyfiken och undra vad du ska beställa? :)

Genesis
2007-01-22, 19:33
japp, räkna med ett 25%igt påslag. Det brukar bli något sådant. Drygt men sånt är livet.
Blir hursomhelst billigare än köpa i svensk affär, om man nu inte bara ska ha en kalsong typ.

Får man vara nyfiken och undra vad du ska beställa? :)
Tack så mycket för informationen! Jag tänkte beställa shortsen på den övre bilden, löparshorts och lite linnen. Eventuellt ett par av de minimala badshortsen för skojs skull ;). En polare ska med ha lite så vi delar frakten. Vad har du köpt för smaskigt?

Coldsmith
2007-01-22, 21:42
Tack så mycket för informationen! Jag tänkte beställa shortsen på den övre bilden, löparshorts och lite linnen. Eventuellt ett par av de minimala badshortsen för skojs skull ;). En polare ska med ha lite så vi delar frakten. Vad har du köpt för smaskigt?

Det blir nice det. Du har bild på mig i ett av linnena i bildforumet.

Sen köpte jag lite kalsonger och en bunt badbyxor, favoriten är den helvita med röd siffra på.

Funderat på att beställa lite till innan sommarn också, ett par shorts och kanske ett till linne eller nåt sånt. Får se.
Sen har dom ju kalsonger som "lyfter". Kan ju vara nåt.

mathor
2007-01-22, 22:11
Jag är nöjd med allt utom kalsongerna som höll fånigt dålig kvalitet. Noppar sig, tappar tryck osv. Och det i handtvätt dessutom!

Oj, har du börjat använda sådana nu?

Coldsmith
2007-01-22, 22:15
Oj, har du börjat använda sådana nu?

OOoooooooo va roligt. *imiterar en känd svensk komiker*