Visa fullständig version : Tillskott under förkylning
Hur ska man igentligen göra under en hyfsat svår förkylning där man troligtvis kommer att vara borta från styrketräning i typ en vecka+. Pratar nu om diverse boosters som testohöjjare, Kreatin, r-ala etc. Allmänna multivitamin tillskott vet jag är bra oavsett hälsotillstånd men alla andra preparat ?, ska man bara fortsätta ta dom som ingenting hadde hänt?.
Handcuff
2007-01-13, 10:00
Utgå ifrån att de mesta är skit...agera där efter.
saker som funkar för mig när jag vill bli av med en förkylning.
Vila mycket
Ät mycket mat & frukt
Echinaforce
C-Vitamin brus
Alvedon
Honung
drick ät vila. Ju mer du äter å dricker desto mer skit får du ut ur kroppen, samt vila så kroppen kan fokusera sig på att bryta ner viruset.
Där emot brukar jag ta c-vitamin (oftast brustabblet) och enchinagard när jag känner att ngt är på G, och 9 fall av 10 så känner jag inget efter 2 dagar. Men en del förkylningar går inte stoppa.
Jag brukar vila o dricka mycket samt äta en massa frukter.. o sedan så får det ju ta den tid det tar att bli frisk.. nån som brukar ta vitlök då när ni e förkylda?? hört att det är bra mot förkylning men läste nånstans att vitlök inte hjälper..men?!!
Jag brukar vila o dricka mycket samt äta en massa frukter.. o sedan så får det ju ta den tid det tar att bli frisk.. nån som brukar ta vitlök då när ni e förkylda?? hört att det är bra mot förkylning men läste nånstans att vitlök inte hjälper..men?!!
jag körde vitlök förr när jag var förkyld, å då snackar vi en lök om dagen, men de hjälpte inte. Så jag gav upp det, tyckte inte de va värt de. haha
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.