handdator

Visa fullständig version : Rockstar supernova

bladhet
2007-01-08, 18:55
Har sett två avsnitt av rockstar supernova på tv6 och vart lite små kär i dilanas röst hon med 1000 olika färger i håret och massa percingar i ansiktet... då till frågan.. Är det någon som vet om hon gjort nå musik efter programet... De ända jag hittar är de hon gjort i programet.. Skulle villja få tag på en skiva med henne...

FreCKo
2007-01-08, 19:05
Har sett två avsnitt av rockstar supernova på tv6 och vart lite små kär i dilanas röst hon med 1000 olika färger i håret och massa percingar i ansiktet... då till frågan.. Är det någon som vet om hon gjort nå musik efter programet... De ända jag hittar är de hon gjort i programet.. Skulle villja få tag på en skiva med henne...

Var det hon som sa att det var hennes sista chans att bli berömd för att hon egentligen är för gammal? Tvivlar starkt på det isf tyvärr...

bladhet
2007-01-08, 19:33
De vet jag inte.. gammal verkar hon vara... har tydligen gjort en skiva 2000 och har nu släppt två singlar.. i november någon gång... Inte de lättaste att få tag på..

malakai
2007-01-08, 20:07
programledarn e hur sexig som helst!! :kinky: :kinky:

bladhet
2007-01-08, 20:37
programledarn e hur sexig som helst!! :kinky: :kinky:

Mycket möjligt men nu var det ju inte de som var frågan... dilana.. tjejen som sjunger är sexigare :)