Visa fullständig version : Cutler vs. Coleman
Mass-Tech
2007-01-07, 20:57
RNqBC2xYgvU
Undrar varför Coleman har så dåliga vader när han tränar dem så strikt:smash:
Dillinger
2007-01-07, 21:07
Undrar varför Coleman har så dåliga vader när han tränar dem så strikt:smash:
Dåliga gener, helt klart.
Sheogorath
2007-01-07, 21:07
Najs :thumbup:.
Lite skillnad i övningsutförande och ROM där.
Cutler vs. Coleman 1-0 :MrT:
Cutler vs. Coleman 1-0 :MrT:
Äh, kolla Colemans vikter i jämförelse med Cutlers så tycker jag att Coleman är överlägsen styrkemässigt sett.
Men fy fan för musiken i det klippet, har sällan hört något värre *spy*
Äh, kolla Colemans vikter i jämförelse med Cutlers så tycker jag att Coleman är överlägsen styrkemässigt sett.
Men fy fan för musiken i det klippet, har sällan hört något värre *spy*
Ser ju ut som coleman bara gungar med vikterna, typ isometrisk gungning.*rolleyes*
Om man gillar sånt så, om du ska växa bra bör du väl gå på så mycket olagligt som det bara går.
En annan frågeställning, vem överlever längt, Coleman eller Cutler?
Vem får hjärtinfarkten först...
Ser ju ut som coleman bara gungar med vikterna, typ isometrisk gungning.*rolleyes*
Om man gillar sånt så, om du ska växa bra bör du väl gå på så mycket olagligt som det bara går.
Ja okej, Coleman tränar fel, du vet bättre hur han ska träna. *rolleyes*
Ja okej, Coleman tränar fel, du vet bättre hur han ska träna. *rolleyes*
Tja........
Milos säger att man tränar insidan av bröstet om man håller smalare i bänkpressen. Anser du att han har rätt?
Tja........
Milos säger att man tränar insidan av bröstet om man håller smalare i bänkpressen. Anser du att han har rätt?
Anser du att han har fel om det ser ut som om inre bröstet växer av hans behandling - oberoende av hur det går till? (Större rattar t ex)
Anser du att han har fel om det ser ut som om inre bröstet växer av hans behandling - oberoende av hur det går till? (Större rattar t ex)
Ja, naturligtvis har han fel. Man kan inte träna inre delen av bröstet med ett smalare grepp i bänkpressen. Det vet du också, nu är du bara ute för att tjafsa och det pallar jag inte med.
Tja........
Vad menar du, vad har det med detta att göra? Och dessutom har det väl bevisats att det i viss mån går att isolera separata delar av muskler?
Jag anser i vilket fall som helst att Coleman vet precis hur han ska träna för att bli så stor som möjligt, oavsett hur felaktig hans teknik kan verka ur någon annans perspektiv. Och Coleman är mycket stark, starkare än Cutler. Så det så. ;)
Ja, naturligtvis har han fel. Man kan inte träna inre delen av bröstet med ett smalare grepp i bänkpressen. Det vet du också, nu är du bara ute för att tjafsa och det pallar jag inte med.
Nej, DU är ute efter att vara modig även mot de stora grabbarna (Milos et.al.); läs mitt inlägg igen, noga.
olle lindblad
2007-01-07, 22:02
Snap, det var länge sedan...
Nej, DU är ute efter att vara modig även mot de stora grabbarna (Milos et.al.); läs mitt inlägg igen, noga.
*suck* Hur orkar du?
Jaja, vi säger att du har rätt och jag har fel så kan vi skippa detta totalt meningslösa tjafset.
Grattis, du vann. ;)
Vad menar du, vad har det med detta att göra? Och dessutom har det väl bevisats att det i viss mån går att isolera separata delar av muskler?
Att bara för att man är stor, tom enormt stor, vet man inte bäst. Muskelvolym och kunskap går inte hand i hand. :)
Jag anser i vilket fall som helst att Coleman vet precis hur han ska träna för att bli så stor som möjligt, oavsett hur felaktig hans teknik kan verka ur någon annans perspektiv. Och Coleman är mycket stark, starkare än Cutler. Så det så. ;)
Det vet han säkerligen.
Vem som är starkast av dom säger jag inget om.
*suck* Hur orkar du?
Jaja, vi säger att du har rätt och jag har fel så kan vi skippa detta totalt meningslösa tjafset.
Grattis, du vann. ;)
HAhaha aber lol, läs vad jag skriver! Istället för att bete dig som en bortskämd snorvalp som aldrig någonsin kan ge sig utan att antingen hota om våld eller köra drama queen så kan du säga: "Ahh, du menar så, istället för att hänga upp sig på semantiken i det han säger och tro att han avser något slags science fiction-tillväxt på ett sätt om för länge sedan visades omöjligt så menar han kanske att det är effektivare att träna som han säger!". Ffs!
mystic[-_-]
2007-01-07, 22:12
Milos första tips: Öka dosen :thumbup:
Sjukt störigt loopad musik :/
Men intressant video!
Jwzrd älskar tjaffs! :D
Nitrometan
2007-01-07, 22:16
;2010893']Milos första tips: Öka dosen :thumbup:
Vilket även är Milos andra, tredje och fjärde tips.
HAhaha aber lol, läs vad jag skriver! Istället för att bete dig som en bortskämd snorvalp som aldrig någonsin kan ge sig utan att antingen hota om våld eller köra drama queen så kan du säga: "Ahh, du menar så, istället för att hänga upp sig på semantiken i det han säger och tro att han avser något slags science fiction-tillväxt på ett sätt om för länge sedan visades omöjligt så menar han kanske att det är effektivare att träna som han säger!". Ffs!
Nå, jag tror inte jag är varken bortskämd, en snorvalp eller en drama queen så det får stå för dig. Hotat om våld har jag väl inte gjort heller?
Läst vad du har skrivit har jag gjort, och svarat på efter bästa förmåga. Tydligen förstod jag inte vad du menade.
Edit: Oas så kvittar det nog vad jag skriver. :)
mystic[-_-]
2007-01-07, 22:17
:hbang: den kan aldrig vara för hög :hbang:
Hans femte var att vårda sina gener. Sen tror jag det var nåt dosrelaterat tips på sjätte igen.
Nå, jag tror inte jag är varken bortskämd, en snorvalp eller en drama queen så det får stå för dig. Hotat om våld har jag väl inte gjort heller?
Läst vad du har skrivit har jag gjort, och svarat på efter bästa förmåga. Tydligen förstod jag inte vad du menade.
<milos> Träna så här så kommer du att få bröst som är större hela vägen in mot mitten!
<jorgen> stfu n00b, du vet ingenting om träning. Kunskap har ingenting med volym att göra
<milos> O RLY?
<jorgen> YA RLY!
Tja, min sena edit var tydligen sann. :)
Tja, min sena edit var tydligen sann. :)
Haha du ger dig inte. Måste ha sista inlägget och måste försöka vinna på att den andra gör bort sig. Att du försöker förlöjliga mig gör inte dina uttalanden om Colemans träningsteknik eller Milos' råd mer rätt Jorgen.
Haha du ger dig inte. Måste ha sista inlägget och måste försöka vinna på att den andra gör bort sig. Att du försöker förlöjliga mig gör inte dina uttalanden om Colemans träningsteknik eller Milos' råd mer rätt Jorgen.
Jamensnällanån.
Jag försöker inte förlöjliga dig. Tro mig. Jag förstår inte hur du tolkar vad jag skriver. Alltså, jag vet fan inte vad jag skall skriva. Seriöst.
Hejdå? Kram? Nu slutar jag.
eh ja han tränar så han växer. Vad har det med att det ser ut som att han juckar med vikterna att göra?
Cerberus
2007-01-07, 22:43
lol, känns som jwzrd grälar för grälandets skull?
gissar på att jag får lite texthugg bara för ja säger det xD
och om han är stark tror jag det har lite att göra med träningssättet.
lol, känns som jwzrd grälar för grälandets skull?
gissar på att jag får lite texthugg bara för ja säger det xD
Mina inlägg handlar om Jörgens uttalanden om proffsens kunskap och träningsteknik, Jorgens om hur hopplöst det är att behöva debattera i en debatt, men det är JAG som grälar för grälandets skull? :)
Sheogorath
2007-01-07, 22:47
Jag tycker att det är ganska uppenbart att Milos bara för vidare ytterligare en gammal byggarskröna, och att han däri har FEL. Hade han menat att "ditt bröst kommer växa bättre om du kompletterar vanliga pressar med smala pressar" (för att det stärker triceps som kan hjälpa bröstet att belastas senare eller yada yada) så hade han sagt det. Nu säger han däremot att inre bröst aktiveras mer av smala pressar, och det är, faktiskt, något helt annat. Anser jag.
Cerberus
2007-01-07, 22:51
Tycker de flesta proffs tränar rätt kasst enligt vad man får lära sig själv att man ska göra. Väldigt ostrikt och slängigt, fast de e lite mer biff än mig :D.
Sheogorath
2007-01-07, 22:53
Tycker de flesta proffs tränar rätt kasst enligt vad man får lära sig själv att man ska göra. Väldigt ostrikt och slängigt, fast de e lite mer biff än mig :D.
Det är som jag brukar säga. Preppar man kan man komma undan lite lättare, helt enkelt.
(men sen behöver ju inte alltid skolboksutförande vara det bästa för muskeltillväxt; men där har vi en diskussion som det hade krävts kontrollerade tvillingsstudier för att få klarhet i...) :)
Man kanske kan gissa att den ostrikta träningen möjligen ökas på ju mer år dom tränat. Kanske inte lika viktigt med striktheten då dom är så stora och har den rätta känslan i övningen.
Ja det gäller ju bara att fundera på varför? varför varför kan det vara så att de är större?
Innan du har kunnat utvärdera hela deras upplägg är det nog ingen ide att ens titta åt deras håll. Om du vill bli lurad kan du läsa en "byggar"-tidning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.