handdator

Visa fullständig version : Hjälp med att förutspå min form..?

Brinken
2007-01-07, 14:35
Hej. om du har sett mina inlägg här tidigare på kolozzeum borde du veta att jag har styrketräning ombinerat med dietande som projektarbete i plugget. 5 månader håller det på och redovisningen sker i början av februari...

För att veta om jag har uppnått mina mål tyckte min handledare att jag skulle be mer rutinerade idrottsmän (styrketränare) om ett antagande på "hur bra" jag borde blivit.

Nu ber jag alltså om hjälp av er som skulle kunna ägna några minuter åt detta! Säg till om ni är intreserade så skickar jag lite info om min träning/kost/styrkestats när ja börja och mer info om mitt projekt, samt vad jag vill att ni skall förutspå... vore jätteschysst om jag fick hjälp av ngn, skulle vara asschysst!

Tack på förhand, Brinken;)

Kwon
2007-01-07, 14:55
Jag vill att Piranha tar hand om dig.

Brinken
2007-01-07, 15:26
Jag vill att Piranha tar hand om dig.

det hade varit en ära... tror du han tittar förbi här kanske? eller har du ngt tips hur jag ska smöra för honom så han ger med sej;)

Kwon
2007-01-07, 15:27
Skriv ett vackert PM till honom så tar han dig nog under sina vingar, men du blir nog tvungen att raka av håret för att visa vördnad till mästaren.

Dnepr
2007-01-07, 15:36
Skicka du ett PM till Timmie, han är alltid glad och gillar att snacka länge om träning. Dessutom kan han mycket och jag tror han tävlar.

Kwon
2007-01-07, 15:39
Brinken

Om du skickar PM till Timme, skriv Jacksatan som rubrik så svarar han snabbt. :D

Lilla Brynolf
2007-01-07, 17:42
Skicka du ett PM till Timmie, han är alltid glad och gillar att snacka länge om träning. Dessutom kan han mycket och jag tror han tävlar.

:D Du är aldrig sen att hacka på Timme... :D

Brinken
2007-01-08, 11:17
tack alla för tipsen... ingen mer som kan tänka sej kanske...?:naughty: