Visa fullständig version : Johnnie Jackson marklyft
mystic[-_-]
2007-01-07, 11:59
Tyngsta setet 300 kg
http://video.google.com/videoplay?docid=-6216339882038630725&q=johnnie+jackson&hl=en
Mysis Cena börjar konkurrera me Masse nu! Det e bra :D
mystic[-_-]
2007-01-07, 12:04
Mysis Cena börjar konkurrera me Masse nu! Det e bra :D
Kan man inte bli så stor själv så får man posta bilder/filmer på de större :D Samt att någon måste fylla i det TCOG lämnat
Karl_alfred
2007-01-07, 12:06
Är inte han gammal lyftare? Ändå säger killen, "min fysik har verkligen blivit bättre sedan jag började med marklyft för 2-3 år sedan."
I övrigt mysis vart är turkbilderna du skulle skicka? *cry*
Mass-Tech
2007-01-07, 12:14
Han har gjort 800+lbs på tävling. Så han kan bättre.
Cerberus
2007-01-07, 12:32
Johnnie tävlar i powerlifting också. E la inte såå aktiv där har ja för mig.
E hans filmer nåt o ha Masse? Funderar på att köpa dom.
Cerberus
2007-01-07, 12:43
ska man verkligen strunta i negativa delen av marklyft som Johnnie gör? Får ja en rygg som han om ja gör det? :D
Drog 804 eller 816 eller vad det var, låga 800 iaf, på tävling vid en kroppsvikt precis över 100. :bow: 2001 tror jag det var.
Denstillasittande
2007-01-07, 14:01
Det var ju hyfsat bra :D
På strongman som gick på tv för ett tagsedan så hade dem marklyft, det var så många rep så möjligt på 300kg. Tror en vann på ynka 7st rep på 300kg ! Han på filmen borde ju klara sig ganska bra.
ska man verkligen strunta i negativa delen av marklyft som Johnnie gör? Får ja en rygg som han om ja gör det? :D
Ja du ska strunta i den negativa delen i ett marklyft. Det ger bara onödig och farlig belastning på diskarna. Ett marklyft är klart när du lyft upp vikten sedan är det bara att hålla i stången och släppa ned den. Du följer alltså med stången ned men du håller inte emot.
Ja du ska strunta i den negativa delen i ett marklyft. Det ger bara onödig och farlig belastning på diskarna.
Men för fan, lyft vikten själv och ta inte hjälp av de anställda på restaurangen, dom har ju ett jobb å sköta och skall inte behöva spotta dina vikter.
Du e ju som King Kamali med 8+ spotters.
Men för fan, lyft vikten själv och ta inte hjälp av de anställda på restaurangen, dom har ju ett jobb å sköta och skall inte behöva spotta dina vikter.
Tro inte att du skrämmer Timmie genom ryta till så där, för han gillar faktiskt bestämda killar.
Cerberus
2007-01-07, 14:16
vad säger Arne om Johnnies teknik?
Ja kommer helt klart kunna orka lyfta mer o fler reps om ja skippar negativa delen. Jag e främst ute efter muskelutveckling så om ja bara klarar fler kg men får sämre muskelstimulering genom att skippa negativa delen så vill ja inte göra det..
Karl_alfred
2007-01-07, 15:12
Vem är grövst/starkast? Arne eller Johnnie? :D
hahaha :D Nu fattade jag vad du menade med restaurangpersonalen :laugh:
Ja, onödig belastning på diskarna blir det.
Ja kommer helt klart kunna orka lyfta mer o fler reps om ja skippar negativa delen. Jag e främst ute efter muskelutveckling så om ja bara klarar fler kg men får sämre muskelstimulering genom att skippa negativa delen så vill ja inte göra det..
Fler reps och tyngre vikt kommer att bygga mer. Marklyft har egentligen ingen negativ fas. Lyftet är klart när du lyft upp den! Kötta mer vikt itsället.
hahaha :D Nu fattade jag vad du menade med restaurangpersonalen :laugh:
Ja, onödig belastning på diskarna blir det.
Synd om diskarna, först får de slava me disken å sen belastar du dom me dina vikter.... :D
Synd om diskarna, först får de slava me disken å sen belastar du dom me dina vikter.... :D
bwahahaha :laugh:
Är jag kanske lite för otacksam?
bwahahaha :laugh:
Är jag kanske lite för otacksam?
Lite för girig kanske, som vill ha Jacksatan alt RR för dig själv, vad ska din polare säga? :devil:
Klicka (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=2009161&highlight=random#post2009161)
fintelligens
2007-01-07, 15:26
o herrehud
http://img120.imageshack.us/img120/3537/herreduggf8.png
:D
Nitrometan
2007-01-07, 15:29
Titta på Johnnies rygg. Både lats, erektorer och traps. Ser de små ut? Lider han av dålig muskelstimulering?
o herrehud
http://img120.imageshack.us/img120/3537/herreduggf8.png
:D
I sann Glocalnet-anda, som sagt :D (Fint konstverk förresten)
Nu tebaks te JJ o hans mark!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.