Visa fullständig version : Arnold????
Can't be true!!! (http://groups.google.com/group/la.news/browse_thread/thread/8e19b81ee283f0ab/42cd334e086bc8b0?lnk=st&q=schwarzenegger+arce&rnum=2&hl=en)
High1ander
2007-01-07, 10:56
Om Arnold tagit nått i 2:an så tar han det som en man!
Detta kommer nu innebära en lavinartad explosion av "sälja sig till bögar".
Nitrometan
2007-01-07, 11:00
Varför skulle det inte vara sant?
Joe Weider är väl erkänd "male muscle admirer"?
Arnold kom till USA med inte mycket mer än sitt pass.
Han gjorde vad han behövde för att uppnå sina mål. Han har alltid varit duktig på det.
Whatevah...
haha Nitro jag säger inte att det är omöjligt, jag vill bara skapa en diskussion! :D
Jag vet inte om Timmie gillar Arnold men han kommer ju inte att tycka sämre om honom efter detta.
Karelin78
2007-01-07, 11:03
Låter otroligt men....undrar hur detta kommer påverka hans politiska karriär om det nu visar sig vara sant?
Nitrometan
2007-01-07, 11:05
Jag vet inte om Timmie gillar Arnold men han kommer ju inte att tycka sämre om honom efter detta.
:thumbup:
Du har räddat min dag!
Tack!
NU läste jag inte hela artikeln, men jag hoppas Arnold va den som gav och inte den som tog emot :(
Nitrometan
2007-01-07, 11:17
NU läste jag inte hela artikeln, men jag hoppas Arnold va den som gav och inte den som tog emot :(
På vilket sätt gör det nån skillnad?
Han behövde startkapital ok? :devil:
Han försörjde sig delvis genom "enskilda fotosessioner" under sin första tid i USA. Det finns fortfarande en driva nakenbilder som snurrar runt, och de togs knappast för att beundras av damer... Om han skulle ha ett homosexuellt förflutet lär det inte vara särskilt skadligt. Dels för att han är i California, dels för att man faktiskt har en mer normal syn på homosexualitet i USA än vi vanligen vill tro
Vakna upp gott folk. Hur tror ni många av kändisarna kommer till toppen egentligen? Bara genom "skills" eller?
Bronkitkorv
2007-01-07, 12:11
Fyfan alltså, det var det jag visste. Är jag förvånad... nej. Hela sporten är ju bögig som fan.
Dissector
2007-01-07, 12:51
Vakna upp gott folk. Hur tror ni många av kändisarna kommer till toppen egentligen? Bara genom "skills" eller?
Precis! Det handlar inte enbart om skills, utan om att kunna ta den i skitan! :D
Precis! Det handlar inte enbart om skills, utan om att kunna ta den i skitan! :D
Skills där med :naughty: *kissass*
På vilket sätt gör det nån skillnad?
För en röv är alltid en röv. Även om Nina L tycker att våra rövar är estetisk mindre tilltalande (!)
Man är ju som sagt inte homosexuell förrän man har tagit emot.
Så om skulle bli tänd på att ****** på en kille, är man inte homosexuell då?
HajduMan
2007-01-07, 17:34
För en röv är alltid en röv. Även om Nina L tycker att våra rövar är estetisk mindre tilltalande (!)
jag tror chansen e större att man e gay om man ger än tar emot, för tar man emot slipper man få upp den, men om man ger måste man få upp den, och hur fan får man upp den av en kill röv...
jag tror chansen e större att man e gay om man ger än tar emot, för tar man emot slipper man få upp den, men om man ger måste man få upp den, och hur fan får man upp den av en kill röv...
Där sa du fan nåt jävligt bra. Det är ju bara han som ger som måste vara kåt och nu undrar jag vad Empe ska säga.
flenders
2007-01-07, 19:17
jag tror chansen e större att man e gay om man ger än tar emot, för tar man emot slipper man få upp den, men om man ger måste man få upp den, och hur fan får man upp den av en kill röv...Haha, nobellpriset i filosofi där.
Bronkitkorv
2007-01-07, 19:30
Men om den är rakad och han har en kjol på sej kanske....
Läste precis följande i Arthur Jones autobiografi:
"Arnold and his longtime friend Franco Columbu visited us in Lake Helen in November of 1970, and sitting in the living room of my house Arnold told some terrible stories about Joe Weider and Joe’s wife Betty, while working for Weider.
Arnold was a homosexual prostitute, a drug user and drug pusher and made no bones about it at the time; so, later, when he tried to get me to hire him I turned him down. He had one of the best physiques in history, but his ethics left a good deal to be desired. About a year ago he told a friend of mine, Joe Cirulli, that he did not know me, had never met me. Well, maybe he has lost his memory, because I have literally hundreds of pictures of him that Inge took in my house, my gym and my yard.
Just before he left he offered to write an endorsement for my machines, and I typed it as he dictated it; but when I asked him how to spell his last name he gave me five different versions, all of them wrong. Finally Franco had to tell him how to spell his own name. Franco’s English was pitiful at the time so he spoke Italian to me and I spoke Spanish to him and we got along fine. Arnold’s English was far from fluent and he had a terrible accent but we were able to communicate by speaking a combination of several languages and always had Inge to fall back on since she is a nativeborn German."
Sheogorath
2007-01-07, 19:43
Men om den är rakad och han har en kjol på sej kanske....
Man skulle ändå se pungen fladdra.
HajduMan
2007-01-07, 23:25
Man skulle ändå se pungen fladdra.
Men tänk om den va upptajpad
..
PRECIS! Hur många bögar (de som tar emot) har egentligen hårig röv?
Porr någon?
Sug på den du Dnepr (nej inte "den" :D)
Han försörjde sig delvis genom "enskilda fotosessioner" under sin första tid i USA. Det finns fortfarande en driva nakenbilder som snurrar runt, och de togs knappast för att beundras av damer... Om han skulle ha ett homosexuellt förflutet lär det inte vara särskilt skadligt. Dels för att han är i California, dels för att man faktiskt har en mer normal syn på homosexualitet i USA än vi vanligen vill tro
Faktum är att det är just pga att det är Californien som jag blir lite Mr T på det hela.
Är inte de lite mindre accepterande till bi och homosexualitet än vad resten av USA är?
Och har inte Arnold förespråkat att homosexuella inte ska ha rätten att gifta sig eller adoptera?
De är mer toleranta i Cali ja än i tex Amish County angående homoes :D
De är mer toleranta i Cali ja än i tex Amish County angående homoes :D
Nu skojar du papegoja Kwonish ;)
tossefar
2007-01-08, 03:00
I'd hit it.
Tricklev
2007-01-08, 03:02
Jag visste det!
Bronkitkorv får föra min talan inom denna tråden.
:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.