Logga in

Visa fullständig version : jvm

Pingu
2007-01-05, 20:07
Canada - ryssland 3-0 Jonathan Toews

Vilket spel av canadensarna :hbang:

Sundsarn
2007-01-05, 20:13
hely sjukt :D

Vad hände med tempot rysarna hade mot sverige (stundvis iaf)? :smash:

Pingu
2007-01-05, 20:43
hely sjukt :D

Vad hände med tempot rysarna hade mot sverige (stundvis iaf)? :smash:

Canada är för bra helt enkelt.

Tänk att dom saknar deras 3 bästa centrar också + den bästa vänsterforwarden också som alla är i NHL nu.

4 - 0 nu

daja
2007-01-05, 21:08
J-VM har varit riktigt kul att kolla på, intensiv hockey med tuffa ärliga tag. Love it!

Sundsarn
2007-01-05, 21:12
Ryssarna är ruskigt bra de med... Sen har Kanada fått vila längre = viktigt i en så pass tuff turnering. Men Det nordamerikanska krossade ryssarnas spel i halva matchen :hbang:

Nu kan det bli en spännande avslutning, nu när ryssarna fått igång sitt spel lite grann och kanadickerna tröttat ut sig (som det verkar iaf)

L-Sami
2007-01-05, 21:19
OT

Jag såg en del av Kanadas J-landslag i Gallerian, STHLM dagen innan julafton. De bara gled in i Puma affären i led och gled lika snabbt ut igen, alltid roligt att se världstjärnor vistas bland vanliga människor :)

Pingu
2007-01-05, 21:28
Ryssarna är ruskigt bra de med... Sen har Kanada fått vila längre = viktigt i en så pass tuff turnering. Men Det nordamerikanska krossade ryssarnas spel i halva matchen :hbang:

Nu kan det bli en spännande avslutning, nu när ryssarna fått igång sitt spel lite grann och kanadickerna tröttat ut sig (som det verkar iaf)

Jo men det är ju bara en ca 3 timmer längre vila och det vill jag säga spelar ingen roll

Pingu
2007-01-05, 21:53
Jaaaaaaaaaaaaa

3:e guldet i rad :hbang:

Sundsarn
2007-01-05, 22:00
Jo men det är ju bara en ca 3 timmer längre vila och det vill jag säga spelar ingen roll

Bara 3 timmar? :confused: orkar inte tänka, förklara för mig...please

Men Kanada, helt klart värdiga vinnare. Suveränt spel de sista 2 minuterna, bara att boka och buga :bow:

Edit: Nu kom jag på det, dumdum :smash:

Pingu
2007-01-05, 23:31
Bara 3 timmar? :confused: orkar inte tänka, förklara för mig...please

Men Kanada, helt klart värdiga vinnare. Suveränt spel de sista 2 minuterna, bara att boka och buga :bow:

Edit: Nu kom jag på det, dumdum :smash:

Ryssarna spelade semin ca 3 timmar efter Canada hade sin

Sundsarn
2007-01-06, 00:21
Ryssarna spelade semin ca 3 timmar efter Canada hade sin

jo ajg kom på det :P tänkte FEL *mini*