Logga in

Visa fullständig version : Unholy Alliance på P3 Live ikväll!

Sonny
2007-01-05, 13:46
"The Unholy Alliance i P3 Live
För andra gången tar Slayer med sej ett gäng tunga band och åker på korståg över världen! Den oheliga alliansen består denna gång av kanadensiska Thine Eyes Bleed, Lamb of God från USA, Children of Bodom från Finland, våra egna Göteborgare In Flames och sist och absolut störst: Slayer! Vilken metal-fest! Hela kalaset kommer hem till dej på Trettondagsafton då P3 Live sänder ett 2-timmarsprogram med alla banden representerade. Presenterar gör Mattias Lindeblad och festen börjar 20.03!"

http://sr.se/p3/live/index_20071.stm

Återkommer senare med en dirrektlänk till sändningen för alla lata människor som inte orkar hitta den själv.

Frippe_L
2007-01-05, 13:49
"The Unholy Alliance i P3 Live
För andra gången tar Slayer med sej ett gäng tunga band och åker på korståg över världen! Den oheliga alliansen består denna gång av kanadensiska Thine Eyes Bleed, Lamb of God från USA, Children of Bodom från Finland, våra egna Göteborgare In Flames och sist och absolut störst: Slayer! Vilken metal-fest! Hela kalaset kommer hem till dej på Trettondagsafton då P3 Live sänder ett 2-timmarsprogram med alla banden representerade. Presenterar gör Mattias Lindeblad och festen börjar 20.03!"

http://sr.se/p3/live/index_20071.stm

Återkommer senare med en dirrektlänk till sändningen för alla lata människor som inte orkar hitta den själv.

Tackar då får man höra det igen, utan basgångarna som gjorde ofrivilliga tarmrörelser på mig på Hovet. *spy* :hbang:
Ska åberopa mitt veto på förfesten ikväll bland alla syntare och övriga damer.

Sonny
2007-01-05, 13:59
Tackar då får man höra det igen, utan basgångarna som gjorde ofrivilliga tarmrörelser på mig på Hovet. *spy* :hbang:
Ska åberopa mitt veto på förfesten ikväll bland alla syntare och övriga damer.Polarn sa exakt samma sak efteråt om tarmrörelserna :laugh: :laugh:

Frippe_L
2007-01-05, 14:29
Polarn sa exakt samma sak efteråt om tarmrörelserna :laugh: :laugh:

Spelningarna var inget fel på , men tex Lamb of God hade ett par toner (tror det var mest i Laid to Rest) som gjorde mig smått illamående, vet inte om det var för vi stod precis i mitten framför staketet till moshpiten typ så all bas samlades där.
Slayer hade med en jävla volym, visst är det gött när det mosar på men det kan ju ha jämn nivå över hela registret :-)

axlpxl
2007-01-05, 15:22
Ja. Trummisen i LoG hade en sån synthplatta han satt och lekte med i vissa låtar som lät sjukt tungt :D Det var mysigt tyckte jag :)

Sonny
2007-01-05, 15:58
Slayer hade med en jävla volym, visst är det gött när det mosar på men det kan ju ha jämn nivå över hela registret :-)Ja hade inga proppar under slayer, föll ur när ja "banged my head" vid staketet under Disciple. Fifan va det tjöt i öronen efteråt.

Jacksatan
2007-01-05, 16:08
Kungligt. Var ju där och såg så det blir skoj att återuppleva lite dubbelkaggar :D

Sonny
2007-01-05, 20:39
lamb of god atm, själv ska ja spela in Slayer.

n1tro
2007-01-05, 20:45
needled 24/7 :hbang:

Sonny
2007-01-05, 20:50
needled 24/7 :hbang:Dom va så jävla tråkiga på konserten, så tama. Ere bara jag lr tabba dom sig som fan i introt, iaf. lead guitarren?

backflash
2007-01-05, 20:52
Dom va så jävla tråkiga på konserten, så tama. Ere bara jag lr tabba dom sig som fan i introt, iaf. lead guitarren?

hörde inte precis det, men på silent night bodom night lät det ... fel på flera ställen.

Sonny
2007-01-05, 20:53
hörde inte precis det, men på silent night bodom night lät det ... fel på flera ställen.Stämmer.