handdator

Visa fullständig version : WTF?! Herbalife som tillskott?!

Nadja_N
2007-01-04, 12:19
Nu har en väns pojkvän som är elit-kickboxare yttrat sig och säger att Herbalife är det allra bästa tillskottet vid träning?! Jag var helt säker på att Herbalife var ungefär som Cambridge eller nutrilett - alltså bantningspreparat?!

Någon som hört något om Herbalife eller kanske tom testat?

/nadja

HerrArne
2007-01-04, 12:22
Vilken herbalife-produkt är det han pratar om? Länk (EDIT: oförbjuden sådan finns kanske inte...)?

Skulle vilja säga något i stil med att han måste ha fått en smäll för mycket, men vill inte uttala mig utan mer kött på benen... :D

Überbiffen
2007-01-04, 12:22
Efter en snabb google på skiten så verkar det röra sig om viktminskning.

Larsson85
2007-01-04, 12:24
Jag tror herbalife har gainers och liknande och de fungerar säkert bra. Men jag tvivlar inte en sekund på att dom är överprisade och att de billigare märkena är precis lika bra. Sen är det väl även så att herbalife har en pyramidstruktur precis som tupperware så att man ska värva folk och man ska lura det på sina vänner. Inte konstigt att det springer runt en massa muppar och säger att det är det bästa då.

z_bumbi
2007-01-04, 12:25
Inget som jag rekommenderar, främst pga affärsmetoderna men även för att det är svindyrt.
Om man behöver ha mer kalorier så funkar vad som helst som tillför dessa och på sätt "funkar" det.

Det är inte tillåtet att länka..

Nadja_N
2007-01-04, 12:26
Vilken herbalife-produkt är det han pratar om? Länk (EDIT: oförbjuden sådan finns kanske inte...)?

Skulle vilja säga något i stil med att han måste ha fått en smäll för mycket, men vill inte uttala mig utan mer kött på benen... :D

han skulle maila över information så jag vet inte så mycket mer ännu... men tydligen ska hela hans klubb käka det eftersom det är det allra BÄSTA*whistle*

Nadja_N
2007-01-04, 12:27
Efter en snabb google på skiten så verkar det röra sig om viktminskning.

jamenprecis, gjorde likadant jag. men han hävdar motsatset. får se när han mailat över info

Kurash
2007-01-04, 12:34
Herbalife MLMar väl allt från proteiner till diverse hygienprodukter? Vi hade ett gäng pyramidspelare på företaget som skulle kränga på en allt möjligt skit från guldmynt till telefonabbonnemang, Herbalife var med i den svängen också. Anledningen till att hela hans klubb använder det är nog för att han får provision om hans polare köper grejerna.

Kwon
2007-01-13, 19:44
hehe en polare te mig var med i Herbalife och jag köpte lite av han för å va schysst.

Men det var ingen höjdare.

Srednq
2007-01-14, 09:39
deras hemsida: http://www.herbalife.se

kritik: http://www.halso.info/herbalife.html

olle lindblad
2007-01-14, 10:57
Jag har själv stött på de här fåntrattarna som ska sälja sina svindyra tillskott. Det roligaste är när man skall be dem förklara varför deras tillskott är så mycket bättre än andra och därmed värda det groteska överpriset.
Bra länk, Srednq!

Frisk
2007-01-14, 11:22
Jag tror herbalife har gainers och liknande och de fungerar säkert bra. Men jag tvivlar inte en sekund på att dom är överprisade och att de billigare märkena är precis lika bra. Sen är det väl även så att herbalife har en pyramidstruktur precis som tupperware så att man ska värva folk och man ska lura det på sina vänner. Inte konstigt att det springer runt en massa muppar och säger att det är det bästa då.

Nu kom jag på var jag hört detta....
pyramid "nötterna" har även snackat med mej... Vilka kryss...
Enligt dem så var deras bulk överlägsen, så frågan var ju då om de kände nån som tränade eller om de visste varför de var bäst? svaret blev nej. Men mera skitsnack...