Visa fullständig version : Spruta i slidan
Lasse Kongo
2007-01-04, 11:56
Kan man göra, men iaf.
Läste i ngn veckotidning här på jobbet att det senaste i USA är att man sprutar in botox direkt i g-punkten in das slida.
"För en starkare och skönare orgasm"
Någon som skall prova när det kommer till Sverige?
Jag kan testa ifall du betalar. :thumbup:
Lasse Kongo
2007-01-04, 11:58
Har du en slida?
rememberence
2007-01-04, 11:59
Har du en slida?
har du pengar?
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:00
har du pengar?
Ja 2,50:- :em:
Har du en slida?
Beror på hur man ser det. *whistle*
rememberence
2007-01-04, 12:03
Ja 2,50:- :em:
det räcker väl om du ska prova på dig själv?;)
blekfet2
2007-01-04, 12:04
Beror på hur man ser det. *whistle*
usch *spy*
:D
Låter farligt, tänk om det blir komplikationer.
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:04
det räcker väl om du ska prova på dig själv?;)
Nja, det blir på håret fan..
Löjtnant Blank
2007-01-04, 12:09
Oj, jag läste topic som "Spruta i slidan".
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:10
Oj, jag läste topic som "Spruta i slidan".
Eh, ja, kanske för det står så? *gah!*
Löjtnant Blank
2007-01-04, 12:12
Eh, ja, kanske för det står så? *gah!*
Hur menar du?
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:13
Hur menar du?
*Spruta i slidan*
Löjtnant Blank
2007-01-04, 12:14
*Spruta i slidan*
*går och kokar kaffe*
Brooklyn
2007-01-04, 12:15
*Spruta i slidan*
*går och kokar kaffe*
hahaha nu har jag iaf fått dagens skratt :laugh: :laugh: :laugh:
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:15
*går och kokar kaffe*
*Sprutar i kaffet*
Ironbabe
2007-01-04, 12:19
*gah!* Låter inte ett dugg skönt att få en spruta i mufflan..
g-punkten...sitter inte den en bit in med?
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:20
*gah!* Låter inte ett dugg skönt att få en spruta i mufflan..
Haha mufflan :laugh:
Nefan, måste va bättre med en penis?
olle lindblad
2007-01-04, 12:26
De som tycker att det här är en bra idé har nog fått ett par sprutor botox i hjärnan.*screwy*
Detta måste vi ta reda på, någon frivillig?
Ironbabe
2007-01-04, 12:28
Haha mufflan :laugh:
Nefan, måste va bättre med en penis?
japp, en drake känns mycket bättre :D
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:31
japp, en drake känns mycket bättre :D
Drake :laugh:
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:32
Till höger om y-linjen.
High1ander
2007-01-04, 12:42
Låter farligt, tänk om det blir komplikationer.
Komplikationer är något amerikanare älskar för då kan man stämma folk!
Hur något muskelparalyserande skulle kunna bidra till en "starkare och skönare" orgasm är för mig en gåta, måste jag erkänna.
(verkar lika rekommendabelt och hälsosamt som typ strypsex ...)
(verkar lika rekommendabelt och hälsosamt som typ strypsex ...)Eller strypsex med sig själv, som Michael hutchence!
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:50
Hur något muskelparalyserande skulle kunna bidra till en "starkare och skönare" orgasm är för mig en gåta, måste jag erkänna.
Livet är en gåta helt klart.
grabben i skogen
2007-01-04, 12:50
en tajtare slida är väl inte fel?
en tajtare slida är väl inte fel?
Hur blir den det av något som typ dödar musklerna? Blir du "tajtare" eller slappare när du inte tränar?
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:52
Aaaa, sådär ja, nu kommer folket med "jagvetbästduvetingetattityden" in i tråden, det gillar vi *popcorn*
ramagoen
2007-01-04, 12:53
Aaaa, sådär ja, nu kommer folket med "jagvetbästduvetingetattityden" in i tråden, det gillar vi *popcorn*
:laugh: :laugh:
Haha så dryg du är Lars :)
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:56
Haha så dryg du är Lars :)
Ja vet, men det var på ngt sätt menat som en komplimang, typ "nu jävlar kommer pappa och dunkar näven i bordet"
Det är tungt när bla du trampar in i en tråd, ungefär som när Frölunda gör entré innan sina matcher *ryser*
grabben i skogen
2007-01-04, 12:57
Hur blir den det av något som typ dödar musklerna? Blir du "tajtare" eller slappare när du inte tränar?
jämför med botox för rynkor så. där stramas ju slappheten upp i pannan tex.
grabben i skogen
2007-01-04, 12:58
Ja vet, men det var på ngt sätt menat som en komplimang, typ "nu jävlar kommer pappa och dunkar näven i bordet"
Det är tungt när bla du trampar in i en tråd, ungefär som när Frölunda gör entré innan sina matcher *ryser*
tycker bara det är drygt, för han tillför inget utom sin egen perversa lust för debatt.
Lasse Kongo
2007-01-04, 12:59
tycker bara det är drygt, för han tillför inget utom sin egen perversa lust för debatt.
haha
jämför med botox för rynkor så. där stramas ju slappheten upp i pannan tex.
Nej tvärtom. Rynkorna slätas ut för att huden blir slapp så att resten av ansiktet drar ut den slappa döda huden. Får du fler eller färre rynkor/skrynklor i plytet om du slappnar av helt?
Haha men du är då fan inte den vassaste kniven i blocket. Vad är felet på det jag skriver i tråden? Det här är ett diskussionforum, jag är här och debatterar precis som du. Skillnaden är att du inte klarar av att debattera till dig en glassjävel direkt från kiosken om du så erbjöd innehavaren en femhundring. Det problemet kallar du för att det är MITT.
Lasse Kongo
2007-01-04, 13:04
Haha men du är då fan inte den vassaste kniven i blocket. Vad är felet på det jag skriver i tråden? Det här är ett diskussionforum, jag är här och debatterar precis som du. Skillnaden är att du inte klarar av att debattera till dig en glassjävel direkt från kiosken om du så erbjöd innehavaren en femhundring. Det problemet kallar du för att det är MITT.
aaaaaahahaaa
http://www.proffsklungan.nu/news/data/upimages/spruta.jpg
i
http://www.fallkniven.com/bilder/tk1-2_slida.jpg
Lasse Kongo
2007-01-04, 13:07
http://www.proffsklungan.nu/news/data/upimages/spruta.jpg
i
http://www.fallkniven.com/bilder/tk1-2_slida.jpg
hehe humor på låg nivå =)
bara några få centimeter faktiskt - men vad fan gör det - måste ju göra lika ont ändå?!*mini*
Golge frågade wikipedia, som bland annat säger såhär:
Botulinum toxin is a neurotoxic protein produced by the bacterium Clostridium botulinum. It is one of the most poisonous naturally occurring substances in the world. Though it is highly toxic, it is used in minute doses both to treat painful muscle spasms, and as a cosmetic treatment in some parts of the world.
Källa (http://en.wikipedia.org/wiki/Botulinum_toxin)
Muskelsammandragningar är väl något bra i sammanhanget vi talar om nu? När effekten håller ca 3-6 månader verkar det vara mycket väsen för ingenting.
Knipövningar ftw.
hehe humor på låg nivå =)
Erkänn att du drog lite på smilbanden.
+1 :)
Lasse Kongo
2007-01-04, 13:12
Erkänn att du drog lite på smilbanden.
Jadå, jag drog lite i han.. i banden... :em:
NisseEriksson
2007-01-04, 13:15
Quote:
Originally Posted by Lasse Kongo
*Spruta i slidan*
*går och kokar kaffe*
Haha
Sparrisen
2007-01-04, 13:17
Apropå botox... om jag inte minns helt fel så tillverkas det av botulinustoxin, vilket räknas som världens starkaste naturliga gift. Toxinet produceras iaf av bakterien Clostridium botulinum och hämmar frisättningen av transmittorsubstans i nervcellernas synapser. Giftet är så starkt att 100 gram skulle räcka för att ha ihjäl alla människor på jorden. Giftet är givetvis försvagat när det används i Botox...
tycker bara det är drygt, för han tillför inget utom sin egen perversa lust för debatt.Jag tycker det är underbart :D
grabben i skogen
2007-01-04, 13:19
felet är väl inte den här tråden direkt... Utan alla miljontals trådar där du enbart är ute efter att göra ner folk och själv framstå som Mr.Knowall. Detta trots att du sällan har en enda vettigt åsikt att komma med i själva ämnet som diskuteras.
Låt oss nu inte göra denna högintressanta och enormt viktiga tråd till en diskussion om Herr Jwzrds debatt-skills, det känns som ett många gånger tidigare genomtröskat ämne.
On topic så är den utslätande effekten av Botox när det används i ansiktet ett resultat av att små ansiktsmuskler paralyseras, d.v.s. du kan inte göra den muskelsammandragning som krävs för att rynka pannan ens om du försöker. Det är alltså inte en "uppstramning" man får utan en "utslätning". Vad samma effekt i slidan skulle leda till - trängre eller vidare, tajtare eller slappare - kan man ju gissa. Botox i slidan är möjligen något för den som gillar Uppblåsbara Barbara.
felet är väl inte den här tråden direkt... Utan alla miljontals trådar där du enbart är ute efter att göra ner folk och själv framstå som Mr.Knowall. Detta trots att du sällan har en enda vettigt åsikt att komma med i själva ämnet som diskuteras.
Hur många gånger hade du bannats igen?
olle lindblad
2007-01-04, 13:35
Att förlama musklerna på det stället känns som något en sexfobiker kommit på. Eller har någon gjort en ingående anatomistudie och kommit fram till att det finns en massa rynkor där som tvunget ska slätas ut?
grabben i skogen
2007-01-04, 13:37
Hur många gånger hade du bannats igen?
Varför inte du är bannad är, för mig och många andra, en stor gåta.
Tror du att jwzrd avser imponera på din och andras segelbåtshjärnor med hans retorik?
Att du uppfattar hans retorik som intellektuell och av just denna anledning känner dig kränkt och tvingar dig söka fram brister i den och därefter kalla honom dylika saker upplever jag både som ironiskt och sorgligt.
Ett språk är ett verktyg för kommunikation och om du upplever att hans vokabulär tillåter honom uttrycka mer subtila variationer på ett mer detaljerat sätt än vad du själv gör och menar att detta i sin tur får honom att "verka smart" så borde du ifrågasätta vad du, genom att påstå detta, borde få dig själv att framstå som.
Lasse Kongo
2007-01-04, 13:39
Nu handlar den här tråden om spruta i slidan grappar.
Vill ni diskutera hurvida jwzdräzisch spottar eller sväljer så kan ni väl starta en tråd om han ;)
grabben i skogen
2007-01-04, 13:40
subtil är väl knappast något man förknippar med Jwzrd?
Säger du slida annars också? Typ om du med en tjej...
grabben i skogen
2007-01-04, 13:44
Säger du slida annars också? Typ om du med en tjej...
vad ska man säga då?
Langster
2007-01-04, 14:09
Botox verkar väl väldigt lokalt? I så fall kan jag tänka mig att om man förlamar musklerna just precis där G-punkten sitter så blir det området lättare att stimulera, då det borde vara större avslappnat än sammandraget.
Vissa ställen på kroppen är väl mycket skönare att bli smekt på om man är avslappnad än om man är spänd.
s_himself
2007-01-04, 14:16
vad ska man säga då?
muffla?
Ironbabe
2007-01-04, 14:21
Botox verkar väl väldigt lokalt? I så fall kan jag tänka mig att om man förlamar musklerna just precis där G-punkten sitter så blir det området lättare att stimulera, då det borde vara större avslappnat än sammandraget.
Vissa ställen på kroppen är väl mycket skönare att bli smekt på om man är avslappnad än om man är spänd.
Här har vi en påläst herre :D
Lyllo din tjej ;)
Langster
2007-01-04, 14:21
muffla?
Kiss-toffs?
Ironbabe
2007-01-04, 14:22
muffla?
hugget?
jag har en del namn på lager..
fick en liten utskällning av en kille på en fest en gång när ja sa "jävla *****"....då sa han.."hörrududu...du ska inte använda det bästa jag vet som ett skällsord.."
Langster
2007-01-04, 14:30
fick en liten utskällning av en kille på en fest en gång när ja sa "jävla *****"....då sa han.."hörrududu...du ska inte använda det bästa jag vet som ett skällsord.."
"jävla penis"?
asså gick ej o skriva de ordet..
Herkulez
2007-01-04, 14:35
vad ska man säga då?
framstjärt?
s_himself
2007-01-04, 14:38
hugget?
jag har en del namn på lager..
Det är hugget! Tycker jag. Starta en poll om det?
Svedberg
2007-01-04, 14:39
framstjärt?
Haha Jag vill knula däj i framstjärten
Bästa tråden på länge föresten!
Ironbabe
2007-01-04, 14:41
Om jag visste hur man "pollar" *snurrar min förr så blonda hårslinga mellan fingrarna o ser lite frågande ut*
Hahaha plz, sluta. Jag dööör lixzom!1
ungefär som när Frölunda gör entré innan sina matcher *ryser*
Ja kan förstå att det måste kännas som ett one night... från krogen för frölunda fans.
Man är full av förväntningar av vad som komma skall och efter en tafatt inledning blir det bara väre och värre , efteråt funderar man på om det inte had vart bättre att stanna hemma .....
Det blir aldrig lika bra som man har tänkt sig *rolleyes*
grabben i skogen
2007-01-04, 15:06
har aldrig hört det namnet förut. det låter ju helt bisarrt. typ vadå har du huggt upp ett hål med en yxa för att sedan kunna köra kûken i det?
Langster
2007-01-04, 15:08
har aldrig hört det namnet förut. det låter ju helt bisarrt. typ vadå har du huggt upp ett hål med en yxa för att sedan kunna köra kûken i det?
Nä det hugger tag och slukar.
Nä det hugger tag och slukar.
:laugh: :laugh: :laugh:
grabben i skogen
2007-01-04, 15:20
jag kan tänka mig att verkar som om det slukar ett väldigt litet organ ja :)
Ironbabe
2007-01-04, 15:29
jag kan tänka mig att verkar som om det slukar ett väldigt litet organ ja :)
Hugget är väldigt elastiskt så det kan sluka både stora o mindre stora organ..
Leanandtall
2007-01-04, 15:37
Tjejer som inte upptäckt eller lärt sig uppskatta/använda g-punkten går fett miste om något... I tell ya. Att injicera botox låter i mina öron som att sabba något som funkar alldeles utmärkt av sig själv.
F-ordet tycker jag funkar bäst. Både som benämning på min egen och andras.
Langster
2007-01-04, 15:38
Hugget är väldigt elastiskt så det kan sluka både stora o mindre stora organ..
Precis, men det är jobbigt för killar som grabben i skogen som är så jäkla grov att han bara kan gnugga lite på utsidan. :Virro
AngelLove
2007-01-04, 15:42
Precis, men det är jobbigt för killar som grabben i skogen som är så jäkla grov att han bara kan gnugga lite på utsidan. :Virro
tur det finns hackspettar då som kan göra hål ^^
Langster
2007-01-04, 15:45
tur det finns hackspettar då som kan göra hål ^^
Hackspettar i skogen menar du?
finns en tråd om vad vi kallar den redan
Lelle Pelle
2007-01-04, 21:20
Vad kom ni fram till i den tråden då? Jag är för lat för att ta reda på det själv...
AngelLove
2007-01-05, 09:13
Hackspettar i skogen menar du?
jopp :d
Orka läsa tråden, men kommer detta till Sverige?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.