Visa fullständig version : David ( of season)
Längd: 178-179cm
Vikt: 80kg
Tränat: sedan 2002
Lilla Brynolf
2007-01-03, 17:57
Längd: 178-179cm
Vikt: 80kg
Tränat: sedan 2002
Är det där offseason? Hur ser du då ut då du är deffad? :) Imponerande...
Ryska_raketen
2007-01-03, 17:57
Varför lägga till off season när du uppenbarligen är i bra form? Som sagt ser bra ut, upp med lite obligatoriska :) *flex*
alexsingh
2007-01-03, 18:06
och lite styrke stats (bänk osv)
Det man ser är ju minst sagt riktigt schysst, men det går att fuska hejvilt med vinklar och ljus om man nu vill det. Fixa bättre och fler bilder, och skriv lite styrkestats också. Men visst, snyggt.
Nevermore
2007-01-03, 18:55
ådror på biceps och bra mage. I övrigt för lite muskler för min smak, men skulle nog bli bra om du köttade på dig 5-10kg muskler till.
kallebaah
2007-01-03, 19:06
bra axlar o biccar! offseason?? mer bulk för dig :cool:
Hah, detdär är ungefär den fettprocent jag hoppas att kunna ha efter min deff, och du kallar det offseason. Kamma dig! :D
Bra form! :thumbup:
Vad är onseason för David? :)
norsk_gadd
2007-01-03, 19:39
Jag har alltid undrat samma sak, vad är on och off season för någon som inte tävlar!? Det finns ingen on och off season om man inte tävlar för det finns ingen säsong att prata om. *whistle*
Den största frågan är vad "of season" betyder.
det värsta är att han inte skämtar om att han är offseason, eller han äte som man gör när man är off iaf.. :smash: killen käkar superskrov som kvällsmål varje kväll:furious: hård som en sten stark som en björn och han är dopingfri.. Han är mycket imponerande..! Kör hårt david!
Rockhard
2007-01-03, 20:47
Jag har alltid undrat samma sak, vad är on och off season för någon som inte tävlar!? Det finns ingen on och off season om man inte tävlar för det finns ingen säsong att prata om. *whistle*
Badsäsong kanske :)
det värsta är att han inte skämtar om att han är offseason, eller han äte som man gör när man är off iaf.. :smash: killen käkar superskrov som kvällsmål varje kväll:furious: hård som en sten stark som en björn och han är dopingfri.. Han är mycket imponerande..! Kör hårt david!
OK! Superskrov är ju välkänd för sin anabola (uppbyggande) förmåga annars!
ramagoen
2007-01-03, 21:06
OK! Superskrov är ju välkänd för sin anabola (uppbyggande) förmåga annars!
supergrov? :confused:
Whistler
2007-01-03, 21:12
David av säsong! :)
Lindex-reklam-spinoff? ;)
Karl_alfred
2007-01-03, 21:39
Varför lägga till off season när du uppenbarligen är i bra form? Som sagt ser bra ut, upp med lite obligatoriska :) *flex*
`Det är ju inte tävlingsform. Snyggt!
Det man ser är ju minst sagt riktigt schysst, men det går att fuska hejvilt med vinklar och ljus om man nu vill det. Fixa bättre och fler bilder, och skriv lite styrkestats också. Men visst, snyggt.
På vilket sätt menar du att denna bild är fuskad med vinklar och ljus ??
Ser bra ut, bra mage, armar och axlar! Kör hårt! :thumbup:
Jag känner mig förnedrad när du säger att du är off-season :(
Men ser najs ut såklart! :)
Riktigt bra :) Bara fortsätta kämpa på dock var det väl lite överdrivet att kalla det offseason med inte många % bf.
R1ck: Bra rygg och axlar vad man ser, försök gärna vinkla armarna mer vågräta ( vinkla dom rakare istället för att släppa ner dom) Kan fan inte förklara :)
Tack för lovorden :cool:
De jag menar med offseason är att jag inte deffat. Har en hög metabolism som gör att jag har sjkut svårt att lägga på mig fett....men de lider jag inte utav *popcorn*
Här kommer de bilder som jag har så håll till godo.
Funderar att söka som modell till nåt magazine tex Budo o fitness katalogen men vet ej om jag har de som krävs.
Så positiv lr negativ kritik tas gärna emot utav nån som vet vad han/hon talar om.
Mvh / David
Jag menade bara att det går att förbättra helintrycket rejält genom fördelaktigt ljus, avstånd från kamera och sådant. Nu slängde han dock upp bättre bilder där man ser att det minst är lika bra som det såg ut som vid den första bilden. :thumbup:
sundvall
2007-01-04, 16:57
Styrkestats?
Styrkestats?
Dock vet jag inte vad ni är ute efter för typ utav övningar men här kommer lite infó för alla styrkestats kåta :D
Axlar: Sittande pressar 36kg x 6-10
Ben:Antar att de är böj som gäller, har dock ingen maxsiffra 110x14
Bröst: Liggande pressar Max 56kgx3-4 (hantlar)
Rygg: Mark 170kgx6 utan remmar
Biceps: Curls med rak stång 60kgx 6-7
:em:
shadowfire
2007-01-04, 18:44
Riktigt fin fysik får jag säga. Dels symmetrin ser nice ut, vet inte vad en domare skulle säga på en tävling, men det är min personliga åsikt. Du har bredden på ryggen, bra omfång på armarna och även tränat åtminstone lite vader :D
Det som fick mig o lyfta på hatten var hamstrings annars, inte många bilder här på kolo där man faktiskt ser en välutvecklad baksida lår.. :D
Riktigt fin fysik får jag säga. Dels symmetrin ser nice ut, vet inte vad en domare skulle säga på en tävling, men det är min personliga åsikt. Du har bredden på ryggen, bra omfång på armarna och även tränat åtminstone lite vader :D
Det som fick mig o lyfta på hatten var hamstrings annars, inte många bilder här på kolo där man faktiskt ser en välutvecklad baksida lår.. :D
He,he....ja vader har ju man som synes slarvat med :em:
Vet ej hur jag ska ta kritiken kring mina hamstrings men jag antar att du tycker att de oxå ska piskas hårdare, lr ?! :confused:
alexsingh
2007-01-04, 23:27
har du nå styrkestats i bänken?
Krille 87
2007-01-04, 23:34
He,he....ja vader har ju man som synes slarvat med :em:
Vet ej hur jag ska ta kritiken kring mina hamstrings men jag antar att du tycker att de oxå ska piskas hårdare, lr ?! :confused:
Du har ruggigt bra häng i hamsen :thumbup:
Jäkligt bra symmetri, är riktigt imponerade av dina lår, främst bakre och sen vaderna. :thumbup:
Gissning på runt 140-150`?
Gissning på runt 140-150`?
Tyvärr är det allt för länge sedan jag maxade i bänk för att de ska vara en aktuell siffra men de senaste bröst passet såg ut så här:
Rak bänk 100kgx8 (vila 30sek) 100kgx5 (vila 30sek) 100kgx3
Avslutade sedan med o köra några set med 3okg i flyes.
E de ingen som har nån koll på vad som krävs för att bli modell?!
Måste jag lägga på mig mer massa.......fram med åsikterna nu.
Vem man ska vända sig till för en rättvis bedömmning osv. ?!
Tack på förhand //D
Tyvärr är det allt för länge sedan jag maxade i bänk för att de ska vara en aktuell siffra men de senaste bröst passet såg ut så här:
Rak bänk 100kgx8 (vila 30sek) 100kgx5 (vila 30sek) 100kgx3
Avslutade sedan med o köra några set med 3okg i flyes.
E de ingen som har nån koll på vad som krävs för att bli modell?!
Måste jag lägga på mig mer massa.......fram med åsikterna nu.
Vem man ska vända sig till för en rättvis bedömmning osv. ?!
Tack på förhand //D
Du kan ju fråga Grandmaster, tror han har jobbat/jobbar som modell...
Du kan ju fråga Grandmaster, tror han har jobbat/jobbar som modell...
Ok, tack för tippset. :thumbup:
Nåt fler tips, ngn?!
Slartibartfast
2007-01-05, 17:33
Riktigt snygg fysik! Där ligger man i lä.
R1ck: Bra rygg och axlar vad man ser, försök gärna vinkla armarna mer vågräta ( vinkla dom rakare istället för att släppa ner dom) Kan fan inte förklara :)
thx, jo jag fattar var du menar :)
sry om jag tog över tråden lite.
Hittade en träningsbild. *flex*
Ser bra ut..
Är lika lång som dig och min vikt ligger nu på 84-86kg.. med en liten extra haka..
Gaaah Jag kommer ju väga som en nyfödd bebis när jag deffat.. Tror jag låser in mig och äter pizza hela sommaren..
Ser bra ut..
Är lika lång som dig och min vikt ligger nu på 84-86kg.. med en liten extra haka..
Gaaah Jag kommer ju väga som en nyfödd bebis när jag deffat.. Tror jag låser in mig och äter pizza hela sommaren..
He,he.....men många tjejer gillar ju bebisar så keep on deffa *rolleyes*
:D
Lycka till med deffen//D
Leta upp en seriös agentur, ring dem och säg att du är intresserad av att bli modell. Ta med bra bilder på ansikte och helkropp där ditt utseende kommer fram tydligt och gå dit! Är de intresserade så tar de några testbilder på plats och så hamnar du i deras "katalog".
Klä dig snyggt, se till att vara nyrakad och nyklippt, lukta inte gammal svett osv, för dig som en modell. Det finns inte bara ett ultimat "modell-utseende" eftersom det finns efterfrågan på helt olika utseendetyper. Du har absolut tillräcklig massa för att vara modell, själv har jag inte hälften av din massa men ändå har jag uppfattats som för stor. Vissa modeller (killar) är jättesmala. Långt hår kan vara en fördel eftersom det går att göra mycket med.
Har själv gjort uppdrag för en agentur i Göteborg och jag kan rekommendera Modellink och Avenuemodeller om du håller till däromkring. Tänk också på att en seriös agentur aldrig tar betalt av dig för att du ska få vara med, det är tydligen vissa som gör det. Och blir du nobbad på ett ställe så låt dig inte knäckas av det, flera stora modeller blev nobbade första gångerna de ansökte! Ta det inte på så stort allvar liksom.
Ok, tack för tippset. :thumbup:
Nåt fler tips, ngn?!
Mycket imponerande, skulle nog saga att du har min drom fysik. :thumbup: :thumbup:
He,he.....men många tjejer gillar ju bebisar så keep on deffa *rolleyes*
:D
Lycka till med deffen//D
Bahaha.. sant... de är då man får dom äldre damerna... yees..
Inte för att jag deffar just nu... har endast sluta äta godis och dricka dricka varje dag.
Leta upp en seriös agentur, ring dem och säg att du är intresserad av att bli modell. Ta med bra bilder på ansikte och helkropp där ditt utseende kommer fram tydligt och gå dit! Är de intresserade så tar de några testbilder på plats och så hamnar du i deras "katalog".
Klä dig snyggt, se till att vara nyrakad och nyklippt, lukta inte gammal svett osv, för dig som en modell. Det finns inte bara ett ultimat "modell-utseende" eftersom det finns efterfrågan på helt olika utseendetyper. Du har absolut tillräcklig massa för att vara modell, själv har jag inte hälften av din massa men ändå har jag uppfattats som för stor. Vissa modeller (killar) är jättesmala. Långt hår kan vara en fördel eftersom det går att göra mycket med.
Har själv gjort uppdrag för en agentur i Göteborg och jag kan rekommendera Modellink och Avenuemodeller om du håller till däromkring. Tänk också på att en seriös agentur aldrig tar betalt av dig för att du ska få vara med, det är tydligen vissa som gör det. Och blir du nobbad på ett ställe så låt dig inte knäckas av det, flera stora modeller blev nobbade första gångerna de ansökte! Ta det inte på så stort allvar liksom.
Mycket imponerande, skulle nog saga att du har min drom fysik. :thumbup: :thumbup:
Bahaha.. sant... de är då man får dom äldre damerna... yees..
Inte för att jag deffar just nu... har endast sluta äta godis och dricka dricka varje dag.
Tack o bock Tabbe o Bogle
Bladhet:Sant, men de äldre damerna kan nog lära dig ett o annat :naughty:
Pump them up fellas //D
grabben i skogen
2007-01-07, 18:27
Riktigt snygg fysik! Där ligger man i lä.
Ja din fysik är tämligen kass i jämförelse.
Slartibartfast
2007-01-07, 21:02
Ja din fysik är tämligen kass i jämförelse.
Kass är väl att ta i något.
TheSQUAT
2007-01-07, 22:28
Ser bra ut grabben! Ser att vi kör på samma gym. Undrar om inte det var du som kikade in tvärt mellan mina set tunga böj häromdagen?
Kör hårt!:thumbup:
Ser bra ut grabben! Ser att vi kör på samma gym. Undrar om inte det var du som kikade in tvärt mellan mina set tunga böj häromdagen?
Kör hårt!:thumbup:
Ok.....ja de kanske vi gör, tror dock inte de var jag, har varit sjuk i nästan en vecka. Sista passet var förra måndag....men då var jag o lyfte skrot på sporthallen.
Vilka tider tränar du?!
Ser bra ut, bra mage, armar och axlar! Kör hårt! :thumbup:
Bamse vilket gym kör du på, sporthallen??
Ska snart byta ifrån Tenton till sporthallen nämligen.
Utan tvekan en idealfysik för mig.
Utan tvekan en idealfysik för mig.
+1
Riktigt fin fysik!
Jämn med bra symmetri! I like!
HajduMan
2007-02-01, 22:46
Fint namn, de kan inte annat än gå bra då :D
grymt bygge, grymma baksida lår
med din fysik hade det varit bortkastad potential och talang för att satsa på en modellkarriär, du ska vara byggarbetare och tävla i BB på din fritid :cool:
näämen, som vissa sa... så var benen minst sagt imponerande!! :bow:
Bamse vilket gym kör du på, sporthallen??
Ska snart byta ifrån Tenton till sporthallen nämligen.
Tjaba!
Njao, körde där förut, men nu kör jag på USM. Får bra pris eftersom damen jobbar som instruktör där + spons från jobbet så ett årskort landar på runt 400 spänn i slutändan ;)
Men sporthallen är ett bra gym om man bara är ute efter styrketräning! Mycket vikter och lite mindre folk. :thumbup:
Övrigt: Ser bra ut på bilderna, pumpa på !
Mina hamstrings suger jämfört med dina *cry*
Får man fråga vilka övningar du kör för baksida lår?
Tack så mkt......de inspererar mig att bygga vidare *flex*
Men att börja med BB hinner jag nog inte med.....dessutom skulle isof ngn behöva lägga upp en kost o träningsplan åt mig. För som de är nu funkar de nog inte.......tex här om dan så stekte jag upp 1kg pytt i panna samt ett bacon paket o till detta drack jag några glas mjölk. Denna fina rätt blev alltså min midda
:em:
MEn de kanske finns nån vacker kvinnlig personlig tränare o kostrådgivare som vill komma o hjälpa mig på traven :naughty: :cool:
Tjaba!
Njao, körde där förut, men nu kör jag på USM. Får bra pris eftersom damen jobbar som instruktör där + spons från jobbet så ett årskort landar på runt 400 spänn i slutändan ;)
Men sporthallen är ett bra gym om man bara är ute efter styrketräning! Mycket vikter och lite mindre folk. :thumbup:
Övrigt: Ser bra ut på bilderna, pumpa på !
Ok, sweat :) Fick dock ett gymkort på Träna utav chefen så jag får se om de blir nåt kort på sporthallen. Tack för lovorden. P.s När jag träffar dig nästa gång ska jag ge mig till känna......tror btw jag såg dig på Starz i lördags, kan de stämma ?!
Mina hamstrings suger jämfört med dina *cry*
Får man fråga vilka övningar du kör för baksida lår?
Tex:
Raka mark
Benpress (fötterna långt upp på plattan)
Bencurl
Variation e bäst, lycka till !
Grymt bra, ska följa din journal bättre nu.
Fler bilder? obligatoriska poser?
[QUOTE=Mitch;2080360]Ok, sweat :) Fick dock ett gymkort på Träna utav chefen så jag får se om de blir nåt kort på sporthallen. Tack för lovorden. P.s När jag träffar dig nästa gång ska jag ge mig till känna......tror btw jag såg dig på Starz i lördags, kan de stämma ?!
Ok, har inte kört något på träna...eller jo för typ 3 år sedan körde jag ett pass där. Verkar också ok. Budo-jocke bytte iaf från usm till träna...
Jepp, det var nog mig du såg sitta och trycka käk *popcorn* Tror du gick typ när jag och frugan kom dit...? Nåja, vi får ta och snacka lite nästa gång :thumbup:
Ok, har inte kört något på träna...eller jo för typ 3 år sedan körde jag ett pass där. Verkar också ok. Budo-jocke bytte iaf från usm till träna...
Jepp, det var nog mig du såg sitta och trycka käk *popcorn* Tror du gick typ när jag och frugan kom dit...? Nåja, vi får ta och snacka lite nästa gång
:thumbup:[/QUOTE]
Yepp i know.....btw tror jag Big James körde på träna. *flex*
Men nu tror jag han kränger bilar ngn stans söderut.....ngn som vet om han tävlar fortfarande ?!
Absolut måste vi de........men tills dess pump them up :thumbup:
Kör igång med journalen nu också Mitch:)
instämmet i kören, riktigt fint! Vad ligger åldern på?
instämmet i kören, riktigt fint! Vad ligger åldern på?
Thanks *flex*
Gissa,hur gammal e jag lr ska jag säga ung!??
Som sagt, grymma hamstrings :cool:
Som sagt, grymma hamstrings :cool:
Ska piska dem ännu hårdare.....så de går från grymma till freaky, annars e man ju bara en i mängden ;)
Thanks *flex*
Gissa,hur gammal e jag lr ska jag säga ung!??
Säkert 19 eller något sånt där sjukt... :thumbup:
of season? posta bilder på när du är deffad, för det där asså.. Du har gryyyym kropp! :thumbup:
Ska ev ta lite gymmpics framöver.....så håll utkik.
*flex*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.