Visa fullständig version : Google
Av någon helt outgrundlig anledning, så har google börjat se ut såhär när jag söker. Det började för några veckor sen, helt utan anledning.
http://www.snovits.se/google.jpg
Hela googlebaren sätter sig alltså på sidan, det blir dock ej så om man t ex. tar bildsökning.
Vad gör jag? :/
Jag hade också det där problemet ett tag men av någon anledning har det upphört nu. Jag tyckte givetvis inte om förändringen eftersom förr alltid är bättre.
Jag funderar iofs ibland på varför google ligger så lågt i design. Med tanke på företagets storlek så har de haft den förvånansvärt goda smaken att inte skapa en maffig flashig site, utan kör väldigt avskalat, vilket nog är en del av deras framgång när jag tänker efter.
Jag hade också det där problemet ett tag men av någon anledning har det upphört nu. Jag tyckte givetvis inte om förändringen eftersom förr alltid är bättre.
Jag funderar iofs ibland på varför google ligger så lågt i design. Med tanke på företagets storlek så har de haft den förvånansvärt goda smaken att inte skapa en maffig flashig site, utan kör väldigt avskalat, vilket nog är en del av deras framgång när jag tänker efter.
Jag var 2 sekunder ifrån att roid-rage:a över dig, jag läste ditt inlägg först som att du ville ha en flashigare sök-sida.
Anledningen till att den var så enkel till att börja med var att de som grundade google inte kunde html.;) Sedan har det väl blivit deras grej och det gillar jag skarpt. Även om en del saker är väldigt avancerade(gmail etc) så behåller de enkelheten i designen.
Google testar olika sökinterface på en adress jag har glömt.
www.searchmash.com ?
Hmm. Jo, det är nog inte omöjligt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.