Visa fullständig version : Ett hemskt övergrepp! Polisanmälan
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/127
Det var då självaste fan.. Vilken man polisanmäler något sånt?
"Det är mannen i familjen som gjort polisanmälan."
Mao kvinnan i familjen som ville göra en anmälan och mannen hade inte stake nog att stå emot.
Herkulez
2007-01-02, 17:15
"Det är mannen i familjen som gjort polisanmälan."
Mao kvinnan i familjen som ville göra en anmälan och mannen hade inte stake nog att stå emot.
stake hade han garanterat.
grabben i skogen
beror väl på om det var agda 77 eller stina 22
Tricklev
Snubben (2007-01-02 15:28:18) | svara
Det är lustigt...det som många bara drömmer om polisanmäler andra..
:laugh: :laugh:
Lustigt lustigt *popcorn*
stake hade han garanterat.
Ja, men inte tillräckligt mycket!
Det finns kanske saker i berättelsen vi inte vet...
Tex. att hon jagat gubben i månader...eller att hon är psykopat och hotar familjen.
Fast ni är ju så tuttfixerade att ni inte ser längre än till...tuttarna :smash:
Tex. att hon jagat gubben i månader...eller att hon är psykopat och hotar familjen.
http://img217.imageshack.us/img217/50/quiterlyhat9de.jpg
Tja, vi läser artikeln och agerar utifrån innehållet. Har du funderat på om det är normalt att associera psykopati och stalking till tuttar i fönster?
Tricklev
2007-01-02, 17:18
Självklart utgår vi ifrån informationen vi har, hade det handlat om förfölljelse hade förhoppningsvis anmällan handlat om förfölljelse.
Tricklev
2007-01-02, 17:19
:D
Jag hoppas verkligen att dom kommer börja användas på kolozzeum nu.
Mmmm, tuttar... *drool*
Ha ha, det är ju lokalblaskan där jag bor.
Hur hittade du till Öa:s hemsida AP?
Hahahha, fan vad ful
Ha ha, det är ju lokalblaskan där jag bor.
Hur hittade du till Öa:s hemsida AP?
Alla läser den. Världsmetropolens dagstidning ju ;)
High1ander
2007-01-03, 01:29
Hur funkar det?
Är det lika olagligt för en kille att gå och "blotta brösten"?
Vad säger definitionen för "blotteri"?
Oh man....
THAT'S JUST AWFUL!
Poor man to have endured such torment....
Jag hade med anmält om nån idiot står och visar rattarna, snasen, anus etc utanför mitt köksfönster
Inte bjudit in na på té då? :laugh:
Inte bjudit in na på té då? :laugh:
hehe, nej. Tänk dig själv, en helpsykotisk, naken, påtänd person som står och trycker sitt anus mot ditt köksfönster...samtidigt som hon/han ylar som en varg mot månen...beväpnad med ett hagelgevär...håller ett avhugget huvud i handen... hade du bjudit in na på té då?
High1ander
2007-01-03, 03:12
Oh man....
THAT'S JUST AWFUL!
Poor man to have endured such torment....
Det finns säkert fula kvinnortuttar.
SPACEJAM
2007-01-03, 04:38
Kan ju varit en överviktig och väldigt ful tjej med! Då hade man fanimej anmält.
Whistler
2007-01-03, 04:45
Kan ju varit en överviktig och väldigt ful tjej med! Då hade man fanimej anmält.
...vilket leder mig in på frågeställningen om sexuella trakasserier. Egentligen är det väl samma ämne, men säg att en +50-tant kommer fram och tafsar på t ex krogen, och jag säger ifrån, men sen inte säger ifrån när en ung snygg tjej kommer fram och agerar på samma sätt. Diskriminerar jag då? Agerar jag fel? Säg att jag hade jobbat som t ex servitör på krogen, skulle samma regler gällt?
hehe, nej. Tänk dig själv, en helpsykotisk, naken, påtänd person som står och trycker sitt anus mot ditt köksfönster...samtidigt som hon/han ylar som en varg mot månen...beväpnad med ett hagelgevär...håller ett avhugget huvud i handen... hade du bjudit in na på té då?
Ryska_raketen är inte psykopatisk - bara missförtådd :/
Ryska_raketen
2007-01-03, 09:26
Exakt! Ett missförstått geni!
Diggler, det är väl vardag i/på hisingen? :/
Lasse Kongo
2007-01-03, 09:48
Vad ger det att anmäla då, folk anmäler allt möjligt hit och dit i dagens samhälle.
VAD GER DET DÅ?
inget typ...
SPACEJAM
2007-01-03, 10:13
...vilket leder mig in på frågeställningen om sexuella trakasserier. Egentligen är det väl samma ämne, men säg att en +50-tant kommer fram och tafsar på t ex krogen, och jag säger ifrån, men sen inte säger ifrån när en ung snygg tjej kommer fram och agerar på samma sätt. Diskriminerar jag då? Agerar jag fel? Säg att jag hade jobbat som t ex servitör på krogen, skulle samma regler gällt?
Varför skulle du agera fel? Säger du att hon ska lägga av ska hon lägga av. Är hon snygg vill du inte att hon ska lägga av, och då är det okej att hon "trakasserar" (STÖTER) på dig?
Så jag resonerar iaf... *popcorn*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.