Visa fullständig version : K1
Vågar inte skriva i MMA-tråden om det "mesiga" K1.
Å när man söker på K1 får man inga träffar. *Duckar för flygande föremål*
I alla fall så pågår Fight Club "Best of 2006" på Eurosport nu. *Duckar igen*
Dumleman
2007-01-01, 22:44
Nån som vet om de visar pride i eurosport och när? Orkar inte med eurosportsajten :em:.
Btw jag stör mig lite på Hoost "Mr. perfect". Jävla stöddigt namn alltså *slap*.
Damn :-/
Nu missade jag precis skylten om nästa sändning :-/
schabo-labo
2007-01-01, 23:12
12:e januari har jag för mig det var. K-1 max
Stod det inget om 2/2? (Imorgon)
Stod det inget om 2/2? (Imorgon)
2/2 är ju februari dämmit! ;)
Var det inte 13/1 de tvar K1 Max?
I vilket fall som helst var det en grym sändning och den engelska kommentatorn var ljusår bättre än de svenska.
Karelin78
2007-01-02, 10:28
Fler än jag som avskyr Semmy Schilt då han är väldigt tråkig som fighter och överlever mest p.g.a sin räckvidd och längd, fan inte många som får in klockrena träffar på honom i nyllet då man är lång som ett jävla ösregn.
Hoost har varit duktig men att vara 41år och tro att man fortfarande kan vinna är lite överdrivet kan t.o.m jag tycka
instämmer helt.
Jag saknar CroCop. Det var en fighter av hög klass. Just nu är tycker jag det är Stefan Leko som sprider en strimma ljus med sin bländande fina tekinik. Problemet bara att han behöver lite mer kött på benen, då han är för liten idagsläget för att smälla till de riktigt stora killarna. Killen ser alltid så nervös och spänd ut när han möter de stora pojkarna.
Sötrsta besvikelsen i K1 är Cater Williams. För några år sen då han vann i Vegas visade han en bländande tekink, agressivitet och respektlöshet mot alla sina motståndare. Men sen han fick så brutalt med pisk av Ignachov så har hanhunnit bli fet och rädd. Har inte sett honom prestera en bra match på evigheter, vilket är så frusterande då han var så ruggit bra förr.
fintelligens
2007-01-02, 12:03
Fler än jag som avskyr Semmy Schilt då han är väldigt tråkig som fighter och överlever mest p.g.a sin räckvidd och längd, fan inte många som får in klockrena träffar på honom i nyllet då man är lång som ett jävla ösregn.
Jag hatar Semmy, enda han gör är att slänga iväg knän mot huvudet.
Alltid roligt att se när lowkicks tar ner någon.
qSiE9Ed8jW4
Fast det känns som det var lite fel att slänga upp den killen i den ringen.*whistle*
Svedberg
2007-01-02, 12:47
Ignashov e alltid härlig, ser blek och otränad och alltid bakfull ut.
Det där va ju en rätt löjlig match dock haha :D
Ignashov har riktigt djuriska sparkar!
Men som vanligt vinner Bruce Lee :D (även om han kanske inte tillhör tråden..)
(@23 sek)
lG3YXgxSvqg
Men som vanligt vinner Bruce Lee
Nej.
Måste bara säga att k1 äger mma. Iaf som publik sport..
gusten86
2007-01-02, 15:03
Vart har CroCop tagit vägen? Slutat?
Vart har CroCop tagit vägen? Slutat?
Han kommer köra på UFC67 *gah!*
instämmer helt.
Jag saknar CroCop. Det var en fighter av hög klass. Just nu är tycker jag det är Stefan Leko som sprider en strimma ljus med sin bländande fina tekinik. Problemet bara att han behöver lite mer kött på benen, då han är för liten idagsläget för att smälla till de riktigt stora killarna. Killen ser alltid så nervös och spänd ut när han möter de stora pojkarna.
lebaner då, bättre än crocop imho
fintelligens
2007-01-02, 17:01
lebaner då, bättre än crocop imho
Nä, Semmy är mannen.
http://img201.imageshack.us/img201/2708/schiltprofileus6.jpg
Fightclub. Eurosport.
Nu.
Nä, Semmy är mannen.
http://img201.imageshack.us/img201/2708/schiltprofileus6.jpg
nä..
Sport-tips, Eurosport, nu. LeBanner-Hong Man Choi osv
Marcelo_Garcia
2008-02-11, 21:32
Ignashov har riktigt djuriska sparkar!
Men som vanligt vinner Bruce Lee :D (även om han kanske inte tillhör tråden..)
:laugh:
Melvin Manhoef är riktigt rolig att se på. Förmodligen min favorit-fighter i K1.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.