Visa fullständig version : Nyårsnatt!
Lägg er och sov, att vara vaken så här sent är katabolt. Dessutom har jag världens förmodligen starkaste biceps, men det hör inte hit.
internethjälten
2007-01-01, 02:44
Lägg er och sov, att vara vaken så här sent är katabolt. Dessutom har jag världens förmodligen starkaste biceps, men det hör inte hit.
statuera ett exempel och logga ut och sov själv ? *whistle*
Man borde egentligen sova, jag är trots allt klar med nyårs-offret, kanske borde göra mig av med kadavret först bara.
Jag har ätit så optimalt att jag kan vara vaken en liten stund till med gott samvete.
statuera ett exempel och logga ut och sov själv ? *whistle*
En sån klockren kommentar!
jag knäckte så på TP ikväll att dom andra blev sura på mig och tyckte ja va konstig..
Überbiffen
2007-01-01, 02:50
Snart.
Imorrn ska jag träna bröst, ensam, för alla andra ligger hemma och är bakfulla. :D
imorrn ska ja äntligen åka hem
Håll käften fetto!1111onetwofreeärejurädysteve
Hur många tar åt sig?
En sån klockren kommentar!
Ja, YTS äger!
Tricklev
2007-01-01, 03:01
Inte druckit något ikväll, men har å andra sidan inte käkat något heller, får bli vila imorgon.
Inte druckit något ikväll, men har å andra sidan inte käkat något heller, får bli vila imorgon.
Skärp dig för helvete! Du ska väl bli byggare?
SJ-fjant.
Tricklev
2007-01-01, 03:04
Skärp dig för helvete! Du ska väl bli byggare?
SJ-fjant.
Hur jag än funderar får jag inte fram vad SJ ska stå för, vad står J;ett för? :em:
Hur jag än funderar får jag inte fram vad SJ ska stå för, vad står J;ett för? :em:
Men...jag är förvånad...var jag måhända lite ironisk? Lekte lite med ord? Och bokstäver. ;) Byt ut en bokstav så klarnar det nog. :D
Ska äta mina köttbullar och klyftpotatis sen ska jag sova.. ska ta en kaseindrink också innan jag ska lägga mig. För övrigt var det en bra nyårs kväll, skön stämning hela kvällen ;)
Gott Nytt år till er alla!
jag gick och la mig 22:30. Nyårsafton är överskattat
jag gick och la mig 22:30. Nyårsafton är överskattat
Jag la mig klockan 19 ungefär, håller med dig.
shadowfire
2007-01-01, 10:02
Snart.
Imorrn ska jag träna bröst, ensam, för alla andra ligger hemma och är bakfulla. :D
Mitt gym är stängt en vecka för renovering nu, så får bli lite hemmaträning i varje fall för o hålla igång... men skönt o inte vara bakis idag osv :thumbup:
Snart.
Har gerda öppet idag?:Virro
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.