Visa fullständig version : Remix på en gammal klassiker
Haha fan va sjukt Mathor! :D
Vad folk klagar på hans skjorta!
Jag utnämner enhälligt klippet till årets absolut bästa. Remixen var inte dum den heller.
Tyvärr fick de inte med Skriket från Sarajevo när den träffar honom.
SP-EL-A-OPP-D-N-FOR-MIG-NO
jeanclaudevandamme9
2006-12-31, 00:23
Den där "turken" är en förebild för oss alla tycker jag.. Klart man blir sur om man får nåt kastat i huvudet!?
Den där "turken" är en förebild för oss alla tycker jag.. Klart man blir sur om man får nåt kastat i huvudet!?
Snälla, inte den diskussionen nu igen. Håll dig till att skratta eller ignorera tråden.
jeanclaudevandamme9
2006-12-31, 00:26
Snälla, inte den diskussionen nu igen. Håll dig till att skratta eller ignorera tråden.
Jag hade tagit den största stenen i min närhet och kastat! Siktat på hans ansikte... *cupid*
Kaboffastar
2006-12-31, 00:34
Hittar inte orginalet!
Hittar inte orginalet!
ugiBP47MKrU
Jag hade tagit den största stenen i min närhet och kastat! Siktat på hans ansikte... *cupid*
Abo Ansiiikteeh!
Jag hade tagit den största stenen i min närhet och kastat! Siktat på hans ansikte... *cupid*abow bruschan, du är man ja schvär, jävla schvennekukar som kastahr frisbiiie
jeanclaudevandamme9
2006-12-31, 01:56
abow bruschan, du är man ja schvär, jävla schvennekukar som kastahr frisbiiie
Damn straight!
Jag gillar hans stereotypiska alfahannegångstil. Jag brukar öva hemma på att gå så, för att inge mer respekt på gatorna.
jeanclaudevandamme9
2006-12-31, 02:39
Snälla, jag kan dansa balett och gå som en bög, ingen skulle våga säga nåt pga mina enorma musklar...
Matte_Maiden
2006-12-31, 03:10
Snälla, jag kan dansa balett och gå som en bög, ingen skulle våga säga nåt pga mina enorma musklar...
*rolleyes*
Sjukt skönt klipp! :D
Lite synd att de missade "SPLAOPDNFORMIGNO" också.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.