Visa fullständig version : Jag blir lite besviken.. :(
TUSEN SMÅ BITAR AV JAMES FREY
Fan, denna boken var sjukt stark och enormt bra. Jag har rekommenderat den till många och faktiskt köpt den till ett par pers också.
Som tur var var det inte många lögner som bevisats och som helhet rekommenderar jag fortfarande boken, även om den är delvis fiktion och inte självbiografi nu..
http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11677092.asp
High1ander
2006-12-31, 00:34
Fan, denna boken var sjukt stark och enormt bra. Jag har rekommenderat den till många och faktiskt köpt den till ett par pers också.
Som tur var var det inte många lögner som bevisats och som helhet rekommenderar jag fortfarande boken, även om den är delvis fiktion och inte självbiografi nu..
http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11677092.asp
Men är ju en gammal nyhet? Jag har inte läst boken, men kommer ihåg att jag läst/hörde om det för ca ett år sen.
Men är ju en gammal nyhet? Jag har inte läst boken, men kommer ihåg att jag läst/hörde om det för ca ett år sen.
Vad bidrar du med när du förmedlar det och inte ens har läst boken?
Att det är gamla nyheter?
Inte en gammal nyhet för mig! Och det e ju det som räknas! :D
Pepparkakssmurfen
2006-12-31, 00:49
Bokbål på torget,nu!
Att det är gamla nyheter?
Han är ett geni!!! :hbang:
Han är ett geni!!! :hbang:
Old news...
Old news...
Käften. Jag kollar inte på Ophra som du.
KÖP BOKJÄVELN!!
är det bara jag som inte tyckte den boken var bra?
Krokodil
2006-12-31, 01:08
http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11677092.aspFan, man kanske skulle köpa den. Lite socialporr sitter aldrig fel! :)
Köp! 65spänn på pocketshop och jag är fan i mig kräsen när det kommer till litteratur..
Har inte läst skönlitteratur på flera år men när Krampe rekommenderar en bok då, ja då
Nilsjohan
2006-12-31, 01:26
Jag blir nyfiken på den boken (fiction eller inte). Skall nog läsas under våren
High1ander
2006-12-31, 01:45
Var bara förvånad att det kom som en chock nu (även jag som inte gillar böcker hörde det för ett år sen).
Personligen så är det lite skitsamma om det är riktigt eller fejk.
mycket stark bok, gillade speciellt slutet där man får veta hur det gick för hans "vänner" på behandlingshemmet, et kändes äkta.
Det jag var lite fundersam över var att han började missbruka i sån tidig ålder (12-13 tror jag?) tyckes märkligt för mig att hans föräldrar inte märkte något.
Det var en av böckerna jag önskade mig i julklapp, som jag dessutom fick. Blir till att läsa snart oavsett lögn eller inte :)
Det var en av böckerna jag önskade mig i julklapp, som jag dessutom fick. Blir till att läsa snart oavsett lögn eller inte :)
Det skulle dessutom inte vara uteslutande lögner, utan bara att han piffat till vissa detaljer vilket ju iinte är helt ovanligt. Kolla länken..
Så även om han krydat till boken är den mycket läsvärd och jag har beslutat mig för att köpa den till en av min bättra polare vars mor har tagit sig ur heroinmissbruk, suttit i fängelse och lever med HIV, men har bättrat sig totalt för sin son skull.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.