handdator

Visa fullständig version : Var ställer man frågor om regler?

Sheogorath
2006-12-29, 23:13
Hej moderatorer.

Om man undrar varför ens trådar blir raderade, vart ska man vända sig?

jakke
2006-12-29, 23:15
Läs reglerna:

Moderatorer har rätt att ändra/ta bort inlägg utan förklaring om dom anser att inlägget strider mot forumets regler.

Om någon vill fråga eller klaga på att ett inlägg ändrats eller tagits bort ska den personen skicka ett privatmeddelande till någon av moderatorerna istället för att starta en ny tråd under allmänt forum! Sådana trådar kommer att raderas!

Sheogorath
2006-12-29, 23:16
Läs reglerna:

Sweet. Tur att du håller efter busar som mig :).

Löjtnant Blank
2006-12-29, 23:17
vart ska man vända sig?

Ingenstans. Du får gråta ut i kudden som alla andra.

L-Sami
2006-12-29, 23:18
Är du säker på att det var lagligt, det du skapade en tråd av?

Sheogorath
2006-12-29, 23:20
Är du säker på att det var lagligt, det du skapade en tråd av?

Ja. Träning är mitt liv, och att träna rent är en hederssak för mig. Clean 4 Life, my man :).

L-Sami
2006-12-29, 23:57
Ja. Träning är mitt liv, och att träna rent är en hederssak för mig. Clean 4 Life, my man :).

Skumt att det togs bort då, men du lär kanske få svaret till PM:et sen då.

Srednq
2006-12-30, 00:12
bode det inte finnas en lista då på vem som är moderatorer?

(eller de kanske redan finns å jag orkar bara inte leta upp den?)

gonatt

Mental
2006-12-30, 00:18
bode det inte finnas en lista då på vem som är moderatorer?

(eller de kanske redan finns å jag orkar bara inte leta upp den?)

gonatt

King Grub, Sverker, Allan, Jorgen, emmzan, z_bumbi, Lillgrabben

Står i rött långt ned till höger på sidan

Arnesson
2006-12-30, 00:22
King Grub, Sverker, Allan, Jorgen, emmzan, z_bumbi, Lillgrabben

Står i rött långt ned till höger på sidan

http://www.kolozzeum.com/forum/showgroups.php som sagt

Diggler
2006-12-30, 03:00
Men om du får brist på testosteron då? Eller steroider för dig skulle göra skillnaden mellan en fjärdeplats och ett OS-guld?

Nilsjohan
2006-12-30, 03:07
Men om du får brist på testosteron då? Eller steroider för dig skulle göra skillnaden mellan en fjärdeplats och ett OS-guld?
Jag förstår inte vad detta har med tråden att göra?

Diggler
2006-12-30, 03:12
Jag förstår inte vad detta har med tråden att göra?

"Ja. Träning är mitt liv, och att träna rent är en hederssak för mig. Clean 4 Life, my man"

tossefar
2006-12-30, 03:44
"Ja. Träning är mitt liv, och att träna rent är en hederssak för mig. Clean 4 Life, my man"

Då nöjer han sig med en fjärdeplats. Självklart får man större resultat när man fuskar, det är väl ingen nyhet? :confused:

Sheogorath
2006-12-30, 08:23
Då nöjer han sig med en fjärdeplats. Självklart får man större resultat när man fuskar, det är väl ingen nyhet? :confused:

Exakt så. Jag kommer förhoppningsvis att tävla i AF (2010 är det sagt) och jag kommer att tävla ren. Jag kommer säkert piska många preppos ändå.

Allan
2006-12-30, 08:45
Ett preparat behöver inte vara lagligt bara för att det inte är olagligt än. Vi vill inte ha den diskussionen på Kolozzeum. Vi vill inte heller i onödan ge medlemmarna information som gör att de i nästa skede halkar in på "riktigt" olagliga grejor. I fortsättningen PMar du moderator om lämpligheten i att starta trådar om den sortens ämnen.

Sheogorath
2006-12-30, 08:49
Ett preparat behöver inte vara lagligt bara för att det inte är olagligt än. Vi vill inte ha den diskussionen på Kolozzeum. Vi vill inte heller i onödan ge medlemmarna information som gör att de i nästa skede halkar in på "riktigt" olagliga grejor. I fortsättningen PMar du moderator om lämpligheten i att starta trådar om den sortens ämnen.

Okej. Det är inte en lätt gränsdragning det där, men jag kan ha som riktlinje att om preparatet har en designad logga på burken så är det OK. :)

Tråd låst! (?)

Allan
2006-12-30, 08:54
Om du tänker efter finns det rätt många saker som säger om det är ett lämpligt ämne för Kolozzeum eller inte.

Sheogorath
2006-12-30, 08:57
Möjligen. Det som får mig att fundera är ju naturligtvis hur reaktionen hade varit om t.ex. San Nutrition lanserat den som "San Nutrition - Energy Bolt" eller något annat. Då hade den ju helt plötsligt falligt inom ramen för kosttillskott och hamnat bredvid t.ex. Fierce. Det var det jag menade med gränsdragningen.

MasterChief
2006-12-30, 10:14
Hur kan en person med över 6000 poster inte veta detta? :confused:

Sheogorath
2006-12-30, 12:17
Hur kan en person med över 6000 poster inte veta detta? :confused:

Har inte stött på problematiken tidigare. Så enkelt är det.