Visa fullständig version : mega meny!
tequilla
2003-02-18, 00:27
Var nyss ute på McD o käkade megameny. Klockan e nu 00.25 o jag ska lägga mig. Min fråga e nu vad tror ni hur mycket av detta jag åt kommer bli fett på kroppen?
Dum fråga jag vet men en vild gisning?
Tränade idag, träningen slutade vid 20.30.. kanske har någe me saken o göra.. o så var de kebab/oxfile pizza till lunch.. hehe.. deffar :D
Man får ju skuldkänslor :cryout:
King Grub
2003-02-18, 12:14
Är det en engångsföreteelse under en deffperiod: inget alls. Annars beror det nog på vad du gör idag. Kör du ett hårt pass går det nog åt då.
tequilla
2003-02-18, 19:22
Originally posted by King Grub
Är det en engångsföreteelse under en deffperiod: inget alls. Annars beror det nog på vad du gör idag. Kör du ett hårt pass går det nog åt då.
hihi.. jag kallar de "upprepad engångsföreteelse":D
Blir ett par sånna i veckan.. äter hamburgare, pizzor mm 2-4 gånger i veckan..
King Grub
2003-02-18, 19:24
Kanske lika bra att slå över till bulk? :eating:
tequilla
2003-02-18, 20:12
Originally posted by King Grub
Kanske lika bra att slå över till bulk? :eating:
Känns bättre o kalla det deff :D
Men de har funkar bra, på en månad har jag gått upp 2,5 kg (tror de beror på kreatin) o jag har minskat midjan me 1,5 cm.
Tränar ca5-6 gånger i veckan, väldirg lite eller ingen kondition men ska börja med det oxå :whipped:
Om du bryr dig om fettinlagringen så mycket att du ställer frågan, ska du helt enkelt GE FAN I MCDONALDS!
:smash: ;)
Vänligen,,,
Petrus
tequilla
2003-02-19, 00:36
Originally posted by Tinner
Om du bryr dig om fettinlagringen så mycket att du ställer frågan, ska du helt enkelt GE FAN I MCDONALDS!
:smash: ;)
Vänligen,,,
Petrus
Burgerking?:D
[euphoria]
2003-02-19, 01:50
Du riskerar att vakna upp med bilringar ;)
Lägg upp bilder så vi får se "ökningen"
ivandrago
2003-02-19, 21:09
käkar du sån skit 2-4ggr i veckan kommer du förmodligen bli fetare, men om du inte blir fetare, utan rentav smalare så ligger du i energiunderskott. Tänk då på vad det lilla energiintag du har består av - inte är det mat som din kropp gillar.
:bpump: + :eating: = :cool: + :mallan: --> :kinky:
tequilla
2003-02-20, 10:54
Originally posted by ivandrago
käkar du sån skit 2-4ggr i veckan kommer du förmodligen bli fetare, men om du inte blir fetare, utan rentav smalare så ligger du i energiunderskott. Tänk då på vad det lilla energiintag du har består av - inte är det mat som din kropp gillar.
:bpump: + :eating: = :cool: + :mallan: --> :kinky:
Jag käkade samma slaggs mat när jag inte tränade oxå o stog stilla på samma vikt. Nu när man lägger in styrketräning så borde man bränna fett o bygga muskler.. eller hur?
King Grub
2003-02-20, 11:45
Inte alls. Muskelbygget och fettförbränningen kräver bra näring, inte skräp. Resultatet kan mycket väl bli att kroppen inte kan reparera det du bryter ner i gymmet, vilket slutar med att du blir mindre, svagare och procentuellt fetare.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.