Visa fullständig version : Autoinloggning
Är det fler än jag som har problem med autoinloggning på kolo? Fungerar inte för mig längre. Jag har tittat efter kakorna och de finns ju där så det borde fungera tycker jag. Letat igenom säkerhetsinställningarna men hittar inget fel. Kan jag ha missat något? Använder Deer Park som webbläsare.
Är det fler än jag som har problem med autoinloggning på kolo? Fungerar inte för mig längre. Jag har tittat efter kakorna och de finns ju där så det borde fungera tycker jag. Letat igenom säkerhetsinställningarna men hittar inget fel. Kan jag ha missat något? Använder Deer Park som webbläsare.
Det är säkert Deer Parks nya säkerhetstänk som fått spader i jakten på spår, kakor och cache. Har för mig att någon annan jag hörde om på internet(tm) hade samma problem. Dock säger du ju att kakan i fråga ligger kvar. Varsågod för hjälpen!
Varför kan du inte bara rätta in dig i ledet och köra nåt vanligt som alla vi andra. Ska vara speciell minsann såhära jahadå, fnys!
Jo, ehm, förresten. Upplever du att denna nästa generations browser är något att ha?
Fnys, självklart kan jag inte bruka programvara av den typ som kreti och pleti använder. Vem tror du att jag är egentligen?
Ärligt talat så märker jag ingen större skillnad från Firefox. Det blev bara så att jag hittade Deer Park först när jag skulle ladda ner Firefox till macen.
Det luriga är att det fungerar bra på andra sidor, exempelvis Börssnack på di.se
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.