Visa fullständig version : Bodybuilder-mus!! Mmmmm vill ha
http://www.idg.se/2.1085/1.89762
gasoliner
2006-12-26, 13:50
fan va du luras...:( :thumbup:
internethjälten
2006-12-26, 15:40
...som att hålla "space" nertryckt i dagsläget eller vad ?
Kan inte slå Old Trustworthy, Intellimouse 3.0
grabben i skogen
2006-12-26, 16:33
razer diamondback...
rememberence
2006-12-26, 17:07
razer diamondback...
+1
Kan inte slå Old Trustworthy, Intellimouse 3.0
bästa ever
bästa ever
Ja. Det finns ingen bättre och mer kvalitativ mus. Den nya versionen ska för övrigt inte vara lika bra som den gamla heller.
Ja. Det finns ingen bättre och mer kvalitativ mus. Den nya versionen ska för övrigt inte vara lika bra som den gamla heller.
Nehe, jag har haft den galma 3.0an i flera år tills jag bytte ut den mot den nya för att min gamla gick sönder. Kan inte se vad som är sämre med den nya? Den är ju likadan förrutom bättre optik och annan färg.
Nehe, jag har haft den galma 3.0an i flera år tills jag bytte ut den mot den nya för att min gamla gick sönder. Kan inte se vad som är sämre med den nya? Den är ju likadan förrutom bättre optik och annan färg.
Knapparna känns väl annorlunda? Har inte testat den själv, har bara hört det.
Svårt att säga då min gamla mus är rätt sliten och på så sätt såklart känns annorlunda än den nya som är helt färsk. Men jag kände iaf igen mig direkt med den nya musen, nostalgi.
Kaboffastar
2006-12-26, 20:10
Nope.
Den är lika underbar som den gamla versionen ;).
Svårt att säga då min gamla mus är rätt sliten och på så sätt såklart känns annorlunda än den nya som är helt färsk. Men jag kände iaf igen mig direkt med den nya musen, nostalgi.
Nope.
Den är lika underbar som den gamla versionen ;).
Så bra då! Då vet man vilken som gäller om originalet går sönder.
http://www.idg.se/2.1085/1.89762
en sån där ska jag ta o beställa..tillsammans med ett Ultra-X Flat Media Tangentbord
/A
Fultjack
2006-12-27, 11:20
bästa ever
logitech mouseman wheel är bästa ever , trenollan kommer på en fin andraplats dock :thumbup:
Tricklev
2006-12-27, 11:30
Dell kulmus, kvalite. *popcorn*
Überbiffen
2006-12-27, 11:41
Logitech Dual Optical :hbang:
Kör fortfarande på min logitech Wingman! Kulmus nummer 1 !
Måste vara oslagbar kvalite? Köpte den på rea, sista som var kvar för sex år sedan. Går fortfarande som ett lok. Hängt med i minst 3 flytter och många lan.
Men däremot inte sagt att säkert optiska möss kickar den, knäppt att man förut spelade cs med den så mycket, kulmus som det är.
logitech mouseman wheel är bästa ever , trenollan kommer på en fin andraplats dock :thumbup:
icke!
Logitech Dual Optical :hbang:
Skönaste musen jag har haft, inte så trevlig att spela med dock.
IE 3.0 är ju inte mycke att hurra över. Sämre sidoknappar får man leta efter..
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.