Visa fullständig version : Gym i Åre?
DenSisteMohikanen
2006-12-24, 21:21
Finns de nåt bra billigt gym i åre/Duveds området? Tänker knappast betala runt 2000 kr för 4 månader som de gym jag sökte fram tar....
nån som kanske vet? kanske någon skola?
och god jul! :)
DenSisteMohikanen
2006-12-25, 12:28
Usch då..jag som åker idag. För höra runt lite där då :confused:
Arnesson
2006-12-25, 12:31
Usch då..jag som åker idag. För höra runt lite där då :confused:
Finns bra cardio annars, både dagtid och kvällstid :D
Bump!
Ska till åre i en vecka ungefär, och hade bra om man hittade ett inte alltför dyrt gym där, så att man kan varva öldrickandet med något eftersom jag inte åker utförsåkning. Någon som har tips?
Bump!
Ska till åre i en vecka ungefär, och hade bra om man hittade ett inte alltför dyrt gym där, så att man kan varva öldrickandet med något eftersom jag inte åker utförsåkning. Någon som har tips?
finns ett golds.
Varför åker man till Åre om man inte åker utför eller längdskidor?
Så bra är ju inte utelivet.
Hardrocker
2009-03-06, 16:38
Finns några gym i Åre.
Gold's gym finns vid hälsocentralen.
På Tott hotel finns ett gym och jag har för mig att Holiday Club har ett också.
Gymmet på Holiday club kan du glömma om du inte bor där, 16 kvadrat med lite utrustning är tångt när där är 10 pers.
Golds däremot har ALLT du kan önska med undantag för en lyftarplattform. Trevlig personal, trevligt folk och som sagt mycket bra utrustat även om det ligger 15 min promenad från centrum.:)
Beror lite på när man är där. Senast jag var där så var det ju givet ligg var man än drog ut :D
Klassresa, inte direkt så att jag har något val... :D
Golds däremot har ALLT .... 15 min promenad från centrum.:)
Gold's gym finns vid hälsocentralen.
finns ett golds.
Någon som vet i vilken prisklass det ligger? Hittar ingenting om det på deras hemsida.
Raschmus
2009-03-07, 10:41
Holiday Club var inte vidare bra´när jag var där i fjol. Med lite fantasi gick ju det mesta. Men tjena, tyngsa hanteln vägde cirkus 25kg?
Sats har väl gym där också tror jag? Om inte finns det nog minst ett par gym där.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.