Visa fullständig version : Julklappar
Det jag var lite nyfiken på är väl vad ni har fått i julklapp och hur mkt spenderar ni själv på julklappar till nära och kära? Ha en riktigt god jul allihoppa, fyfan vad jag längtar till Kalle Anka *flex* Sjuk bra V-Form på Benjamin Syrsa :thumbup:
Edit: Min julklappsöppning börjar ikväll någongång och jag själv har aldrig spenderat så mycket på julklappar som i år. De som fick klappar var brorsan, föräldrarna, flickvännen och mor/farmor. Det hela gick på ungefär 1800 kr :(
Det enda jag fått är en sjuhelsikes huvudvärk! :D
Blossa vet hur den ska göra sitt jobb *L*
God Jul
Vem gav dig den då? Var väl en fin julklapp? *rolleyes*
Har fått lite småsaker bara, annars mest pengar och checkar.
Spenderade kanske en femhundring själv på julklappar, köper till närmaste familjen bara.
Vem gav dig den då? Var väl en fin julklapp? *rolleyes*
Självförvållad :D
Sundsarn
2006-12-24, 13:38
Nah blev inte så mycket, gick på en 600-700. Belv till Lillsyster, mor och far och morföräldrar.
Hittills har jag fått: 2 par björn borg kallingar, Paul Smith parfym och deo, sagan om ringen box med både bio versionen och extended, ett par skor och lite pengar. Vad som väntar senare ikväll är nog 2 presentkort, det är ganska standard :)
Jag har ganska många att köpa klappar till så det slutade väl på ca 2000:-. Många barn att köpa till men det är ju bara kul då man själv sitter och leker med leksakerna hela kvällen:D
God Jul!
Damn, I love christmas, vi har fan också lite snö (Piteå) :D
Det jag var lite nyfiken på är väl vad ni har fått i julklapp och hur mkt spenderar ni själv på julklappar till nära och kära? Ha en riktigt god jul allihoppa, fyfan vad jag längtar till Kalle Anka *flex* Sjuk bra V-Form på Benjamin Syrsa :thumbup:
Edit: Min julklappsöppning börjar ikväll någongång och jag själv har aldrig spenderat så mycket på julklappar som i år. De som fick klappar var brorsan, föräldrarna, flickvännen och mor/farmor. Det hela gick på ungefär 1800 kr :(
Spelar väl ingen roll hur mycket man spenderar, fast iofs ju mer deso bättre givetvis! Så att folk verkligen känner sig uppskattade, åtminstone en gång om året :)
Härligt att du shoppar som en tok, bra tröööööccckkkk :thumbup:
PS. God Jul!
hittills har jag inte fått mycket, de paket jag fått innan jul ligger under granen och väntar tills ikväll.
Kanske bränt 8 000 på paket i år, då handlade jag till mina närmsta vänner samt familjen+flickvännen.
En konservöppnare fick jag... :Virro
En bra julklapp annars
Klicka (http://www.nbc.com/Saturday_Night_Live/uncensored.shtml)
Jag vågar inte klicka på Kwons länk när jag sitter i fotöljen med mamma bredvid i soffan.
Jag har fått:
Fotcreme
Duschcreme
Latte-glas
Bio-checkar
Presentkort
Mina julklappsinköp blev billiga i år då jag varken har pojkvän eller pojkväns släkt att köpa till i år. Köpte för kanske 600 kronor. Tyckte det var mycket skönt med denna ganska spartanska jul.
Ryska_raketen
2006-12-24, 19:21
En konservöppnare fick jag... :Virro
Vad ska du med det till? Ris kommer annars i väldigt lättöppnade förpackningar
:D
Mobiltelefon
tröjja
biocheck
Okq8chek
Spolarvätska
Lite lukta-gott och vårda dig sjäkv-saker
böcker
Kwon: Någon sådan julklapp har jag aldrig fått:Virro
Ny SI-pinne
Presentkort
väska
strumpor
memory-stick till mobil
hudvårds grejer
gaffel i nysilver(nu vet jag att sånt är sjuuukt dyrt:MrT: )
bidrag till nyårs+50 års festkläder
mössa
annat smått och gott, böcker m.m.
La runt 1000:- på gåvor, en mycket god investering!:)
Kwon: Någon sådan julklapp har jag aldrig fått:Virro
Men du hade gärna velat ha? :confused: :D
Parfym och deo
Ansiktsrengöring x 2, rakcreme, återfuktande creme
Strumpor
Pengar
Köpte själv för ca 1000kr till familjen
Parfym och deo
Ansiktsrengöring, återfuktande creme
Pengar
Köpte själv för ca 1000kr till familjen
+1 Och lite choklad, en trimmer osv
Mina julklappar blev:
Kallingar
Strumpor
Tröjor
Mjukisbyxor
Datastol
Pastagryta
Lite flytta-hemifrån-grejer
Pengar
Så jag är nöjd iaf :cool:
Frukt
Choklad
Eldstål
Pengar
Kläder (:()
Köpte/gjorde presenter till morföräldrar, närmsta kompisar, syster, föräldrar. Gick nog inte på mer än några hundralappar, fast jag gjorde nog hälften av presenterna själv. Tycker att det är mycket trevligare att ge personliga julklappar. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.