Visa fullständig version : Vad är upp med Sverige?!
Vad är det för fel med vårt samhälle egentligen? Det händer så jävla mycket skit hela tiden. Värdetransporter rånas hela tiden och det senaste jävlulskapet jag läst: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,960978,00.html
Hur fan kan sånt här få försikomma? Blir så förbannad. Satsa ännu mer pengar på polisen Reinfeldt så vi kan städa upp södra Sverige tillsammans när jag är färdigutbildad polis!
Seriöst så känns det jävligt trist att hela tiden mötas dom där löpsedlarna där något grovt brott begåtts igen.
Tricklev
2006-12-23, 01:27
Vad är upp?
Seriöst, vissa amerikanska slang ska inte översättas direkt till svenska, snälla.
Vad är upp?
Seriöst, vissa amerikanska slang ska inte översättas direkt till svenska, snälla.
Wörd
Tss klockrent uttryck, bara för att ni inte hänger på stureplan.
Problemet är inte för lite snutar, utan vad i helvete dom lägger pengarna på. Ta bort trafikpoliser och dylikt och sätt dom på viktigare saker. Effektivisera systemet så dom slipper sitta och skriva rapporter halva tiden av sin tjänst. Osv osv!
För övrigt orka ha en jävla polisstat med allt för mycket regler och restriktioner. Låt människan tänka fritt och resonera. Till slut kmr vi alla vara som robotar *grr*
Tss klockrent uttryck, bara för att ni inte hänger på stureplan.
http://www.varnpliktsnytt.se/artbilder/2430_0.jpg
:D
Problemet är inte för lite snutar, utan vad i helvete dom lägger pengarna på. Ta bort trafikpoliser och dylikt och sätt dom på viktigare saker. Effektivisera systemet så dom slipper sitta och skriva rapporter halva tiden av sin tjänst. Osv osv!
För övrigt orka ha en jävla polisstat med allt för mycket regler och restriktioner. Låt människan tänka fritt och resonera. Till slut kmr vi alla vara som robotar *grr*
Ta även bort andra saker som poliser inte ska syssla med, tex cykelstölder.
Jo visst vore det jättebra med anarki, om det vore för att det är döfött, men visst det är en fin tanke.
Vad är upp?
ord