Visa fullständig version : Fuglesang är nere!
Nu är han hemma på jorden igen 23.40 svensk tid!:hbang:
Skönt att allt gick smidigt.
Hoppas han får åka upp igen snart.
Fettecke
2006-12-22, 23:58
Fuck, nu kommer de står massa helvete om honom i dagspressen, samt tv4 morgonprogram och allt helvete =/
Muskelbyggaren
2006-12-23, 00:07
Fuck, nu kommer de står massa helvete om honom i dagspressen, samt tv4 morgonprogram och allt helvete =/
Missnöjd med din egen tillvaro?
intresseklubben diareför detta
internethjälten
2006-12-23, 00:17
intresseklubben diareför detta
jag är så trött att jag läste "intresseklubben dietar inför detta" ;)
Skönt att allt gick smidigt.
Aftonblaskan (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,960981,00.html) påstår att han får det.
Absolut, och det får han säkert med om man ser till hans prestation(er) med flera slagna rekord och många lovord.
"snart" i denna kontext dock, blir någonstans efter 2010 eftersom alla resor är planerade tills dess och till det kan tilläggas att han fyller 50 nästa år ;)
JusupWilkosz
2006-12-23, 00:53
....och min står UPP NU!
jag är så trött att jag läste "intresseklubben dietar inför detta" ;)
:laugh:
lite för mkt deff på tankarna kanske? ;)
Absolut, och det får han säkert med om man ser till hans prestation(er) med flera slagna rekord och många lovord.
"snart" i denna kontext dock, blir någonstans efter 2010 eftersom alla resor är planerade tills dess och till det kan tilläggas att han fyller 50 nästa år ;)
50 bast är inget problem, om han fortsätter sköta om sig och hälsan inte stökar till det.
Avis? Det skulle ju varit Anders Wickman som var den första svenske astronauten o ente Fågelsång!? :D
Fettecke
2006-12-23, 13:00
Avis? Det skulle ju varit Anders Wickman som var den första svenske astronauten o ente Fågelsång!? :D
hahaha :D
nej, inte avis, utan less på att det blir så hypat. brukar bli det när såpass stora saker händer, alla ska ha intervjuer med honom, och man ser stackarn överallt (antar jag att det blir!)
Det spelar ingen roll om det är Fugelsang eller självaste tomten det skrivs om.
Medial rymdnationalism. När utvecklingsoptimismen dog fick vi fantomsmärtor.
http://sydsvenskan.se/kultur/article202028.ece
Pepparkakssmurfen
2006-12-23, 13:25
Heja Fuglesang!
Förstår inte varför så många skrattar åt honom.
Heja Fuglesang!
Förstår inte varför så många skrattar åt honom.
Skrattar folk åt honom? Isåfall är det antagligen avundsjuka på att han lyckats med sin dröm eller saknar några tomtar på loftet.
Hoppas han kommer och gästföreläser på LTH innan han åker upp igen.
Sundsarn
2006-12-23, 20:57
Det bästa var ju att de satt där i svt och sa hela tiden att: "Vi sitter här och väntar på Att Christer Fuglesang ska få lämna rymdfärjan, självklart fortsätter vi sändningen så ni där hemma kan följa det hela"
Sen pratade de under tiden som de fick lämna färgan *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.