handdator

Visa fullständig version : Influensa, hjälp mig nu för f-n!

MB2005
2006-12-22, 15:16
Tränade igår kväll, käkade därefter och började känna mig konstig. Vid 21 mådde jag lite illa, vid 22 hade jag spytt 4ggr och däckade någonstanns mellan sovrummet och toaletten. Magen stod rakt ut när jag vaknade 23.55, frös som aldrig förr. Hade nu fått ont i ryggen nått fruktansvärt och satte in ett portabelt element bredvid mig för värmen. Detta hjälpte dock inte. Vaknade sen varje halvtimme helt förskräckt över drömmarna jag hade, något av de sjukaste jag haft *mini* Imorse kände jag mig piggare, ryggsmärtan och smärtan i lederna är dock total och panodil hjälper inte.

Detta känns precis som influensa, speciellt med tanke på rygg och ledsmärtorna. Det gör ont överallt. Jag är riktigt förbannad just nu, jag började min semester idag. Någon som har klockrena tips på hur man får bort denna extrema ledvärk och värken i korsryggen? Jag dricker rikligt med vatten och försöker att äta, men blir mätt efter några tuggor och mår därefter mest illa. Hjälp mig nu! Skall man slå in sig i overaller för att få upp värmen och svettas bort skiten :)

Vad gör ni för att försöka påskynda det hela?