Visa fullständig version : Får man ha vilka avtarer som helst?
Jag har sett många avatarer under min korta tid på kolo som är min sagt stötande men ändå har ingen reagerat. Min nuvarande avatar har jag haft en bra tag och ingen har reagerat. Likaså var det med Ryska_Raketen's förra avatar (den med flickan) då ingen heller reagerade. Är det ok att ha vilka avatarer som helst men inte snacka om fildelning etc?
jag struntar i vad du har för avatar. jag spårar ditt ip och lönnmördar dig bara. Jag upprätthåller lag och ordning på kollo and your next. Du kommer möta samma öde som de före dig med smaklösa avatarer :D
Nej, det är inte ok att ha vilken avatar som helst.
Din kommer att försvinna och det fort.
Ser ni någon som har en avatar som är stötande eller på annat sätt olämplig så PM:a valfri moderator.
Ser ni någon som har en avatar som är stötande eller på annat sätt olämplig så PM:a valfri moderator.
Inte för att klaga men det blir lite komiskt när man ser moderatorer skriva inlägg under en själv utan att reagera
Inte för att klaga men det blir lite komiskt när man ser moderatorer skriva inlägg under en själv utan att reagera
Vi är, hör och häpna, inte mer än människor. Man kan inte se allt. Faktiskt.
Och om du själv anade att din avatar bröt mot reglerna, varför valde du den?
Likaså var det med Ryska_Raketen's förra avatar (den med flickan) då ingen heller reagerade.
Han står över lagen *popcorn*
Likaså var det med Ryska_Raketen's förra avatar (den med flickan) då ingen heller reagerade.
Det var någon som reagerade. Vi fick in rapporter på den avataren.
Vi är, hör och häpna, inte mer än människor. Man kan inte se allt. Faktiskt.
Och om du själv anade att din avatar bröt mot reglerna, varför valde du den?
För att uppmärksamma er på problemet. Jag lyckades ha den länge utan att någon reagerade... Självklart är ni människor men ni borde kamma er.
För att uppmärksamma er på problemet. Jag lyckades ha den länge utan att någon reagerade... Självklart är ni människor men ni borde kamma er.
Du ville uppmärksamma oss på ett problem genom att göra något som ingen märkte. Smart tänkt. :thumbup:
Ryska_raketen
2006-12-21, 19:19
Alltså, det var mjölk :em:
Tricklev
2006-12-21, 19:20
Dom är ju bara stötande sålänge någon uppfattar dom så, och om ingen klagar på dom så är dom uppenbarligen inte stötande nog.
Du ville uppmärksamma oss på ett problem genom att göra något som ingen märkte. Smart tänkt. :thumbup:
Och jag gjorde inte er uppmärksamma i.o.m den här tråden? Ok.
Och jag gjorde inte er uppmärksamma i.o.m den här tråden? Ok.
Du vet att det finns en PM-funktion va?
Förresten, har inte du blivit bannad tidigare idag?
Du vet att det finns en PM-funktion va?
Förresten, har inte du blivit bannad tidigare idag?
Hade jag blivit bannad så skulle jag väl inte kunna använda mitt konto? Och ja jag vet att det finns en PM-funktion.
Hade jag blivit bannad så skulle jag väl inte kunna använda mitt konto? Och ja jag vet att det finns en PM-funktion.
Beror på om du reggat fler konton. Eller hur?
Varför använde du inte den då?
Alltså, det var mjölk :em:
Jaha... tack för att du förstörde den fina bilden! *grr27*
Beror på om du reggat fler konton. Eller hur?
Varför använde du inte den då?
P.g.a att det är något som berör alla, eller?
Sedan vet jag inte vart du vill komma med att jag skulle ha reggat flera konton. Men du får väl ta och spärra "alla" mina konton då.
Jag tycker personligen att det är fantastiskt att vissa orkar att "anmäla" en avatar på ett internetforum för dom finner den stötande.
För mig får alla ha vilka avatarer dom vill, nalle puh som onannerande hästzombies!
(ja, jag vet jörgen, "men inte för oss, så det så")
Cerberus
2006-12-21, 20:51
jag tror jag skulle reagera om nån använde en avatar med en hög döda judar från andra världskriget, eller ett brinnande kors på någons tomt.
Annars är det nog rätt fritt fram(innan jag reagerar då).
Nej, man får inte ha vilka avatarer som helst. Men vi har många tusen medlemmar och att ha koll på alla avatarer är omöjligt. Men, som jag skrev i PM till dig när du gnällde om det - rapportera olämpligheter när du ser dem. Då kommer garanterat moderatorerna se det.
Bronkitkorv
2006-12-21, 22:37
Om man får posta bilder på mördade barn så....
(ja det har förekommit)
Jag kissar naken på alla er med tveksamma avatarer!
alexsingh
2006-12-22, 00:53
va vad det för avatar som arngrim hade?
va vad det för avatar som arngrim hade?
Typ hakkors och nån örn från andra världskriget. Antog att den var okej när jag såg den, men någonting stämde ändå inte *screwy*
Det var någon som reagerade. Vi fick in rapporter på den avataren.
Den var helt vidrig och man mådde fakitkst illa av att se den *spy* Hur gammal kan hon varit, 11?
alexsingh
2006-12-22, 02:15
Den var helt vidrig och man mådde fakitkst illa av att se den *spy* Hur gammal kan hon varit, 11?
vad var det för avatar då?
Det kan du väl läsa dig till i denna tråden? En tjej i elvaårs-åldern täckt av något mjölk-liknande?
alexsingh
2006-12-22, 13:58
Det kan du väl läsa dig till i denna tråden? En tjej i elvaårs-åldern täckt av något mjölk-liknande?
och problemet med det är?
ryska_raketen: kan inte du maila mig din förra avatar
arngrim: du oxå
och problemet med det är?
Att du inte har alla hästarna i stallet? Alla salamis i picknick-korgen?
alexsingh
2006-12-22, 14:07
Att du inte har alla hästarna i stallet? Alla salamis i picknick-korgen?
vad är problemet med att ryska_raketen har en avatar med en 11 årig flicka med mjölk på??
vad är problemet med att ryska_raketen har en avatar med en 11 årig flicka med mjölk på??
Är du så här pantad på riktigt eller spelar du bara? :)
Ryska_raketen
2006-12-22, 14:09
Men för helvete nu får ni ge er. Nog för att Timme kanske inte kopplar bättre. Men hon var knappast 11, hon är nog en bra bit över 20.
Men för helvete nu får ni ge er. Nog för att Timme kanske inte kopplar bättre. Men hon var knappast 11, hon är nog en bra bit över 20.
Men säg det då!!!111 *flippar*
Då är det helt okej i min bok.
Btw, oväntat att Timme är ute på hal is lol. :D j/k
alexsingh
2006-12-22, 14:11
Är du så här pantad på riktigt eller spelar du bara? :)
jag är så pantad*cry*
jag är så pantad*cry*
Mjölk och säd kan på bild bedraga betraktarens öga, ty man vet inte om den vita substansen på bilden kommit från spenarna eller åderpålen.
Deceiver85
2006-12-22, 16:21
Din avatar är stötande, du har sängkammarblick!!!!! *grr27*
Din avatar är stötande, du har sängkammarblick!!!!! *grr27*
Rapportera den då.
jag tycker Bronkitkorv avatar är störande, dvärgen har hemsökt mig i drömmen sen första gången jag såg den.
Sen tycker jag det ä r lite väl sexsistiskt med alla halvnakna killar överallt! Vi måste kämpa emot förtrycket mot oss män och inte framställa oss som sexobjekt!!!
störs inte heller lätt av avatarer.. men många som sitter på jobbet och surfar tex(:nono: :D) vill väl antagligen inte ha vadsomhelst rullande förbi, det är ju fullt förståeligt.
JAG försöker att inte posta så mkt, anar ju vilken kvantitet nerkladdade skärmar man bidrar till. *popcorn*
JAG försöker att inte posta så mkt, anar ju vilken kvantitet nerkladdade skärmar man bidrar till. *popcorn*
Ehm, som SADDAM bidrar till gumman! :devil:
Ehm, som SADDAM bidrar till gumman! :devil:
ja? saddam, kebaben, fantasier om hans lurviga starka underarmar? - pick one :D :thumbup:
ja? saddam, kebaben, fantasier om hans lurviga starka underarmar? - pick one :D :thumbup:
Dvs det är inte DU som bidrar till det. :)
Dvs det är inte DU som bidrar till det. :)
det är ju JAG som postar *popcorn* för böfvelen?
Nilsjohan
2006-12-22, 17:50
Så Saddam är okej att ha som avatar?
ErikWrestlingFreaket
2006-12-22, 17:52
Varför skulle han inte vara det?
det är ju JAG som postar *popcorn* för böfvelen?
Ja, men inte du som bidrar till de nerkladdade skärmarna, ty det står Sadde för 100 %? :)
Ja, men inte du som bidrar till de nerkladdade skärmarna, ty det står Sadde för 100 %? :)
Du får ha lite fantasi.
Tänk dig Diana ätandes kebaben, det sprutar kebabsås och feferoni över hela bordet och lökringarna studsar i taket.
Hur kladdigt blev det nu?
Du får ha lite fantasi.
Tänk dig Diana ätandes kebaben, det sprutar kebabsås och feferoni över hela bordet och lökringarna studsar i taket.
True! :thumbup:
han har ju ett sexigt smile *popcorn*
nejmen jag har faktiskt inte tänkt på det, att det kan vara stötande för någon, hoppas inte det iaf :)
klagar någon får jag väl ersätta hans huvud Barda eller nåt
Kwon: :D du var ihärdig i afton
jag ökar hans exponering eller hur
klagar någon får jag väl ersätta hans huvud Barda eller nåt
Kwon: :D du var ihärdig i afton
jag ökar hans exponering eller hur
Haha, just feckin' bored out o my brain atm.
And stop with that Barda shit!
I'll promise i'll be a good boy...
Du får ha lite fantasi.
:D :D
hoppas du inte kräver halva intäkterna om jag släpper den filmen på ebay i vår...
Haha, just feckin' bored out o my brain atm.
And stop with that Barda shit!
I'll promise i'll be a good boy...
He he :D
Ut och skotta!!
Nilsjohan
2006-12-22, 18:35
Varför skulle han inte vara det?
nejmen jag har faktiskt inte tänkt på det, att det kan vara stötande för någon, hoppas inte det iaf :)
Dettar intressant. Vart går gränsen? Vilka är okej att ha, och vilka är inte okej?
Säg att man har en bild med någon av de sex personer som är namngivna nedan (A-F). På bilden så är de i köket och lagar mat:
A. Saddam
B. Idi Amin
C. Stalin
D. Benito Mussolini
E. Hitler
F. Francisco Franco
Finns det någon av dessa personer man inte kan ha som sin avatar då? Eller är ingen okej alt alla är okej...
Vad är viktigt? Omständigheterna på bilden eller vad personen stårför/har gjort?
hahha what? Vad är det jag står för 100 %? :)
hahha what? Vad är det jag står för 100 %? :)
Haha, du bidrar med nedkladdade skärmar gubben! :)
Nej, det var Saddam jag menade
Haha, du bidrar med nedkladdade skärmar gubben! :)
Nej, det var Saddam jag menade
Hahaha ok :)
Jo vi får se om min nya avatar kommer bli omtyckt. Kommer eventuellt vara en "vattendelare" där någon tycker det är kul och någon tycker det är inte kul.
Mer i jultråden i morrn.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.