Visa fullständig version : Anser du dig ha blivit illa behandlad av det motsatta könet? 2:a försöket!
WheyProtein
2006-12-18, 22:20
Snabb poll
Inte av könet i sig
Edit:Vid närmare eftertanke så har jag nog det förresten.
Inte av könet, men av någon kvinna någon gång, så ja förmodligen.
En gång fick jag ett jack i den där strängen, det blöder förvånansvärt mycket. Så ja.
Om man menar generellt så nej. Jag är känd för att vara mycket trevlig och alla kvinnor brukar gilla mig.
Cerberus
2006-12-18, 22:24
ja det har jag, men det har jag åtgärdat också :D
WheyProtein
2006-12-18, 22:28
Inte av könet, men av någon kvinna någon gång, så ja förmodligen.
Är inte en kvinna det motsatta könet i förhållande till dig? *popcorn*
Är inte en kvinna det motsatta könet i förhållande till dig? *popcorn*
*host* könet.
Sheogorath
2006-12-18, 22:39
Alltså, det vuxna man som inte blivit illa behandlad av en kvinna, någonsin, är inte född.
Det samma skulle jag tro gäller kvinnor osv etc mm.
Ja.
När jag tränade med mini. Hon dwarfade mig och hånade mig sen efteråt verbalt och känslokallt :/
mystic[-_-]
2006-12-18, 22:50
Ja.
När jag tränade med mini. Hon dwarfade mig och hånade mig sen efteråt verbalt och känslokallt :/
vill du prata om det? :(
Nej var min första tanke, men visst har jag träffat otrevliga kvinnor/tjejer...
;1974995']vill du prata om det? :(
Nej det....det blir för jobbigt *cry*
WheyProtein
2006-12-18, 22:52
Nej var min första tanke, men visst har jag träffat otrevliga kvinnor/tjejer...
Ok.. borde väl ha skrivit att jag syftar på situationer då det handlar om förhållanden.. typ, känslor o grejer, inte att man kanske blivit slagen av ett okänt fruntimmer, utan känslomässigt sårad. :/
Nej det....det blir för jobbigt *cry*
Och för dyrt om du tvingar mig tala med min advokat.
Bronkitkorv
2006-12-18, 22:58
Ja kvinnor är horor.
Sundsarn
2006-12-18, 22:59
Känslomässigt? o ja, men inte.. vad ska man säga? menat? :smash:
Har inte alla det? I alla fall alla killar jag känner, tänkte jag säga. De flesta är nog bättre att säga.
wintersnowdrift
2006-12-18, 23:07
Män är nallebjörnar.
Jag är tjej och vill rösta "kvinnan = ondska", vad göra?
//Kristin
Tricklev
2006-12-19, 01:01
Händer mig dagligen.
Män är nallebjörnar.
Jag är tjej och vill rösta "kvinnan = ondska", vad göra?
//Kristin
Könsbyte. *whistle*
Nej det tror jag inte att jag har, dom flesta är snälla med mig :devil:
Ja, fast jag tror att det var en neg.
Klart man har blivit behandlad illa av det motsatta könet, men å andra sidan har jag behandlat dem illa ibland också så det jämnar ut sig.
Inget kön är bättre än det andra.
Inget kön är bättre än det andra.
Kollar du på sport?
Mohahaha
Ja jag har blivit rejält sårad av det motsatta könet flera gånger under mitt liv.
Rockhard
2006-12-20, 20:36
fattade inte pollen...men ja en kvinna var lite dum en gång *screwy*
blekfet2
2006-12-20, 20:45
icke, blir jag dissad av någon så brukar jag komma igång, då slutar det med att det är jag som går därifrån skrattande medans den andre sitter och funderar på vad som egentligen hände. :D
Wennerberg
2006-12-20, 21:37
Skulle det vara på så vis, så fixar man det lätt med en tång och lite rep. Kanske en stumpa så vederbörande håller käft under ingreppet.
Ja, fast jag tror att det var en neg.
:)
Ja. Män är djur.
Ja, vissa. Men det är bara för att ni dras till djur. Sen klagar ni. :P
Eh. Galen poll. Klart som fan att man någon gång blivit behandlad av en kvinna, men knappast systematiskt.
jorå min tjej lämnade mej nyss utan varken puss eller kram och sur som ett bi för att jag inte orkade köra förbi mcdriven på ett knökfullt tornby för en milkshake på vägen hem.
fan vad brudar jämt ska överreagera.
Slartibartfast
2006-12-21, 13:27
jorå min tjej lämnade mej nyss utan varken puss eller kram och sur som ett bi för att jag inte orkade köra förbi mcdriven på ett knökfullt tornby för en milkshake på vägen hem.
fan vad brudar jämt ska överreagera.
Sånt skulle jag aldrig tolerera. Byt kärring! ;)
Sånt skulle jag aldrig tolerera. Byt kärring! ;)
Fattar inte hur man tänker om man blir tjurig för sånna småsaker. lixom man är på bra humör annars men en sån där liten grej förstör hela dagen. Börjar bli äckligt trött påt.
Sundsarn
2006-12-21, 17:27
Fattar inte hur man tänker om man blir tjurig för sånna småsaker. lixom man är på bra humör annars men en sån där liten grej förstör hela dagen. Börjar bli äckligt trött påt.
lingonvecka? :D
Men det känn sigen, ibland blir de skitsura för det allra minsta i världen medan de rycker på axlarna när ett terrordåd begås *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.