Visa fullständig version : Dagens I-landsproblem
Vilka tycker ni är dom verkligt stora I-landsproblemen idag? Som kolomedlem får man förstås säga: Att man inte kan bygga muskler samtidigt som man går ner i vikt:laugh:
Det är för mörkt i Sverige.
att paketet med min halsduk dröjer, vill ju ha den nu *gah!*
samt att jag måste fortsätta vara tjock för att bygga muskler *gah!*
samt att det inte är någon snö ute så att man kan åka pulka *gah!*
Rellos_87
2006-12-15, 17:53
När det bara finns 500-lappar i bankomaten.
Ett problem i Sverige blir väl automatiskt ett i-landsproblem, med tanke på att vi är ett i-land, och problemet är här? Måste man hugga av sin egen arm med en machete för att slippa hånas för att haka upp sig på småsaker?
Cerberus
2006-12-15, 19:27
att ständigt jaga ideal-kroppen men aldrig få den e mitt största problem!
Att det är så jobbigt att diska två tallrikar eftersom maten inte får plats på en.
Att det är så jobbigt att diska två tallrikar eftersom maten inte får plats på en.
Ta flera gånger ?
Ta flera gånger ?
Det är jobbigt att gå fram och tillbaka också ;)
Det är jobbigt att gå fram och tillbaka också ;)
Då är frågan: Ska du lägga ner energi på 1) att gå fram och tillbaka fler gånger, eller 2) diska två tallrikar.
Think wisely. The choice is going to determine the course of the rest of your life.
Då är frågan: Ska du lägga ner energi på 1) att gå fram och tillbaka fler gånger, eller 2) diska två tallrikar.
Think wisely. The choice is going to determine the course of the rest of your life.
Men man får vara försiktig bara, om man tänker för mycket på det kan energin från tänkandet överstiga skillnaden som rätt val gör.
Tigerkotten
2006-12-15, 21:35
När det bara finns 500-lappar i bankomaten.
hahaa ja fyfaen avskyr det där :D
Köp större tallrikar?
Mitt i-landsproblem just nu är att jag har mat i frysen jag inte är så sugen på, men behöver äta upp den för att jag behöver platsen och för att spara pengar.
Guns n hoses
2006-12-15, 21:38
Men man får vara försiktig bara, om man tänker för mycket på det kan energin från tänkandet överstiga skillnaden som rätt val gör.
True. Gå på instinkt
Det är svårt att få plats med alla olika tillbehör man vill fylla sina tacoskal med.
Sen är små chips svåra att dippa.
Mitt problem är att jag har för mycket fritid, vilket leder till understimulans.
Shakemynuts
2006-12-15, 22:42
Har bara 3 timmar skola i veckan. Vilket är såpass lite att jag skulle vilja ha åtminstone 2 eller 3 dagar skola i veckan. Med minst 3 timmar åt gången.
Att man får skavsår av överdriven onani... FINNS DET INGEN GUD???? *gah!*
http://www.cortstratton.org/gallery/d/8063-2/lube.jpg
Sheogorath
2006-12-15, 23:05
Att mitt gratisprov Shock Energizer eller vad den hette inte kom idag så att jag kunde partaja på den imorgon.
Sheogorath
2006-12-15, 23:05
Inte äta tjack. Fy dig.
flenders
2006-12-16, 01:20
Att det bara blev 4 kortletter till min middag. Hade gärna velat ha 2 till då jag var extremt hungrig eftersom jag var tvungen att cykla till och från gymmet (gymbuddyn var tvungen att jobba).
Att jag tröttnat på min K800i - men det finns knappt någon bättre lur att byta till.
Att min mobil har ballat ur och ständigt luktar bränt men aldrig brinner upp. Och att abbonemanget inte gått ut, så jag kan inte fixa ny utan att lägga ut massa kosing. Vill fanken inte ha ny heller, men börjar bli trött på kinden luktar valborgsmässoafton varje gång jag snackat i telefon.
Moste bara skriva idag att polaren whinade som fan under bussresan fron Cancun till Mexico City att hansd nyikopta Nintendo DS och PSP inte racker hela vagen batterimassigt.. pa honom lat det som varlden skulle ga under. Vi ar liksom pa en skitnajs resa :smash: Dessutom att han har boda consolerna och endo kan klaga.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.