Visa fullständig version : Innan läggdags?
Kan det vara bra att ta en gainer precis innan man lägger sig? Kanske inte det bästa med snabba kolisar vid nåt annat tillfälle än träningne?
alexsingh
2006-12-14, 23:17
Kan det vara bra att ta en gainer precis innan man lägger sig? Kanske inte det bästa med snabba kolisar vid nåt annat tillfälle än träningne?
inte direkt... kör kassein istället
lr ZMA är ju bra..att ta innan lägg dags!
just det Milk-90 anv som ett kvälls protein...så det kanske e nått. oxå?!
Jag har hört att man ska känna sig mer utvillad om man tar en gainer innan man lägger sig..
Sheogorath
2006-12-16, 12:49
Gainer är typiskt dåligt att inta vid annat tillfälle än runt ett träningspass eller ev. på morgonen som snabb frukost.
Om du vill ha kolhydrat innan läggdags, vilket för de flesta är ganska onödigt men ändå, så kan du blanda ditt kaseinpulver i mjölk istället för vatten.
Hammargren
2006-12-16, 13:03
Gainer är typiskt dåligt att inta vid annat tillfälle än runt ett träningspass eller ev. på morgonen som snabb frukost.
Om du vill ha kolhydrat innan läggdags, vilket för de flesta är ganska onödigt men ändå, så kan du blanda ditt kaseinpulver i mjölk istället för vatten.
om man har träning på morgonen därpå så är det verkligen inte onödigt att äta ett lite större mål innan man går och lägger sig om jag har förstått rätt.
om man har träning på morgonen därpå så är det verkligen inte onödigt att äta ett lite större mål innan man går och lägger sig om jag har förstått rätt.
Det är helt rätt, det är bara fördelaktigt att äta en del kolhydrater innan man går och lägger sig om man ska träna direkt på morgonen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.