Visa fullständig version : Zma ??
Jag har tänkt at köpa ZMA men eftersom i min lilla stad så finns ej ZMA på hälsokosten(affären)..dom kan beställa det åt mig..men det finns Zink o Magnesium i vardera burkar...vilket även skulle bli lite billigare men..
Vad är det för skillnad mellan ZMA o Zink o Magnesium i vardera burk??
Vad är det för skillnad mellan ZMA o Zink o Magnesium i vardera burk??
Att du får det i samma burk?
ZMA innehåller även vitamin B6.
Finns annars här: http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=152
Ja alltså att om man köper ZMA så får man ju allt i 1 burk..men om man köper 1 burk Zink samt en burk Magnesium..vad är skillnaden då ?? mellan ZMA burken o dom andra 2 brkarna??
Ja alltså att om man köper ZMA så får man ju allt i 1 burk..men om man köper 1 burk Zink samt en burk Magnesium..vad är skillnaden då ?? mellan ZMA burken o dom andra 2 brkarna??
Det är klart att det inte är någon skillnad om du tar lika delar från två olika burkar, det är ingenting magiskt bara för att det heter ZMA.
Dock får du ju rätt dosering mycket smidigare (och förmodligen billigare) om du köper ZMA.
Sen var det ju vitamin B6 också, som sagt.
Jag "blandar" min egen.
1 burk zink 100tab/20mg
1 burk magnesium 100tab/250mg
1 burk multi b 100tab varav b6 =50mg
Magnesium och b-vitaminerna delar jag i två så det blir halva dosen, kostnaden blir ca 160kr + zink x 2: ca 80kr (240kr) för 200 dagar.
Jämnför med fairings som räcker typ 45 dagar för 200 spänn.
Min "zma" dos blir lägre än tex fairings men jag tar en multivitamin till frukosten och jag vill inte överdosera:
Unholy zmack:
b6 25mg
zink 20mg
magnesium 125mg
Sen kan jag inte jämnföra effekten då jag aldrig prövat zma som färdig produkt.
Jag tar Twinlabs Zink 30mg kostar 70kr räcker i 3 månader
+ Friggs Magnesium i Brustablett form 300mg 60kr i månaden.
ca 80-90kr i månaden.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.