Visa fullständig version : Slagsmål i gymmet.
Jag har fångat lite slagsmål på gymmet med min kamera.
Två läckra pumor slåss: en råbulkad och en deffad.
B8Y-kO3DgOw
Här slåss en äldre erfaren man mot en lång kille. Den långe använder stänger och grejer till sitt försvar…
5SqqG_LUss0
… Det slutar inte så gott för den långa killen dock. Äldre mannen avslutar passet med att fylla på med lite proteiner.
ouy_CTxSVSo
Här slåss två bulkade biffar mot varann.
N7vvkloC-Ac
PS. Ha överseende med humorn; det är för mig blott en försvarsmekanism för att hantera att se naturens grymma natur, där den svage stupar.
Fan, björnen blev ju skraj för kissen
Gillade greppet som den långe hade i klipp 2
Fan, björnen blev ju skraj för kissen
Gillade greppet som den långe hade i klipp 2
Jo, men dessvärre kunde den inte göra mycket mer med dips-ställningen på plats. Jag fick faktiskt rysningar i kroppen när långe stackaren blev nedbrottad i floden, helt försvarslös och handikappad.
En björn med ungar som känner sig hotad är inte att leka med. Den långe skulle flytt när den väl hade chansen. Den dog som en stolt krigare, dock.
Alltså, fan vad omogna! dom beter sig som djur!*gah!*
Å biffen ville helt enkelt inte slåss i klipp 1, det var ju mot en morsa med PMS (som skyddade ungarna) tror jag så det var bara å backa.
"Slagsmål i gymmet." - Falsk marknadsföring! Fyfan vad lågt... *gah!*
"Slagsmål i gymmet." - Falsk marknadsföring! Fyfan vad lågt... *gah!*
Blaine ville väl ha så många läsare som möjligt på sin tråd...
Nog gissar jag att det var fler medlemmar som tittade in nu än om han hade skrivit Äventyr i djurriket.. :D
Töntig rubrik.
Erkänn att du blev besviken och hade velat se äkta slagsmål i ett gym?
Blaine ville väl ha så många läsare som möjligt på sin tråd...
Nog gissar jag att det var fler medlemmar som tittade in nu än om han hade skrivit Äventyr i djurriket.. :D
Dagens ungdom... Allt måste anspela på sex eller våld... Och vad är det för jävla nötter som nappar på sådant? *whistle*
Erkänn att du blev besviken och hade velat se äkta slagsmål i ett gym?
Så klart.
Dagens ungdom... Allt måste anspela på sex eller våld... Och vad är det för jävla nötter som nappar på sådant? *whistle*
Endast ett antagande om den större delen av klientelet här. :D
Jag trodde det skulle vara någonting bra =(
Kaboffastar
2006-12-10, 01:49
Jävla piss-tråd.
Jävla piss-tråd.
Många som tillhör kategorin som ovan nämnts!
Ta lite fyllekäk nu, Kaboffastar, så uppskattar du tråden i morgon (läs: idag).
Jag tycker det är lite tufft att björnen tar sig tid att skita mitt i klippet medan han slåss.
http://www.youtube.com/watch?v=N7vvkloC-Ac&eurl=
bosse_brutal
2006-12-10, 03:33
en liten fråga (kanske aningen mongo men va fan..) hundar och hyenor och så är ju gruppen hunddjur, katter och lejon mm är kattdjur, va fan är björnar för nått? har dom nån speciell djurtyp?
Tiger vs Crocodile
8Wi5mR-kWM8
Monkey vs Tiger :D
95OWrqHp0-k
Tricklev
2006-12-10, 03:49
en liten fråga (kanske aningen mongo men va fan..) hundar och hyenor och så är ju gruppen hunddjur, katter och lejon mm är kattdjur, va fan är björnar för nått? har dom nån speciell djurtyp?
Ja, björnar är björndjur.
Trevlig tråd, dramatik på gymmé!
bosse_brutal
2006-12-10, 03:51
Ja, björnar är björndjur.
Trevlig tråd, dramatik på gymmé!
på riktigt? fan va ballt! pungbjörnen, är den ett björndjur eller ett pungdjur? eller kanske ett björnpungdjur, eller ett pungbjörndjur?
Tricklev
2006-12-10, 03:53
Den där apan måste vara den värsta mobbaren någonsin:laugh:
Här slåss två bulkade biffar mot varann.
N7vvkloC-Ac
Usel klinchteknik. Jag hade lätt tagit dem. Några njurknän och sen svanka ut och få till avstånd för ett knä rakt underifrån. Jag hade fällt honom.
Ganska märklig teknik över lag. "Jag ska bita honom i... hrm... MUNNEN!"
Ganska märklig teknik över lag. "Jag ska bita honom i... hrm... MUNNEN!"
:laugh:
Här slåss en äldre erfaren man mot en lång kille. Den långe använder stänger och grejer till sitt försvar…
Småbarnsmamma blir utsatt för hornchock.
Ur aftonbladet.
"Sexchocken på Djurgården"
Ov5nrRfpmeg
Pirre: Nu kommer Arne skicka sådana där snuskiga PM igen..
hobbitar
2006-12-10, 10:26
jasså du hänger på Exets forum? =)
GymmarN^
2006-12-10, 11:57
Björnen skulle juh plockat kissen om det var real fight ;)Det det var tjejvarning
MEDiAHORAN
2006-12-10, 12:46
Ur aftonbladet.
"Sexchocken på Djurgården"
Ov5nrRfpmegJag kontrar med denna http://www.noob.us/humor/turtle-rape-caught-on-tape/ :D
Muskelbyggaren
2006-12-10, 12:48
Mäktigt. Särskilt när björnen slåss med hjortduret, det visar hur anpassade vi måste vara genetiskt till att kunna slåss. Förmåga att kunna se hot, reflexer, stressystemen och så vidare.
Kaboffastar
2006-12-10, 12:53
;)
Muskelbyggaren
2006-12-10, 12:54
http://en.wikipedia.org/wiki/Caribou
The weight of a female varies between 60 and 170 kg. In some subspecies of reindeer, the male is slightly larger; in others, the male can weigh up to 300 kg. Both sexes grow antlers, which (in the Scandinavian variety) for old males fall off in December, for young males in the spring and for females during the summer. The antlers typically have two separate groups of points (see image), a lower and upper. Domesticated animals (reindeer) are shorter-legged and heavier than their wild counterparts (caribou). The caribou of North America can run at speeds up to 50 miles per hour and may travel 3,000 miles in a year.300 kg i 80 km/h! :eek:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grizzly_bear
Springer "endast" 55 km/h, men kan å andra sidan väga upp till 680 kg. :hbang:
Jag kontrar med denna http://www.noob.us/humor/turtle-rape-caught-on-tape/ :D
Haha, sjukt. Härstammar vi från sköldpaddorna månne?
christian
2006-12-10, 13:12
Coolest ever!
lYsqRTJJ67I
Coolest ever!
lYsqRTJJ67I
Snacka om att skapa en "vi och dom-känsla" mellan de olika raserna. Integrationsverket rasar.
NiXPhoenix
2006-12-10, 14:14
Känner mig besviken..
Hyenor tillhör överfamiljen kattartade. De är närmast släkt med mungon.
Metal_boy_
2006-12-10, 15:43
Snubbarna har nog haft en svår uppväxt. Verkligen attitydproblem där.
Metal_boy_
2006-12-10, 15:50
Coolest ever!
lYsqRTJJ67I
Fy fan, jag kan se om och om igen när Rodd Stewart hoppar in i gänget 03:11 "Smack my bitch up!"
:laugh: :laugh: :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.