Visa fullständig version : Skall vi vara sociala me varandra på FF, eller?
Hur gör vi om vi känner igen varandra? Skall vi komma överens om det? Jag behöver en strategi. Dessutom vill jag minimera risken för att folk kommer fram och hälsar på mig utan att säga sitt alias. :D
Vilken jävla frågeställning. Jag hoppas att ni som ska dit inte är såpass jävla osociala som träningsfolk i allmänhet brukar vara, genom att inte hälsa på någon, gömma sig under de fetaste tröjorna och låtsas förbise varandra.
Ser ni någon ni känner igen är det väl bara att gå fram och säga, tja det är **** från forumet!
Hur gör vi om vi känner igen varandra? Skall vi komma överens om det?
Men snorkfröken, som på SM då eller ?
*mini*
Vilken jävla frågeställning. Jag hoppas att ni som ska dit inte är såpass jävla osociala som träningsfolk i allmänhet brukar vara, genom att inte hälsa på någon, gömma sig under de fetaste tröjorna och låtsas förbise varandra.
Ser ni någon ni känner igen är det väl bara att gå fram och säga, tja det är **** från forumet!
+1
Kom fram och säg hej för ända in i helvete.
Nu skall vi inte låtsas nånting som inte är sant. Vi är på Internet... Internet är fullt av rädda kaniner. Jag tänkte se om jag kunde hjälpa vissa fram.
Och Piranha ljuger för han hälsar visst det. På FF skall jag stanna till riktigt länge vid honom och prata tills han får sår i öronen. (För att kompensera.) Om jag vill vara riktigt grym så tar jag med mig Jay.
Om jag nu skulle dit, så är det väl bara att hälsa eller:confused:
+1
Kom fram och säg hej för ända in i helvete.Jag satt bakom dig på FF innan och fotade. Du tittade på mig några gånger tyckte jag, men hälsade inte alls, så jag tänkte att antingen tycker du inte om mig alls eller så är du grymt snobbig. :em:
Om jag hade åkt dig hade jag varit grymt social och sprungit fram och kramat alla. Iaf om det var förrförra månaden.
Jag satt bakom dig på FF innan och fotade. Du tittade på mig några gånger tyckte jag, men hälsade inte alls, så jag tänkte att antingen tycker du inte om mig alls eller så är du grymt snobbig. :em:
*ehrm* Varför kom du inte och sa hej då? Va, va VA? *gah!*
Dina alternativ var ju inga bra ju. Dom stämmer inte alls. I´m hurt. :(
Jag hälsar på dem som är mindre än mig.
Om jag vill vara riktigt grym så tar jag med mig Jay.
Haha. Tagteam on his azz. :hbang:
Kaboffastar
2006-12-08, 09:39
Jag behöver inte hälsa på folk vid nick.. alla(Läs:Pez) säger bara "I know yooouu" på ett läskigt sätt innan jag hunnit säga "det är jag som är Ka"
oj, jag ska inte dit, men röstade ändå. jag tänkte hypotetiskt. förlåt.:em:
s_himself
2006-12-08, 09:44
Jag hade först inspekterat jorgens 9-3ss och sedan hälsat på honom och sagt att nu får du faktiskt tvätta din bil.
Jag ska skrika ANABOLIC PROTEIN VAR ÄR DU!!! mitt i folkhavet. Får väl se om du vågar prata med mig då.
skämt åtsido. Jak er red hest
Jag ska inte dit. Hade jag åkt dit så hade jag enbart hälsat på Nina.
Btw Nina, fegt att inte komma en dag tidigare och träna med oss *slap*
Jag ska skrika ANABOLIC PROTEIN VAR ÄR DU!!!
Du lär ju bara få svara av en jävla massa monterfolk då. :D
Edit: varför skriver jag i tråden, jag ska ju inte ens komma. :/
Hur gör vi om vi känner igen varandra? Skall vi komma överens om det? Jag behöver en strategi. Dessutom vill jag minimera risken för att folk kommer fram och hälsar på mig utan att säga sitt alias. :D
Jag kommer att lite försiktigt gripa tag i din högra arm och lika försiktigt säga hej.
För de som vill hälsa på mig kan jag bära en uppseendeväckande dräkt för igenkännandets skull.
http://img300.imageshack.us/img300/5539/festblsaeditpn0.jpg (http://imageshack.us)
Jag tänker inte hälsa på dig Nina. *kissass*
I övrigt hälsar jag givetvis på dom jag känner igen. Som den nyblivna ikon för kyrkhat jag ofrivilligt lyckats framställa mig som lär jag väl iofs få vara ifred :devil:
Troligen en blandning av alternativen, om jag skulle åka.
Edit: varför skriver jag i tråden, jag ska ju inte ens komma. :/
Nej, din svikare.
Lasse Kongo
2006-12-08, 09:59
Fin avatar, lite julk u ksugning är aldrig fel!
*ehrm* Varför kom du inte och sa hej då? Va, va VA? *gah!* Jag var ju precix bakom dig, men jag tordes inte. Det verkade inte som att du ville. Tänk om du bara hade sträckt fram handen och sen fortsatt med gesten som att man bara skall fixa håret du vet... Fatta så lessen jag hade blivit och så hade jag stått där med min hand och alla hade tittat.
Dina alternativ var ju inga bra ju. Dom stämmer inte alls. I´m hurt. :(Men, ffs. Du har ju teh power. Lägg till de alternativ som fattas.
Nina: Förlåt för att jag inte presenterade mig med mitt nick på NOGP! Jag känner att detta gnager dig fortfarande. :em:
Var sociala mot varandra.
s_himself
2006-12-08, 10:15
Jag kommer att lite försiktigt gripa tag i din högra arm och lika försiktigt säga hej.
För de som vill hälsa på mig kan jag bära en uppseendeväckande dräkt för igenkännandets skull.
http://img300.imageshack.us/img300/5539/festblsaeditpn0.jpg (http://imageshack.us)
får jag ta på din kulmage? Rekomenderas glidmedel för skönast kontakt mot din dräkt?
Sofia4_4
2006-12-08, 10:17
Jag var ju precix bakom dig, men jag tordes inte. Det verkade inte som att du ville. Tänk om du bara hade sträckt fram handen och sen fortsatt med gesten som att man bara skall fixa håret du vet... Fatta så lessen jag hade blivit och så hade jag stått där med min hand och alla hade tittat.
Men, ffs. Du har ju teh power. Lägg till de alternativ som fattas.
Var det på den FF då jag var med? Jag kände igen väldig få från forumet när jag var där. Kan också bero på att jag inte hade glasögon på mig och såg inte så bra.
Men det var lätt att känna igen Nina. ;)
p.s. jag kände igen några ändå, fast de tyckte inte om mig på forumet så jag ansåg inte det lämpligt att hälsa.
Jag var ju precix bakom dig, men jag tordes inte. Det verkade inte som att du ville. Tänk om du bara hade sträckt fram handen och sen fortsatt med gesten som att man bara skall fixa håret du vet... Fatta så lessen jag hade blivit och så hade jag stått där med min hand och alla hade tittat.
Jo, det låter som något jag skulle göra. ;)
Nåja, jag har ju varit snäll och hälsat på dig efter det. Det kommer jag att göra på FF i år också (men mest för att du skall ha min kamera). *kissass*
AFanatic
2006-12-08, 10:39
Jag behöver inte hälsa på folk vid nick.. alla(Läs:Pez) säger bara "I know yooouu" på ett läskigt sätt innan jag hunnit säga "det är jag som är Ka"
:laugh: :laugh: :laugh:
skall fan inte hälsa på någon förrutom RR och OggeP.
Nina: Förlåt för att jag inte presenterade mig med mitt nick på NOGP! Jag känner att detta gnager dig fortfarande. :em:Träffades vi på NOGP? http://www.thehealthymom.com/wp-content/plugins/more-smilies/maidacollection/dunno.gif
TheGovernator
2006-12-08, 10:56
Jag kommer nog hälsa, dock inte med mitt forumnamn.
"ehh Hej jag som är Governator från kolozzeum"
"Va? aldrig hört talas. POLICE!! ARREST THIS MAN!!!"
Toni heter jag för den intresserade
krakowww
2006-12-08, 11:02
Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra än. Det kanske får bli en blandning av alternativen.
mistermr
2006-12-08, 11:09
Hade jag haft tid att vara på plats så hade jag hälsat på de jag känner igen. Det är inte många men ändå.
mvh
Eldhroka
2006-12-08, 11:14
Jag hoppas jag kommer att våga hälsa på dem jag känner igen iaf.
Om jag lyckas ta mig ner... ser ljust ut men man vet aldrig.
Arne persson har ju det lätt med forum namnet iaf
om jag ska dit (blir på söndag isf) så hoppas jag att nån hälsar på mig iaf.. även fast jag är sjukt stor å fit...
83kg å 17% bf.. är det förresten för sent att anmäla sig till själva tävlingen? ;)
är det förresten för sent att anmäla sig till själva tävlingen? ;)
Ja, tyvärr. Men du kan kanske vara gästposör?
Bara dra på sig lite ketchup blandat med vatten så vinner man -100.
ja, får väl vara det.. iofs. har jag ju bara poserat framför spegeln å så men det kan ju inte vara så svårt ;)
förövrigt borde klasserna inte uppdelas efter längd utan efter BF% typ 0-10%, 10-15% och 15%
det hade varit mer rättvist
Inte jag, jag är inte intresserad av kallpratande människor.
tossefar
2006-12-08, 12:06
Vad är detta FF?
Träffades vi på NOGP? http://www.thehealthymom.com/wp-content/plugins/more-smilies/maidacollection/dunno.gif
Nej det gjorde vi inte. Skulle bara kolla så du var med på noterna. Men det var i Västerås i alla fall, även om det inte var rätt arrangemang.
Jag satt bakom dig på FF innan och fotade. Du tittade på mig några gånger tyckte jag, men hälsade inte alls, så jag tänkte att antingen tycker du inte om mig alls eller så är du grymt snobbig. :em:
Jörgen är blyg och är rädd att ingen förstår språket:laugh:
Vad är detta FF?
Fitness Festival
Närvarar så klart inte ... skall packa mina resväskor för att åka till värmen istället... och det bästa med allt är att man slipper 99% av "människorna" man ändå inte vill träffa...:thefinger
Jörgen är blyg och är rädd att ingen förstår språket:laugh:Jag förstår inte det roliga... http://www.eetsgame.com/news/wp-images/smilies/icon_neutral.gif
Om jag nu kommer dit, så är ju Nina den första personen jag hälsar på *cupid*
Dissector
2006-12-08, 16:16
Lite skojsamt svar i pollen nu =)
Klart jag kommer hälsa och prata om någon av någon anledning skulle känna igen mig ellre kanske Achryl, men jag kommer inte springa och slita i folk jag känner igen från medlemsbilder.
Om ni får syn på ena killen från Herkiz-jakten som går brevid en tjock kort kille med ganska rakat huvud så kom och hälsa om ni har lust! =)
Alla kör den ungdomliga leken "Högen" på Jörgen, då bryts isen :D
Är väl bara pinsamt för en som jag ifall man går fram och hälsar på någon man känner igen, personen skulle inte känna igen varken mig eller mitt alias :em:
The_RobRoy
2006-12-08, 17:16
Är väl bara pinsamt för en som jag ifall man går fram och hälsar på någon man känner igen, personen skulle inte känna igen varken mig eller mitt alias :em:
Det är väl just därför inte så många hälsar, finns ett väldigt fåtal som alla på kolo känner igen, typ lättish, pirre, herkan osv..
Det är väl just därför inte så många hälsar, finns ett väldigt fåtal som alla på kolo känner igen, typ lättish, pirre, herkan osv..
Äsch då.. jag "råkar ut" för det titt som tätt. Att folk kommer fram och väser "..kolozzeum..?" lite under läppen sådär. Sen är det jätteenkelt - man skakar tass och snackar lite skit, sak samma om jag inte "känner igen" personen från Kollo. Det är alltid kul då det oftast innebär att personen gillar Kollo samt att det alltid är trevligt få ytterligare ett nylle på en medlem.
Skulle gärna styra nån typ av träff eller get-toghether på FF, men ack.. jag ska inte dit. En massa annat kom emellan. Men se till att inte vara blyga och hälsa på alla nu, glöm inte att bete er civiliserat bara (det var en direkt uppmaning till Jarod). :thumbup:
Det är väl just därför inte så många hälsar, finns ett väldigt fåtal som alla på kolo känner igen, typ lättish, pirre, herkan osv..Gör ingen skillnad tycker jag. Det är väl som "Tjena, vi tränar på samma gym".
Jag känner i princip inte igen nån. Man skall ha postat sjukt mycket bilder på sig själv i så fall. :)
The_RobRoy
2006-12-08, 21:23
Gör ingen skillnad tycker jag. Det är väl som "Tjena, vi tränar på samma gym".
Jag känner i princip inte igen nån. Man skall ha postat sjukt mycket bilder på sig själv i så fall. :)
Det är väldigt mycket lättare att fega ur och låta bli iallafall, när man är lite osäker sådär, "är det verkligen hon/han, njaa, det borde vara det, men jag är inte säker". Bäst jag struntar i att hälsa..
Jaa precis, vi är ju som en ända stor familj alla ska få vara med! hehe :love:
Ryska_raketen
2006-12-08, 23:05
Ja tänkte vara social enbart med Nina.
Thorwaldsson
2006-12-08, 23:10
Varför i hela friden skulle man vara en klen hest för att man inte går på FF *screwy*
Varför i hela friden skulle man vara en klen hest för att man inte går på FF *screwy*
Någon verkar känna sig träffad.
Ta inte allt så seriöst.
Thorwaldsson
2006-12-08, 23:30
Någon verkar känna sig träffad.
Ta inte allt så seriöst.
Skojar du med mig? Finns det någon som tar Ninas trådar seriöst :D
Tycker att ironin är självklar, det finns ju smiley och allt :)
Tricklev
2006-12-08, 23:32
Jag skall inte på FF, och det är för att jag är en klen hest.
Jag skall inte på FF, och det är för att jag är en klen hest.
+1
Nilsjohan
2006-12-08, 23:43
Alla kör den ungdomliga leken "Högen" på Jörgen, då bryts isen :D
:kinky:
Jaa precis, vi är ju som en ända stor familj alla ska få vara med! hehe :love:
:kinky:
http://thedude.no-ip.org/upload/b%F6gh%F6g.jpg
Jag väntar på att Allan skall göra en stickey:
För femtielfte gången - inget snack om Högen på kolozzeum! Så var det med den saken.
Cerberus
2006-12-09, 00:34
Ni kommer känna igen mig för jag är den som har störst muskler på hela mässan :D så leta efter mig!! xD
Jag skulle vilja, men jag är en red hest... :em:
Det skulle kännas så konstigt om det blev sån där pinsam tystnad, och så står man där som ett fån. :D
Überbiffen
2006-12-09, 00:49
+ fem miljoner
Inte för att jag kommer vara där men jag håller med honom.
Man kanske får se till att införskaffa en kolo t-shirt om man ska på sånna här tillställningar, själv ska jag tyvärr inte på ff, men skulle velat vara där. :(
HajduMan
2006-12-09, 01:07
Ja tänkte vara social enbart med Nina.
jag tror du blandat ihop det med "fysisk", och så tror jag att när Nina ser att det verkligen inte är du som är på din avatar så kommer du bli dissad
Cerberus
2006-12-09, 01:14
jag tror du blandat ihop det med "fysisk", och så tror jag att när Nina ser att det verkligen inte är du som är på din avatar så kommer du bli dissad
Hon e ju upptagen, sen jobbar hon på att bli milf så att jag kan bli attraherad(vilket e omöjligt nu).
Jag väntar på att Allan skall göra en stickey:
Jörgen squatar 100 ton, han klarar det.
Tänk att så många som skriver "FFS ni e ba så jävla töntiga jag skulle hälsat som fan på alla!!!!1" är de som lägger till "om jag hade varit där, men jag kunde inte gå i år".
Tänk att så många som skriver "FFS ni e ba så jävla töntiga jag skulle hälsat som fan på alla!!!!1" är de som lägger till "om jag hade varit där, men jag kunde inte gå i år".
Fast du vet att jag skulle ha hälsat om jag var där?
Ryska_raketen
2006-12-09, 09:44
FFS
Jacksatan
2006-12-09, 10:00
Varför ska ni tvingas hälsa på varandra? Det är ju uppenbart att 80% av kolos innegäng har sociala problem och bara mår dåligt av att gå fram o hälsa på sina gelikar. Att den här pollen existerar är ju ett bra bevis på det. Sätt på er starwarshjälmarna och käka bars istället.
The_RobRoy
2006-12-09, 10:09
Varför ska ni tvingas hälsa på varandra? Det är ju uppenbart att 80% av kolos innegäng har sociala problem och bara mår dåligt av att gå fram o hälsa på sina gelikar. Att den här pollen existerar är ju ett bra bevis på det. Sätt på er starwarshjälmarna och käka bars istället.
:laugh:
Hahaha, ofta är din vresiga stil här på kolo, riktigt tråkig, men ibland är det fanimej klockrent :thumbup:
Inte jag, jag är inte intresserad av kallpratande människor.
Fint väder idag, hoppad det håller i sig. sen står man tyst i 10 minuter ..
därefter utbrister man "på tal om vädret, jag fick hiv igår av en sprutnarkoman jag köpte sex av."
Fint väder idag, hoppad det håller i sig. sen står man tyst i 10 minuter ..
därefter utbrister man "på tal om vädret, jag fick hiv igår av en sprutnarkoman jag köpte sex av."
Förlåt.
Förlåt.
ja men du kunde iallafall ha pikat.. det är allt jag ber om
Nja , inget av det i Pollen , ropar ett norrländskt ööööööööööööööööö och vinkar från andra sidan gatan .
Sofia4_4
2006-12-09, 20:24
Nu är jag nyfiken om de som skrev här också hälsade på varandra. Berätta nu hur det gick. *popcorn*
Cerberus
2006-12-09, 21:12
helvete ja vill se bilder!! Var finns dom?!? På de tävlande så klart! :)
Klart jag vet. Du är ju en gentleman.
Jag hälsade på Nina idag, efter att man fått hojta lite aggressivt för att få kontakt med den förvirrade blondinen. Jörgen hade tid för en kram mellan ordergivandet. skaparn åt upp halva min pepparkaksbar. Jag lyckades förolämpa Ogge (f'låt, du ser massiv ut!) och krama Afan. Nu har jag säkert glömt någon...
Ryska_raketen
2006-12-09, 23:37
Jag spottade några, men var anonym som den jävla iggiga jäveln jag är.
Ninas ass = :thumbup:
Jörgens kostym = :thumbup:
Oskis och tp, 2 grova killar =)
Ogga tha man + afantic el midjo :hbang:
Några ifrån body med :/ lol
Edit: Åt 8 bars :em:
eandersson
2006-12-09, 23:40
Jag såg Jorgen springa runt framför scen hela tiden. Jag satt bara ett par meter ifrån honom under luciapokalenfinalen. Han hade stora fötter.
Mickebodyb vann 100kg+(?). Jag är inte så insatt i allt folk här på forumet, men han som vann hette Nils-något och folk i publiken skrek micke till honom och han ser ut som mickebodyb här på forumet. Han verkade iallafall som en trevlig man, var någon meter ifrån honom på utvägen.
Nina L såg jag nästan det första jag gjorde när jag kom in.
Sedan satt jag framför en kvinna och en man, som jag kände igen, under SM i chins och dips. Mannen var rakad och hade glasögon(?) och skägg på hakan.
I övrigt var det en mycket trevlig stämning och bra festival. Värd vart enda öre om jag hade lagt något. Fick VIP-biljetter till mässan och Luciapokalenfinalen av ************* igår. :thumbup:
Alexlindgren
2006-12-09, 23:55
oj, jag ska inte dit, men röstade ändå. jag tänkte hypotetiskt. förlåt.:em:
+1 :em:
fan såg folk men jag vill fan inte prata med er för helvete.
oskis, leask och scratch89 var väl dem jag samtalade med, nina satt framför mig lite då och då och gjrode mig kåt, iofs inget mot vad micke gjorde !
eandersson
2006-12-10, 00:36
fan såg folk men jag vill fan inte prata med er för helvete.
oskis, leask och scratch89 var väl dem jag samtalade med, nina satt framför mig lite då och då och gjrode mig kåt, iofs inget mot vad micke gjorde !
Scratch89 med sin frisyr och gäng efter sig såg jag också.
mina vänner tyckte dem såg ut som kommunister och ville ge dem en omgång...
Trevligt att träffas allesamman!
http://xtraboard.org/forums/style_emoticons/default/groupwave.gif
Jag gillar din agressiva stil, mini. Hade du varit längre så hade du fått dominera mig.
Eldhroka
2006-12-11, 10:36
jag kände mig lite lost- :n00b
men hejjade iaf på Nina (sorry att jag gjorde dig besviken med att ha jeans å tröjja) ;)
bytte även några ord med "Melixa" och Sandra från Body...
Skymtade Sally Adham, "ettan" och Samir också...
Sen kände jag inte igen några fler i vimlet....
Ironbabe
2006-12-11, 10:58
Självklart hälsar jag med mitt namn om det är några jag känner igen ;)
Jag hälsade på:
Nina (hej hej at last)
Mini (du gungar barnvagn som en hel karl)
AFanatico (söt som en ros)
Ogge (sött bihang till fanatico)
Fairing Lasse (världens bästa Lasse)
Fairing Linda (världens bästa Linda)
Simon P (dalmas hacker hehehe)
Mats E (fitnessfjollan var i bra form)
Linda F-E (sötare minimänniska får man leta länge efter)
Såg en hel del forumfolk från ett annat forum i vimlet. Jag är är annars i det närmsta blind om man inte springer på mig..(t-train påpekade det för mig oxå) :em:
råkar inte vara nån koloit som käkade kinamat igårkväll på hmm.. en kinaresturang där i närheten av svenska mässan, tror resturangen heter mandarin. såg en kille och en tjej käka där som hade inhandlat en hink å några påsar med kläder..
Scratch89
2006-12-11, 12:07
mina vänner tyckte dem såg ut som kommunister och ville ge dem en omgång...
Huh? Jag var ju inte stylad någonting den dagen, och de andra såg inte ut som kommunister eller vänsterfolk. Däremot var det andra pojkar med svart hår och snedlugg som sprang omkring och fotade, jag tror det var till någon lokaltidning. Tråkigt att ingen hälsade dock. Jag såg Nina L och Jörgen, men Jörgen såg för upptagen ut för att man skulle kunna hälsa. Det får väl bli nästa år.
Jag hälsade på:
Nina (hej hej at last)
Du har inte glömt någon? :(
Ryska_Raketen? :D
Ironbabe
2006-12-11, 12:31
DARLING :smash: Jag kom på det efter några min..förlåter du mig nånsin *screwy*
DARLING :smash: Jag kom på det efter några min..förlåter du mig nånsin *screwy*
Såklart. *cupid*
:laugh: haha! nah stackajs Jöjgen *kissass* :D
Jag hälsade på:
Nina (hej hej at last)
Såg en hel del forumfolk från ett annat forum i vimlet. Jag är är annars i det närmsta blind om man inte springer på mig..(t-train påpekade det för mig oxå) :em:
Jag har äntligen hittat en bra balans off-season.. förklarar min dagsform :) Trevligt att pratas vid lite och att äntligen få se lilla Tigge, som såg mindre ut om kinderna än på korten..
Förutom TT så träffade jag Jörgen, tror inte att jag träffade någon annan som hänger här direkt.. inte vad jag minns nu iaf.. :em:
Edit: Saknade dock den obligatoriska kramen från Nina...:-(
Jag har äntligen hittat en bra balans off-season.. förklarar min dagsform :) Trevligt att pratas vid lite och att äntligen få se lilla Tigge, som såg mindre ut om kinderna än på korten..
Förutom TT så träffade jag Jörgen, tror inte att jag träffade någon annan som hänger här direkt.. inte vad jag minns nu iaf.. :em:
Edit: Saknade dock den obligatoriska kramen från Nina...:-(
*grr27* Nä, du tog inte i hand med någon annan som hänger här, bara ett tåg:smash:
*grr27* Nä, du tog inte i hand med någon annan som hänger här, bara ett tåg:smash:
Visst fan..sorry det där tåget träffade jag ju också... minnet är bra men kort.. :smash:
Hälsade på några här ifrån iaf..
Afan+Ogge
Mini (iofs, henne träffar jag ju titt som tätt*s*)
Action + söt fru
Jörgen
Vanni
Nina L
Faring Lasse
Kanske glömt någon jag med..annars brukar jag gömma mig bakom Tigge o Ironbabe:em:
Scratch89
2006-12-12, 10:15
Jag hade Action bakom mig när jag skulle gå hem vid halv 8-snåret. Jag försökte rycka upp dörren, men den var låst så man fick gå runt hela allting och hamna vid en annan utgång. Det var läskigt att ha 90 kg hungrig Mats bakom sig. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.