aliquis
2006-12-08, 03:01
http://www.aftonbladet.se/vss/special/bildspel/visa/nyheter/0,4542,4508,00.html
#1: Jag vet vad Maddox hade sagt.
#3: Charlie Chaplin på månfärd?
#8: Läskigt att dagens unga ritar bättre än mig i paint, observera flashbackkatten på flaggan!
#13: Ok, varför står gubben på ett rött klot som är typ dubbelt så stort som han själv? Inte skall han väl landa någonstans? Än mindre på ett litet rött klot, och varför svajar flaggan i vinden?
#15: "Gagge från sovjet"?!?! I någon farkost med en röd stjärna på, vem är Gagge? Vad har han med det hela att göra? Och var ligger sovjet? Fanns det ens när Constantine 11 år föddes?
#16: Uppskjutningen blir av 13:37!
#17: På Thomas bild är hela Afrika svart!
#18: Bilden verkar vara inskickad av allas vår PowPow.
#21: Grymt bra ritat.
#22: Jimmy har lite problem med att vända R åt rätt håll.
#23: Kenny, 6år, tycker att det verkar vara en bra idé att ta ett propellerflygplan upp i rymden, jag håller inte med!
#24: Anna-Karin har sett riktiga aliens, cool bild, läskiga de verkar.
#28: TV i rymden?
#29: Titta så fint skepp!
#33: Albin är tillbaka med ännu mer smygreklam för flashback.
#34: Katarina vet hur en rymdfärja ser ut.
#35: Marcus har ingen aning ;D
#36: Det är uppenbart att vi kommer få se större vingar på rymdraketerna i framtiden. (Inte så konstigt att de ritar vingar med tanke på hur rymdfärjorna ser ut iofs, MEN PÅ MIN TID VAR EN RYMDRAKET FORMAD SOM EN RAKET MED TJOCK MIDJA OCH SCHACKRUTIG MED RÖDA OCH VITA FÄLT!!! TINTIN FTW!!"#¤)
#37: Akta dig för rymdgäddan!
#38: "Ok", jag förstår varför de placerade dig sist.
#1: Jag vet vad Maddox hade sagt.
#3: Charlie Chaplin på månfärd?
#8: Läskigt att dagens unga ritar bättre än mig i paint, observera flashbackkatten på flaggan!
#13: Ok, varför står gubben på ett rött klot som är typ dubbelt så stort som han själv? Inte skall han väl landa någonstans? Än mindre på ett litet rött klot, och varför svajar flaggan i vinden?
#15: "Gagge från sovjet"?!?! I någon farkost med en röd stjärna på, vem är Gagge? Vad har han med det hela att göra? Och var ligger sovjet? Fanns det ens när Constantine 11 år föddes?
#16: Uppskjutningen blir av 13:37!
#17: På Thomas bild är hela Afrika svart!
#18: Bilden verkar vara inskickad av allas vår PowPow.
#21: Grymt bra ritat.
#22: Jimmy har lite problem med att vända R åt rätt håll.
#23: Kenny, 6år, tycker att det verkar vara en bra idé att ta ett propellerflygplan upp i rymden, jag håller inte med!
#24: Anna-Karin har sett riktiga aliens, cool bild, läskiga de verkar.
#28: TV i rymden?
#29: Titta så fint skepp!
#33: Albin är tillbaka med ännu mer smygreklam för flashback.
#34: Katarina vet hur en rymdfärja ser ut.
#35: Marcus har ingen aning ;D
#36: Det är uppenbart att vi kommer få se större vingar på rymdraketerna i framtiden. (Inte så konstigt att de ritar vingar med tanke på hur rymdfärjorna ser ut iofs, MEN PÅ MIN TID VAR EN RYMDRAKET FORMAD SOM EN RAKET MED TJOCK MIDJA OCH SCHACKRUTIG MED RÖDA OCH VITA FÄLT!!! TINTIN FTW!!"#¤)
#37: Akta dig för rymdgäddan!
#38: "Ok", jag förstår varför de placerade dig sist.