Visa fullständig version : Alcohol + druvsocker?
Är det nån här som testat de? Man borde ju bli rätt pigg av det. Eller ännu värre sprit+redbull+druvsocker. Någon som testat?:naughty:
Det här var en konstig fråga. *screwy*
:D
Nej jag har inte testat.
TylerDurden84
2006-12-07, 21:33
Är det nån här som testat de? Man borde ju bli rätt pigg av det. Eller ännu värre sprit+redbull+druvsocker. Någon som testat?:naughty:
Du har redan en hel del druvsocker (glukos) i RedBull. Och det + vodka har en välkänd uppiggande effekt.
Eddie Vedder
2006-12-08, 06:44
Haha, kan bli en rätt fet re-bound effekt skulle jag tro. Ta tre starka såna där groggar inom kort tid så lär du komma igång ordentligt, ta tre till så e du nog inte lika pigg hehe. *spy* :hbang:
Ska ni äta druvsocker för att nyktra till ?
Fungerar inte. Alkoholen förbränns inte fortare för att man äter druvsocker.
Däremot finns det ytterst motsägelsefulla undersökningar där man undersökt fruktosens effekt och i VISSA fall fått någon procent bättre förbränning.
Fruktos fungerar alltså inte heller:D
Ska ni äta druvsocker för att nyktra till ?
Jag trodde poängen var att bli full?
Eddie Vedder
2006-12-08, 08:00
Jag trodde poängen var att bli full?
Ah de va så jag uppfattade tråden jag oxå, om den nämnda kombinationen kan göra att man blir mer kanon å mer "hyperaktiv" på fyllan.
Tanken var att bli full och att bli riktigt speedad:hbang:
machine gun
2006-12-08, 22:39
Däremot finns det ytterst motsägelsefulla undersökningar där man undersökt fruktosens effekt och i VISSA fall fått någon procent bättre förbränning.
Fruktos fungerar alltså inte heller:D
Jag läste att det kunde fungera, fast då handlade det om så pass stora doser fruktos att de skulle orsaka diarré :D
Haha, det där gjorde vi för några veckor sen. Man blir ju fullare bra mycket fortare iaf. vi blandade med sprit men jag tror itne det är så bra att göra, kan nog bära iväg lite :p
Kan det vara farligt att blanda druvsocker med alcohol?
Alkoholen blir ju varken sämre eller bättre ifall du samtidigt tankar upp druvsocker. Det ena stör inte det andra.
Vill du veta ifall alkoholen i sig är farlig så kan du ju fråga mig som är nykterist:D
Kan det vara farligt att blanda druvsocker med alcohol?
Beror på hur mycket alkohol du har i blandningen. Druvsocker i sig är inte farligt, men alkohol kan vara det i större mängder. Oj, en nyhet som du redan visste :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.