Visa fullständig version : Chris gamla bilder
Lägger dom här, så ska jag posta nya om några månader o chocka er med hur fet jag har blivit! :MrT:
http://pertorkelson.org/viktor/Chrisrygg.jpg
http://pertorkelson.org/viktor/ChrisBicepsbak.jpg
http://pertorkelson.org/viktor/Sidechest2.jpg
http://pertorkelson.org/viktor/Chrisben.jpg
Det ser bra ut!
Övre latissimus och biceps ser bra ut.
Lite kritik/tips:
Kämpa lite mer på triceps och lite grann på ovansida bröst, så ska det vara fint ;)
Mvh
Antonius
2003-02-13, 14:46
Bra fysik iaf... :thumbup:
Har sagt till Jarod...vi far väl se när han vaknar ;)
Fultjack
2003-02-13, 15:59
sjysst rygg å axlar :thumbup:
Tack tack, jo brösten släpar, och armarna.. ska göra något åt dom snarast (har skadat axeln, tränar lite rehab nu)
Grym rygg! Hur ser ditt ryggprogramm ut?
Första året körde jag mest enhandkabelrodd (fråga inte varför) hehe, breda latsdrag och hantelrodd.
Nuförtiden kör jag chins, stångrodd/hantelrodd och smala latsdrag och marklyft... Funkar finfint, har alltid tyckt rygg är roligt att träna så är nog därför den är min bästa muskelgrupp!
Chins 3xmax
Stångrodd tugnt 3x6-10reps
Smala latsdrag 3x6
Nått sånt typ. Marklyften har jag tränat tillsammans med benen.
Rygg å ben ser faan bra ut... Ta du å kör lite extra armar oxå så blir det bra..:bpump:
Jag fixade problemet med [IMG] innan och gjorde lite edits på några inlägg här för att snygga till det lite... Ok!?!
Mvh
Tack Jarod, jadå det är helt lugnt. Hehe, whats with the "!?!?!" :laugh:
Tycker för övrigt att mina ben inte alls är bra, ni skulle bara se vaderna, hehe. :em:
Originally posted by Chris
Tack Jarod, jadå det är helt lugnt. Hehe, whats with the "!?!?!" :laugh:
Tycker för övrigt att mina ben inte alls är bra, ni skulle bara se vaderna, hehe. :em:
Ryggen är mycket bra, mer ben behöver man ju alltid eller hur? :D Samt hårdkörning på armarna, speciellt triccarna. Annars är det bara att växa på...
/pez :thumbup:
Vic_1981
2003-02-14, 14:14
lookin solid bro..nice thickness over the back.
Stay off the juice till you're 21..
hörni, tror ni min lats fäster för högt för att man ska kunna få en snygg vform? Känns som har jag en bullig lats som fäster skithögt (typ som orville burke), hur kommer det se ut om några år tror ni?
hörni, tror ni min lats fäster för högt för att man ska kunna få en snygg vform? Känns som har jag en bullig lats som fäster skithögt (typ som orville burke), hur kommer det se ut om några år tror ni?
Om det är så eller inte är ju inte helt lätt att se innan "man är där" sas. Tror att Latsen kryper neråt lite när du får upp massan.
Time will tell.
Och förresten..vad är fel med Orville Burkes rygg?? :MrT:
/pez :D
Vic_1981
2003-02-14, 17:53
hehe chris, tog du åt dig av mina Orville burke ryggs kommentarer? :MrT:
puss på dig
Mja Cic, såg bara en bild på Bob Paris och hans lats fäste fan nere på vaderna,, så man började ju undra vart man var på väg liksom.
Puss på dig :love: :love:
Nu ska jag gå o lägga mig innan jag blir bakfull, ush.
Tog några nya bilder idag, fick till ljuset rätt bra, eller ja.. de blev kanske lite för mörkt, men men. Väger 2,5kg mer än på dom tidigare bilderna (i sämre form) Men på dom andra bilderna har jag pumpat, det har jag ej på dessa. Så lite skillnad hoppas jag på.
Jamen nu börjar det ju likna nåt. Ser jättebra ut - dessutom ser du inte lika skitnödig ut som på de andra. Ser ut som du tränat på poserna oxå - mycket bra. Om du vill kan vi försöka klämma in ett eller två pass inom en snar framtid. jag har lite för mycket fritid just nu...
allan
Tack, känns kul o höra när de kommer från dig. hehe
Kan du träna nu då när du är skadad? Men de vore gött! Ska köra ett pass med Grahn nån gång nästa vecka kanske :cheers:
Ser fan bra ut alltså :kickass:
Grym rygg, grymt resten med bra ram dessutom :hbang:
Kul med fler bilder !!! :bow:
Ser schyst ut! Vad använder du för kamera?
goa_killen
2003-03-13, 21:27
Håller med övriga, de ser mycke bra ut!!!!
:hbang: :bpump:
Tack!
Kameran är en Sony, modell DSC-P31, vad det nu innebär :D
Vic_1981
2003-03-13, 22:00
Ser bra ut chris...
http://www.getbig.com/pics/olympia/2001/press/ruhl01.jpg
Nice Chris! Du är påväg i rätt riktning.. käkar man så växer man! :eating:
Vic_1981
2003-03-13, 22:09
Gred du får inte glömma att man måste träna också :thumbup:
Langster
2003-03-13, 22:21
Äh, det räcker ju med att äta för att växa!:eating:
Ser bra ut Chris, jag önskar jag hade sånna lats...
Önskar jag hade dina armar! :smokin:
Föresten, ser ni att jag har bytt gardiner? :hbang: :hbang: :D
det där ser bra ut chris! :hbang:
du verkar fått maffigare armar :thumbup:
37cm och 36cm.. så lite ja :) Fast jag tror inte 0,5cm syns så väl... hehe, tack iaf!
ivandrago
2003-03-14, 16:34
nice chris!! latsen ser riktigt bra ut! tycker axlarna ser maffigare ut också! Keep it up!:thumbup:
Satt o hade tråkigt med kameran... men nu vet ni iaf hur hulken ser ut :(
nämen...en goblin! :)
Eller kanske en snotling för de som vet vad det är! :)
Originally posted by Grahn
nämen...en goblin! :)
Eller kanske en snotling för de som vet vad det är! :)
He he,,, Inte snällt sagt ;)
Originally posted by Daemon
He he,,, Inte snällt sagt ;)
Jag tar inte illa upp när Grahn säger det, för jag får kalla han för tjockis utan att han blir sur... eller hur, tjockis? :thefinger
:cryout: :MrT: :D hehe
vi får avgöra frågan på gymmet Chris! :)
rymdrattan
2003-05-14, 19:20
WAH!! hulken har anländt :notme: :laugh:
Ser bra ut, nu vet jag ju visserligen att det inte är du som är på din avatar :D
Men som sagt, det ser bra ut, fast jag tycker du borde öka på lite på underarmarna.. dom ser ut lite att släpa efter, fast det kanske bara är min åsikt.. :angel:
Förövrigt.. Bra powser!
Edit: för att vara lite petig, försök hålla in tummarna i handen i biceps powserna... :D
jag vill se dig naken chris.
För övrigt ser bilderna bra ut :thumbup:
Jag tycker bilderna ser förjävliga ut... har tappat alla detaljer jag hade på ryggen... bläh,. ska fixa ordentliga kort om någon månad igen, då jag förhoppningsvis är i LITE bättre form iaf.. Det har nämligen blivit lite för mycket läsk på sistone. :em:
Syns definitivt att du fått större axlar!
Kör hårt!:hbang:
Vic_1981
2003-05-14, 23:53
lookin solid bro..stay off the juice till you're 21.
what about the wheels?
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
wheels?
hmm låt mig se ifall jag tolkar det rätt!
wheels = hjul = bil = få fler brudar med bil = brudar? du menar alltså: "what about the babes? ;)
Ser bra ut! Lite mer sol på låren så :angel:
Hehe nämen lite mer bröst och underarmarna typ..
:thumbup:
Hehe, kul folk kommenterar dom gamla bilderna nu... synd dom är typ ett halvår gamla :) Har redan fixat brösten... eller pjaa, dom är större nu iaf :cool:
Dom kommer... men kameran är trasig nu *host* :thefinger
Sa ju åt dig att inte spy PÅ kameran efter benpasset Chris! :)
AnderssoN
2003-05-15, 15:47
Laga kameran och ta nya bilder sen, ska bli kul att jämföra med de gamla.
Edit: har du börjat köra med både Allan och Grahn nu? Du kommer växa så det står härliga till med det sällskapet!
Hehe, kameran är inte trasig.. vill bara inte lägga upp bilder nu för jag ser ut som skit för tillfället :D Men det kommer, ska försöka ta liknande kort som dom första bilderna så man kan jämföra...
Sen har ja inte kört så mycket med allan, han pallar ju inte med min intensitet... han går bara och spyr hela tiden :thumbup:
Grahn, vi får ta de där passet snart!
Okej, nu tog jag några nya bilder... försökte mig på en vacuum pose också, hehe bilden talar för sig själv :D
vafan... moderatornån, ta bort den här posten
Och en "sidechest".. allvarligt, när man kollar på de här blir man lite besviken... ser inte stor skillnad på dessa och dom gamla bilderna. Visserligen hade jag pumpat upp mig på dom, men inte dessa... hmm
behöver du inte bygga på lite mer på axlarna? det är bara för du inte kör basövningar :D .
Tricepsbilden var ju cool! Fin midja, o bra bröst o armar..
vacum posen knäckte ju också vafan!:laugh: :thumbup:
Okej, nu tog jag några nya bilder... försökte mig på en vacuum pose också, hehe bilden talar för sig själv :D
hahahaa vad fan har du redigerat den i datorn lr?? din kropp liknar ju en ledsen smiley
Originally posted by Wilson
hahahaa vad fan har du redigerat den i datorn lr?? din kropp liknar ju en ledsen smiley
Nope, inga redigeringar här inte. Kan tillägga att jag inte gör vacuumposer så ofta. Bara när jag känner mig tuff :cool:
Fan Chris, du börjar bli tjock. :D Nejdå, det ser hur bra ut som helst det där, du har gjort bra ökningar. :thumbup:
//jörgen
rymdrattan
2003-05-15, 20:12
hm.. du är höger runkare va? (it shows) :angel:
Ser grymt ut förövrigt! :hbang:
Ser bra ut det där Chris :)
Ser riktigt bra ut!
Välutvecklade lats samt teres major!
Din starka punkt är att du är "jämt" vuxen, inget som är for stort för resten! Men om jag skulle lägga lite krut på något skulle det nog vara deltans främre huvud, du har ruskigt välutvecklat mittenhuvud, låt nu bakre och främre komma ikapp lite!!
Keep up the good work!! :bpump:
AnderssoN
2003-05-21, 19:46
Hmm, missade dina nya bilder. Det är första gången någon får till en hyfsad vacuum pose här på Kolozzeum tror jag! :D
Gillar din tricepspose också, den är är bra.
Allt som allt ser det bra ut Chris, kör hårt i sommar och väx ännu mer.
Tack! Jag ska försöka växa på mig, speciellt på armarna! Men det där med frontdeltorna kanske stämmer, får se om man vågar lägga in en övning för dom på bröstdagen...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.