handdator

Visa fullständig version : Smakrecension Fairing Sloow Äpple/Päron

Bucyrus
2006-12-06, 22:45
Var tidigare idag förbi Fairing för lite proviantering.....just när personalen skulle fika. Så istället för wienerbröd (som dom andra käkade) så fick jag smaka nya Sloow proteinet med äpple/päronsmak. Smaken var frisk,fräsch och fruktig. Kändes som en milkshake fast nyttigare :thumbup: ......Hur wienerbrödet smakade?....hm...det visste jag sedan tidigare ;)

Fairing
2006-12-07, 08:00
Var tidigare idag förbi Fairing för lite proviantering.....just när personalen skulle fika. Så istället för wienerbröd (som dom andra käkade) så fick jag smaka nya Sloow proteinet med äpple/päronsmak. Smaken var frisk,fräsch och fruktig. Kändes som en milkshake fast nyttigare :thumbup: ......Hur wienerbrödet smakade?....hm...det visste jag sedan tidigare ;)

Fasiken... nu ligger man på minus hos Pdaddy som inte fick vara först och hos William som sköter mitt kostupplägg.William , jag lovar jag åt inga winerbröd*whistle*

muskelbyggarn
2006-12-07, 10:07
Ja inte skäms du då lasse, en annan får ju KÖPA smakerna för att få prova :D

Kom förbi montern i helgen så skall du få ett smakprov på hur saker och till skall smaka ;-)

Vänl,,,
Tobbe

The_RobRoy
2006-12-07, 12:09
Nice med en ny smak!

Börjar bli lite tjatigt med chokladen även om den är god!

Hoppas den finns i butiker om någon månad da..

Halldin
2006-12-07, 12:24
Skulle verkligen inte sitta fel med ett kaseintillskott som inte smakar apa, men när beräknas det komma ut i handeln?

Fairing
2006-12-07, 13:21
Skulle verkligen inte sitta fel med ett kaseintillskott som inte smakar apa, men när beräknas det komma ut i handeln?

Sloow protein hallon som jag tyckte var riktigt god ( gudagåva jämfört med allt annat kasein) Tillverkas nästa vecka och bör finnas till försäljning lagom till Jul.Sloow Äpple/Päron bör komma slutet Januari. Complete protein Äpple/päron kommer oxå till Jul:thumbup:

Tobbe: Jag kommer förbi och garvar åt projektet "blåst på 45 000"

Mässor är ute-Våga vägra mässor :devil:

Stab
2006-12-07, 13:55
Testat fairing slow choklad och det var väl ingen höjdare men detta låter väl positivt. Man får väl ta och testa smaken nån gång då.

Sheogorath
2006-12-07, 18:06
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hbang: *cupid* :hbang: *cupid* :hbang:

(även fast de två smaker som finns nu också är toppen)

fonzie
2006-12-07, 20:04
Fräääsht!!! Har ni lyckats med denna smak lika bra som de andra så god bless!

Cerberus
2006-12-07, 20:26
bra, för eran jordgubbs-smak smakar bajs! Fast jag har aldrig smakat ngt proteinpulver med jordgubbs-smak som faktiskt smakar jordgubb.

Blir köp för mig detta!

Fairing
2006-12-08, 08:08
bra, för eran jordgubbs-smak smakar bajs! Fast jag har aldrig smakat ngt proteinpulver med jordgubbs-smak som faktiskt smakar jordgubb.

Blir köp för mig detta!

Sloow protein jordgubb som finns i lager nu med bäst före datum 11/2008 har en ny och mycket godare jordgubbsarom. Det är väldigt svårt att få ett rent Kasein att smaka riktigt bra för råvaran "sväljer" så mycket arom och sötma men nu tycker jag att vi har lyckats riktigt bra.

The_RobRoy
2006-12-08, 23:08
Sloow protein jordgubb som finns i lager nu med bäst före datum 11/2008 har en ny och mycket godare jordgubbsarom. Det är väldigt svårt att få ett rent Kasein att smaka riktigt bra för råvaran "sväljer" så mycket arom och sötma men nu tycker jag att vi har lyckats riktigt bra.

Okej, intressant, jag kör sloow året om och har provat jorgubb för att det blir lite tröttsamt med choklad helatiden, men tycke inte den var särkskilt god. Kanske värt att prova igen da, men jag är mer sugen på dom nya smakerna! :)

Cerberus
2006-12-09, 00:02
Personligen bryr jag mig inte så mycket om smak av proteinpulver om ja inte köper typ 10kg o hatar smaken då :D

men det e trevligt om de smakar najs.

Yankeee
2007-03-01, 16:10
Utan tvekan det godaste proteinpulvret jag har smakat. Bycurus har redan skrivit precis det jag tycker "Smaken var frisk,fräsch och fruktig". Sjukt gott :)

Fairing
2007-03-01, 16:22
Utan tvekan det godaste proteinpulvret jag har smakat. Bycurus har redan skrivit precis det jag tycker "Smaken var frisk,fräsch och fruktig". Sjukt gott :)

Fast jag måste inflika att det säkerligen var CP3 Äpple/päron som du måste ha köpt för Sloow varianten är inte tillverkad än.:D

Förövrigt så håller jag med: "Smaken var frisk,fräsch och fruktig". Sjukt gott

Yankeee
2007-03-01, 18:30
Ja, CP3 var det så klart. Sökte bara på smaken :)