Visa fullständig version : Långa killar i AF?
Funderar lite på Atheltic Fitness..
Någon som vet om de finns några längre killar..dvs runt 195-200cm som tävlar i det? Är själv 198cm men ser typ bara killar som e max 180eller så.
Vore kul o se nån bild?
Någon som vet?
Funderar lite på Atheltic Fitness..
Någon som vet om de finns några längre killar..dvs runt 195-200cm som tävlar i det? Är själv 198cm men ser typ bara killar som e max 180eller så.
Vore kul o se nån bild?
Någon som vet?
Det finns två klasser: -180 cm och +180 cm. Det finns garanterat folk över 190 cm, men du kan ju alltid höja snittet?
Det finns två klasser: -180 cm och +180 cm. Det finns garanterat folk över 190 cm, men du kan ju alltid höja snittet?
Jo klasserna -180, +180 känner jag till...
men vore skoj om någon visste någon tävlande eller sett.
Det hela menar jag att man kanske ser för spinkig ut på 198cm om man ligger runt 100kg i tävlingsform...(känner mig spinkig vid 112kg nu ju) =)
Jo klasserna -180, +180 känner jag till...
men vore skoj om någon visste någon tävlande eller sett.
Det hela menar jag att man kanske ser för spinkig ut på 198cm om man ligger runt 100kg i tävlingsform...(känner mig spinkig vid 112kg nu ju) =)
Ligger du verkligen på 100 kg i tävlingsform? Upp med bilder vettja :)
Ligger du verkligen på 100 kg i tävlingsform? Upp med bilder vettja :)
Jag vet inte då jag inte dietat innan....men en gammal bodybuilder sa att han trodde runt 100kg enligt dne fysiken jag har idag....Så jag tog det som exempel.
Annars ? Ingen som vet någon i min längd som tävlar i AF?
Jag vet inte då jag inte dietat innan....men en gammal bodybuilder sa att han trodde runt 100kg enligt dne fysiken jag har idag....Så jag tog det som exempel.
Annars ? Ingen som vet någon i min längd som tävlar i AF?
Bilder för sjutton, detta kan vara kul att se! Är själv 203 cm och när jag väger 100 kilo... Ja, låt oss helt enkelt säga att det inte är en fin syn från ett fitnessperspektiv, och det är garanterat inte direkt bulkat!
Så jag vill gärna se vad du har lyckats med på den vikten :)
Kolla på bilder från NM. I CBB tävlade en norrman (startnr 7) Ronny Olsen som är 192 cm och väger i tävlingsform 97,5 kg. Utti Hietala från Finland, 187,5 cm och 92,2 kg.
Bilder för sjutton, detta kan vara kul att se! Är själv 203 cm och när jag väger 100 kilo... Ja, låt oss helt enkelt säga att det inte är en fin syn från ett fitnessperspektiv, och det är garanterat inte direkt bulkat!
Så jag vill gärna se vad du har lyckats med på den vikten :)
Fin syn? menar du för smal?
Jag väger idag 112kg....så jag vet inte hur jag ser ut på 100kg....som sagt....
Men som ja nämnde innan så vore bilder på längre AF kul o se.
Titan-gladiatorerna va ju 2m och vägde 97kg....måste varit fitness om han ens tävlat...Han va inte grov men de såg ju okej ut..hans form alltså...
Fin syn? menar du för smal?
Jag väger idag 112kg....så jag vet inte hur jag ser ut på 100kg....som sagt....
Men som ja nämnde innan så vore bilder på längre AF kul o se.
Titan-gladiatorerna va ju 2m och vägde 97kg....måste varit fitness om han ens tävlat...Han va inte grov men de såg ju okej ut..hans form alltså...
Jag skulle väl säga att jag är smal, men inte spinkig. Jag tänker bara att på den höjden, om du har fitnessfysik, så blev jag nyfiken på hur det ser ut :) Var inget hån eller ifrågasättande, ren nyfikenhet.
Du får gärna lägga upp på 112 också, några kilo över mig, men det skulle vara intressant att se också.
Okej-...Förstår va du menar....
Själv e man ju nojig, tycker alltid man ser smal ut....Sen när man deffar så rutorna kommer fram lite mer osv så kan man ju se större ut.
Problemet är att....för BB är jag för lång...ska ja nångång tävla i det så ska ja väl väga in på minst 110kg i tävlingsform vilket känns ganska omöjligt de närmsta tio åren. Därför är ja nyfiken på AF - men man ser bara killar på max 180-182cm där....Så de vore kul me längre folk.
Man kanske skulle pysslat med basket eller nåt sånt istället...men ja hatar bollsporter och älskar gymmet.
Ska försöka ordna någon bild...
Men 12kgs viktnedgång i vätska + fett är väl ganska mkt även om man är nära 2m?
Jag skulle väl säga att jag är smal, men inte spinkig. Jag tänker bara att på den höjden, om du har fitnessfysik, så blev jag nyfiken på hur det ser ut :) Var inget hån eller ifrågasättande, ren nyfikenhet.
Du får gärna lägga upp på 112 också, några kilo över mig, men det skulle vara intressant att se också.
På dc var det iallafall två killar som jag tänkte på var riktigt långa, Ninjasmurf var en av dem, den andra vet jag inte vem det är. Det var roligt för de stod stadigt med fötterna på golvet när de sulle köra chins, till skillnad från de andra som sprattlade i luften/stod på ställningen.
Läste att Ninjasmurf va 189cm....Lång men ändå inte såå lång..=)
Någon som vet vad han vägde in på? Bilder?
Talar vi fitness fortf?
Njae. Men deras kroppar är i "af-storlek" på ett ungefär.
Tyckte jag kände igen en fd arbetskollega på ett par bilder från DC. Martin aka. Karlshamns starkaste man, uh yeah. ;) Han är nog en bit över 190cm. Bra lår hade han iaf.
Okej..
Någon som vet om Jonas Olsson, Fd Titan i gladiatorerna tävlade nångång? Han är ju 2m....vore kul o se va han vägde för har för mig han låg på 97kg i gladiatorerna i bra form...
Ninjasmurf
2006-12-07, 17:47
Jag är 188-189 com, men det var en annan snubbe där som var nästan decimetern längre än mig.
Jag är 188-189 com, men det var en annan snubbe där som var nästan decimetern längre än mig.
Namn? /bild??? Vilken fysik?
Tyckte jag kände igen en fd arbetskollega på ett par bilder från DC. Martin aka. Karlshamns starkaste man, uh yeah. ;) Han är nog en bit över 190cm. Bra lår hade han iaf.
http://84.55.112.154/_MG_8689%20copy.jpg t.h.
Ninjasmurf
2006-12-07, 17:57
Namn? /bild??? Vilken fysik?
se länken ovan
Bilden funkar inte för mig? Kommer inte upp när ja trycker!
Som jag skrev innan "Kolla på bilder från NM. I CBB tävlade en norrman (startnr 7) Ronny Olsen som är 192 cm och väger i tävlingsform 97,5 kg. Utti Hietala från Finland, 187,5 cm och 92,2 kg." Det är inte svårt att hitta bilder från nordiska.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.