Visa fullständig version : H&M-reklamen, bra eller anus?
Deceiver85
2006-12-05, 20:50
Ni vet, liten spätta tassar runt i underkläder, visar lite rumpa och en kvinnlig röst sjunger sensuellt på franska?
Bra eller anus?
Jag gillar ju anus väldigt mycket så därför röstar jag på det.
Deceiver85
2006-12-05, 20:52
http://djforum.free.fr/smileysmileysmiley/v2/surprises/surprises.smileysmiley.com.54.gif
Är det inte den som fått benämningen "mjukporr" av allas vår Gudrun?
blekfet2
2006-12-05, 20:58
Bra såklart. Folk som tar illa upp är fula.
(ja jag är ful :D)
Den är riktigt nice. Det rörde sig lite i brallan igår kväll när jag såg den på under reklampausen i Seinfeld :Virro
Tricklev
2006-12-05, 20:59
Pra skit *popcorn*
Inte sett den, inte sett något videoklipp alls, på affisch brukar det ju funka, men de blir väl sämre o sämre med tiden ju mer de fula o tjocka tjejerna hetsar.
Deceiver85
2006-12-05, 21:38
Som någon sa, ja, Gudrun kallar reklamen för mjukporr. Det Gudrun kallar för porr kan visserligen vara allt från Bratz-reklam till Rocco-promotionfilm, men jag är benägen att hålla med henne den här gången...and I like it
Varför finns människokroppen till, om ej för att njutas utav? Har man inte skött om den man har, får man skylla sig själv.
Guns n hoses
2006-12-05, 21:47
Fixa upp den ngn så att vi oupplysta kan ta del av denna spännande reklamfilm *popcorn*
Har inte sett men beskrivningen bäddar ju inte för annat än succé :thumbup:
Det är ju för fan Emanuelle Béart. Hon är 42 bast, och tvåbarnsmor.
Tycker reklamen är vacker.
youtube? Jag har hört att den för tankarna till tidelag.
förmodligen lika värdelös som all annan reklam HM gör...
Deceiver85
2006-12-06, 07:30
youtube? Jag har hört att den för tankarna till tidelag.
nja, kvinnan i reklamen kråmar sig med en katt, inget speciellt
men visst e den till för attrahera män att gå o köpa HMs underkläder till tjejjen i julklapp?
Deceiver85
2006-12-06, 07:37
men visst e den till för attrahera män att gå o köpa HMs underkläder till tjejjen i julklapp?
Tror nog främst att den är till för att väcka uppmärksamhet kring H&M, det brukar leda till ökad försäljning
jag köpte föressten bruna blommiga kalsonger på HM för ett par veckor sen... nostalgi *cupid*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.