Visa fullständig version : Flygbolag
Vad finns det för några flygbolag man kan resa med inrikes? Jag ska från Sturup till Bromma eller Arlanda?
Dom jag kan är, FlyMe och Malmö Aviation.
Kollade upp lite snabbt och det verkar vara Sas som gäller för arlanda och Malmö Aviation för bromma, så det beror väl lite på vars du vill hamna, priserna skiljer förmodligen inte så mycket.
gå in på brommas hemsida så ser du vilka som flyger dit
Kollade upp lite snabbt och det verkar vara Sas som gäller för arlanda och Malmö Aviation för bromma, så det beror väl lite på vars du vill hamna, priserna skiljer förmodligen inte så mycket.
Tack tack
Jo dom skiljde rätt mycket tror jag :S Med FlyMe och Malmö Aviation kosta d mellan 398-496 kr. Och d låg runt 680+ på dom andra bolagen.. Just nu lutar d åt Aviation då jag helst ska till bromma. Dyrare än FlyMe, men FlyMe går till Arlanda.
gå in på brommas hemsida så ser du vilka som flyger dit
Tack, ska kolla nu!
Sista minuten med sas te malmö låg iaf runt 400pix sist
Själv skulle jag tagit en standbybiljett dock, kan kolla upp platstillgänglighet åt dig ifall du säger vilken dag du tänker flyga så du vet om de finns plats
Den 19 eller 20 från Malmö e det tänkt. Väldigt snällt av dig, tack!
19 verkar det mycket lugnt på de flesta flygningar men 20e är desto värre, dock kan det ju fortf komma rätt mkt bokningar och desto närmre innan storhelg kommer det bli svårare. Kan tänkas rätt riskfyllt med standby men det går såpass många flights mellan de två att det borde vara lugnt.
ja okej. fast eftersom jag ska fira jul uppe i sthlm så vill jag gärna inte chansa med biljetten ;)
får bli malmö aviation o bokning nu snart :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.