Visa fullständig version : När är du som mest hungrig?
Som rubriken lyder.
Själv har jag ingen matlust alls nästan förän vid middagstid och kvällstid, helt stopp i magen.
Efter träningen/på kvällen.
Jag är alltid hungrig!
Fast efter träning, oberoende vilken tid på dygnet, så blir jag mer hungrig.
Krokodil
2006-12-01, 14:24
Just nu på kvällarna. Om jag tränat kan kvällshungern bli rätt jobbig! *cry*
Är mest hungrig mellan 13:00-15:00 på vardagarna.
Helt ärligt så tror jag att jag fått mask...
Har de senaste veckorna tagit upp träningen igen sedan ett skadeupphåll och aptiten har även den gjort comeback.
Var klar med träningen vid 12.30 sedan drack jag 2 st Gainomax (har slut på gainer hemma) direkt efteråt.
Har nyss tryckt i mig ris och två stooora kottletter.
Innan dess så åkte det ner en whey-80 i kaggen med.
Känner mig fortfarande hungrig!
9 - 15 typ. Egentligen är jag väl hungrig mest hela tiden men under det intervallet kan jag äta i princip hur mycket som helst utan att stilla hungern mer än för en timme.
Jag är som mest hungrig när jag inte ätit på ett tag. På kvällen är det mer sug än hunger.
Helt ärligt så tror jag att jag fått mask...
Har de senaste veckorna tagit upp träningen igen sedan ett skadeupphåll och aptiten har även den gjort comeback.
Var klar med träningen vid 12.30 sedan drack jag 2 st Gainomax (har slut på gainer hemma) direkt efteråt.
Har nyss tryckt i mig ris och två stooora kottletter.
Innan dess så åkte det ner en whey-80 i kaggen med.
Känner mig fortfarande hungrig!
Direkt efter träningen igår drog jag i mig en whey-80 med mjölk. 30-40 min efter det blev det en tallrik fylld med fullkornspasta och 400g blodpudding. 1 ½ timma senare var jag hungrig igen och åt en stor portion fil och müsli. Jag avslutade kvällen med rågbröd och keso.
Du lär inte fått mask...
Kvällstid, för det mesta för att jag tränat (gör susen för aptiten).
Kan inte äta före 12, då mår jag illa.
Typ kring lunchtid.
På morgonen är jag aldrig hungrig, jag äter för att jag ska helt enkelt.
Om jag skippar frukosten kan jag typ gå hur länge som helst utan att bli hungrig.
Ständigt hungrig. Att deffa är rena tortyren.
Tror det är nåt fel på mig....
På morgonen de nätter jag sovit kort tid, ashungrig om det bara är 5h sen kvällsmålet men mätt om det gått 9h :smash:
Isabella
2006-12-01, 17:23
lagom till lunch...
Ola Wallengren
2006-12-01, 17:42
Det hade varit fel på dig om du hade deffat utan att bli hungrig skulle jag säga.
J.Saarela
2006-12-01, 17:51
11-14 Tokhungrig
Övrig tid Bara hungrig
Cerberus
2006-12-01, 17:52
word, e hungrig ibland men det jobbigaste är det psykiska suget efter "förbjudet"..
Kanske låter konstigt men jag är sällan hungrig, äter mest när det skall göras, frukost, luncher osv. *screwy*
Men morgonen är då jag äter med bäst aptit och maten smakar bäst.
flenders
2006-12-01, 19:29
Jag äter som en häst, hungern är dock starkast strax innan lunch.
Eddie Vedder
2006-12-01, 19:39
Är ALLTID mest hungrig på morronen. De gäller även en dag när jag tränar på eftermiddagen, e inte lika hungrig efter träningen ens som vid frukost.
Men så ere väl förmodligen JUST DÄRFÖR jag e så jävla hungrig på morronen, för lite mat på kvällen. Vaknar i stort sett varje morron runt 5:30-6:00 å e hungrig som ett as. Ibland sover jag dåligt hela natten p.g.a hunger. Finns de nåt negativt me proteinrik mat å mycke grönsaker så skulle de väl vara de i såna fall, blir full i magen å känner mej mätt men ju mer timmarna går så tar energin slut å då e jag sjukt hungrig typ tre på natten.
machine gun
2006-12-01, 23:07
På jobbet precis innan lunch.. gawd.. speciellt dagar då man ätit frukost vid 5 och har lunch vid 12 och inte haft möjlighet att äta mellanmål :Virro
Tycker för övrigt att oavsett hur mkt jag äter till frukost är jag hungrig igen efter en timme.. Det är som att jag behöver två måltider med lite mellanrum för att stå mig en längre tid. När jag är ledig äter jag ofta frukost två gånger :D
Iofs fungerar jag inte ens innan frukost, så det kanske egentligen är då jag är som mest hungrig? Fast å andra sidan kan jag lätt börja må illa då med. Knepigt.
kan äta alla tider, men tiden då hungern kommer lättast är nog eftermiddagen, men i stora drag känns det väl ganska jämnt. undantaget vore väl att en stor frukost kan nästan hålla en i 4-5 timmar innan man är riktigt hungrig.
Kvällstid brukar det vara värst men vissa mornar brukar jag vakna galet hungrig
Det hade varit fel på dig om du hade deffat utan att bli hungrig skulle jag säga.
Absolut.
Som sagt....är alltid hungrig. När jag deffar är det lite mer extremt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.