Visa fullständig version : svårt att äta.
min tjej har inte kunnat äta någon riktig mat på hela veckan säger hon..
hon kan dricka tex yoghurt. men hon blir illamående om hon ska äta vanlig mat..
vad kan det bero på?
och vad ska hon dricka för att få i sig all viktig näring?.
Larsson85
2006-12-01, 12:00
Det är totalt fjanteri från hennes sida, jag vet att det antagligen är svårt att säga det till sin flickvänn, men tyvärr är det så. Hon har fått en idee om att hon inte kan äta och då kan hon helt plötsligt inte det. Ju längre tid det går desto svårare kommer det bli att börja.
Om hon tror på healing eller häxkonster så kan du ta henne till någon som kan sånt så kommer hennes psyke tillåta henne att äta igen.
Tror inte alls det behöver handla om "fjanteri", vad vet vi om det? Be henne gå till doktorn.
Tror inte alls det behöver handla om "fjanteri", vad vet vi om det? Be henne gå till doktorn.
+1. Kolla alltid med Dr. Doktor
vad kan det bero på?
Min kompis (flicka) hade samma problem och för henne var det något med magsyran eller något sånt. Brustabletter i två veckor sedan var allt tip-top. Så iväg till läkaren.
Det är totalt fjanteri från hennes sida, jag vet att det antagligen är svårt att säga det till sin flickvänn, men tyvärr är det så. Hon har fått en idee om att hon inte kan äta och då kan hon helt plötsligt inte det. Ju längre tid det går desto svårare kommer det bli att börja.
Om hon tror på healing eller häxkonster så kan du ta henne till någon som kan sånt så kommer hennes psyke tillåta henne att äta igen.
Måste inte vara så, även fast en del är så..
Den där reaktionen fick jag också jävligt ofta på grund av mina problem att äta, som kom helt plötsligt en vacker dag. Nu har jag haft det i lite över 11 månader och kan garantera att det inte är något psykologiskt skit som alla trodde i början.
vad kan det bero på?
Yoghurt är ju en bra näringskälla.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.